Hij wil eruit gestemd worden, dat is duidelijk. Maar eerlijk gezegd, ik gun het hem ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 02:36 schreef DaanDobber het volgende:
Erik: "Gooi me er dan uit"
WM Recorderquote:
ik snap niet dat jij nog kijkt.. jij wil alleen gelukkinge soaps kijken die alleen over feelgood dingen gaanquote:Op zondag 17 juni 2007 02:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik triest vind...dat ze als kleine kut kleuters met zijn allen inhaken op 1 persoon en dat noemt zich volwassen mensen...stel kudde dieren..
Neuh, het gaat om kijken hoe ver mensen kunnen gaan om iemand geestelijk te slopen.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef riri het volgende:
Het is toch ook bloedserieus...
Het gaat om liegen,pikken,oneerlijk zijn,valsheid,misbruik en weet ik wat al niet meer....
Erik zit niet voor niets in deze situatie
Brian niet eens een cursus Nederlands geven.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:37 schreef PumaStreamer het volgende:
brian niet is een cursus nederlands geven.
Heb ik niet gehoord, toch goede actie jegens Erikquote:Op zondag 17 juni 2007 02:36 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
jaap heeft allang uitgelegd dat dat horloge van theo op jaap zn bed lag en dat jaap t vond toen ie dr op ging zitten ..stick to the facts
Ligt een beetje aan wat Natasia gaat doen, tot nu toe laat ze haar bedmaatje gewoon vallen.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef Day het volgende:
Heel dom van Brian dat hij hieraan meedoet.
het enige wat van hem gevraagd wordt is eerlijk te zijn en dat is hij dus niet....hij blijft liegen en draaienquote:Op zondag 17 juni 2007 02:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet je wat ik triest vind...dat ze als kleine kut kleuters met zijn allen inhaken op 1 persoon en dat noemt zich volwassen mensen...stel kudde dieren..
je hebt naar de verkeerde soap gekekenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben al heel lang binnen maar ik weet echt niet waar het fout is gegaan tussen Huub en Eric. Heeft het te maken met die stoel die eric onder de reet van Huubje wegtrok?? Als dat de reden is dan vind ik het maar kinderachtig.![]()
Wat een onzin is dat nou weer...het gaat mij om het feit dat ze zo ingaan als wolven op hun prooi. kijk als je iemand aanvalt slaat het nergens op om te zeggen wat sommige zeggen het niveau is erger dan lik me reet...maar vind het wel leuk om naar te kijken hoor...maar ut blijven gehandicapten af en toequote:Op zondag 17 juni 2007 02:37 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik snap niet dat jij nog kijkt.. jij wil alleen gelukkinge soaps kijken die alleen over feelgood dingen gaan
quote:Op zondag 17 juni 2007 02:40 schreef Day het volgende:
Maar wat lult Lieke nou?
Toen Amanda haar vroeg waar haar kapperspullen waren, loog ze ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |