En heeft hij dit ook echt gedaan of is dit een Brian/Bart-actie?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en van Jaaps horloge, en van een armband van Lieke.
En Brian kwam net melden dat Eric zijn tandpasta had gestolen.![]()
Ik denk dat zijn "ze" Tien is.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ze"?
Het is speltechnisch slimmer om hem er middels ontslagronde uit te werken
Dat bedoel ik dus. Het is allang het spel niet meer. Het is gewoon een soap en er moeten zo lang mogelijk zoveel mogelijk spelers zijn. Waarom denk je anders dat er steeds gebelt word door achter om een speler te beschermen ?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ze"?
Het is speltechnisch slimmer om hem er middels ontslagronde uit te werken
tandpasta van brain is echt!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Day het volgende:
[..]
En heeft hij dit ook echt gedaan of is dit een Brian/Bart-actie?
Het is toch ook bloedserieus...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Eens.
Bij Jaap lijkt het een grap, Huub en Lieke zijn bloedserieuze griezels.
waar neem je mee op dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef CoT het volgende:
Ik neem stream1 op, hopelijk dat het goed gaat
eerste keer dat ik opneem, bijna een uur nu
jaap heeft allang uitgelegd dat dat horloge van theo op jaap zn bed lag en dat jaap t vond toen ie dr op ging zitten ..stick to the factsquote:Op zondag 17 juni 2007 02:34 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk dat Eric het echt gedaan heeft, ik geloof onmogelijk dat Jaap het gedaan heeft, vanwege de band met de vader van Huub. En de rest zou het niet hoevente doen. Het feit dat Brian het opneemt voor Huub, zegt mij ook dat hij er niets mee te maken heeft.
Heb je dan niet gezien dat Amanda tranen in de ogen kreeg ?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:17 schreef DaanDobber het volgende:
Ik heb Amanda nog nooit zo intelligent gezien, ze zegt helemaal niets!
quote:
Hij lijkt er zelfs van te genietenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:35 schreef Day het volgende:
Heel dom van Brian dat hij hieraan meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |