Nee, bij toeval kwam ik op die website terecht en ik zag dat filmpjequote:Op zondag 17 juni 2007 00:27 schreef Neith het volgende:
Ik heb er wel eens iets over gezien in tv programma's maar nooit persoonlijk meegemaakt van mensen dat ze probeerde om stemmen vast te leggen.
Hoe kom je hier zo op, ook door een programma op tv of zo?
Zou een mobieltje niet in staat zijn om radiouitzendingen op te pikken? Net als een gewone versterker wel eens de radio laat horen terwijl hij uitstaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef Buschetta het volgende:
Ik weet dus zeker dat er wel iets meer aan de hand is want een mobieltje is niet in staat om dat soort radio geluiden te produceren.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:51 schreef Rasing het volgende:
[..]
Zou een mobieltje niet in staat zijn om radiouitzendingen op te pikken? Net als een gewone versterker wel eens de radio laat horen terwijl hij uitstaat.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen met bepaalde vullingen in hun tanden helemaal gek werden van de radio in hun hoofd.
Coolquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:50 schreef stonecoldcrazy het volgende:
vage shit op de achtergrond, kzal es kijken of ik met een compressie equalizer die ruis weg kan halen of zo, heb er maandag nog een hele workshop over gehad dus hoop die ruis weg te kunnen halen om die achtergrond stemmen wat na voren te brengen![]()
En nét gisteravond besteedden de Mythbusters er aandacht aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef Buschetta het volgende:Dat is een urban legend gecreerd door het verhaal van Lucille Ball op publieke televisie in de 50's.
Ik hoor op 4 sec. een stem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Buschetta het volgende:
De vraag (en dus het experiment voor mezelf is) wat horen jullie op deze opname ?
I.d.d en ook rond de 19e seconde. Die naar mijn weten wat zegt. Nu is de vraag of de mensen hier hetzelfde horen als ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen zijn, maar het kan ook dat ik dat hoor omdat dat wel een logisch woord is ofzo
ik wacht de versie van stonecold nog ff af
[ Bericht 11% gewijzigd door littledrummergirl op 05-07-2007 22:09:12 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb em twee keer geluisterd maar ik kan er weinig van maken
ja dat op 4 seconden zouZet wat jij denkt dat het is dan even tussen spoilers ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kunnen zijn, maar het kan ook dat ik dat hoor omdat dat wel een logisch woord is ofzo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
sorry stom, helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zet wat jij denkt dat het is dan even tussen spoilers ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
jah ik moet het orgineel nog ff hebben hebben he..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |