Die gast wordt gewoon getoneelhaakt binnekort. Obvious.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
Eric vindt het heeeeul niet erg en het interesseert hem geen fuck dat hij niet naar Jensen gaat.
Hij zegt het 79 keer en probeert zichzelf te overtuigen.
Palma Jaap en Natasiaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef easysatellite het volgende:
wie gaan er naar jensen?
Ik weet wel een goeie plek voor die haakquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die gast wordt gewoon getoneelhaakt binnekort. Obvious.
hoezo zij is harstikke leuk mensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:55 schreef Kinga het volgende:
Wel kut dat die loser van een Palma zoveel media aandacht krijgt...
Hoezo? = Er zou terror komenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef Rudieh het volgende:
ik schakel net in...
wachten op TERROR?
hoezo? wie? wat? waar?
Palmaquote:
die natas heeft ook het gevoel van en bulldozer, ze oppert dat wellicht eric oninteressant is, muurbloem etc, ze is nu in de grammafoonplaat-modus, ze ziet niet dat eric dit eigenlijk niet leuk vindtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
Eric vindt het heeeeul niet erg en het interesseert hem geen fuck dat hij niet naar Jensen gaat.
Hij zegt het 79 keer en probeert zichzelf te overtuigen.
Nou.... die trekt echt volle zalenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hoezo zij is harstikke leuk mens
Ja, de media wil hem niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric denkt dat hij een mediastop heeft?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Mmm ik weet het niet. Hij ligt er wel al lam bijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:57 schreef CoT het volgende:
Er komt nog wel terror
Huub kwam om 18.00 zn bed uit, die is dus nog wel ff wakker
Amanda is gewoon verwend, en dat weet ze zelf ook wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft weer geen flauw idee dat ze voor schut staat.
Namens de overige Cossers bied ik je nogmaals een zakje N-en aan.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:03 schreef easysatellite het volgende:
ik ga echt stoppe met betale als ze nie binne n uur terror schoppe want dit is te saai voor woorden
Namens de overige Cossers bied ik jou een zak stront aanquote:Op zondag 17 juni 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Namens de overige Cossers bied ik je nogmaals een zakje N-en aan.![]()
Al de godganse avondquote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze nou verdomme galgje aant spelen?
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze nou verdomme galgje aant spelen?
Dank je! Die had ik precies nodig!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Namens de overige Cossers bied ik jou een zak stront aan
Namens de overige Cossers wens ik je een hele erge ziektequote:Op zondag 17 juni 2007 00:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Namens de overige Cossers bied ik jou een zak stront aan
Die overige Cossers zijn best gul vanavondquote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef soylent het volgende:
[..]
Namens de overige Cossers wens ik je een hele erge ziekte![]()
op zijn verjaardag..........quote:Op zondag 17 juni 2007 00:09 schreef soylent het volgende:
[..]
Namens de overige Cossers wens ik je een hele erge ziekte![]()
Een radiopresentator tijdens een interview met Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
op zijn verjaardag..........
wie zei dat ook alweer
Erik Dikeb...........quote:Op zondag 17 juni 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Een radiopresentator tijdens een interview met Huub.
Die was het heul niet volgens mijquote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Erik Dikeb...........
ik wist het wel hoor![]()
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 00:19 schreef easysatellite het volgende:
is para nie va paranoia? dat dacht ik
Of omdat die dit weekend vertrektquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:44 schreef blomst het volgende:
Eric mag volgens mij niet naar Jensen omdat dan de aanrandingen weer komen.
ik denk dat hij heel snel gaat, want het is namelijk niet logisch dat eric niet bij jensen uitgenodigd wordt en de anderen welquote:
jensens is toch zelf homoquote:Op zondag 17 juni 2007 00:23 schreef easysatellite het volgende:
eric mag nie nar jense omdat jensen homofoob is
Hoerig? Eerder tuttigquote:Op zondag 17 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
wat heeft lieke voor hoerige jurk aan zeg, afschuwelijk die h&m stuff die ze altijd draagt behhhhhhhh
Heee, wat is dit voor goed nieuws? Vertrekt Eric?quote:
Hou toch op...............quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef easysatellite het volgende:
[..]
minimaal 34 uur rellen etcquote:Op zondag 17 juni 2007 00:27 schreef Haunter het volgende:
Van mij mogen ze nog veel meer restricties toevoegen aan DGK.. Ik noem op: geen films, een bepaalde tijd achter de PC, uitslapen tot maximaal 12 uur etc etc etc
Gaat die ongetalenteerde sukkel mee pingelen op zijn kutgitaarquote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef CoT het volgende:
Nirvana
Maar weg met de alcoholrestricties.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:27 schreef Haunter het volgende:
Van mij mogen ze nog veel meer restricties toevoegen aan DGK.. Ik noem op: geen films, een bepaalde tijd achter de PC, uitslapen tot maximaal 12 uur etc etc etc
Wat was zijn reactie? Kon het niet verstaan..quote:Op zondag 17 juni 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Jaap vraagt of Huub nog zin heeft in een beetje actie tegen Eric.
Verstandige vader die Theo.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:37 schreef Ning het volgende:
Stukje van de brief van Huub zijn pa.
vrouwen. Huub, ze spelen altijd hun spel. Brandgevaarlijk!!!!!!!Daar kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze eenmaal gebakken. Ik zie je voluit in de val vallen van emoties die niet van jou zijn. Lieke viel me 100% mee, een hele leuke meid. Maar ook zij speelt haar spel, en houdt oprecht op haar manier van jou. Hedda valt mij op, manipuleert, en het maakte mij in ieder geval duidelijk dat zij met je "speelt. Niet prettig vind ik dat. (ze speelt echt op je gemoed in, blijft maar zeuren over Lieke, en in de tussentijd haar ding doen) Ik heb me daar uiteraard niet mee bemoeid. Jouw zaak. Ik kan alleen maar zeggen:L Geniet ervan, maar laat je er niet door opfokken laat staan je leven bepalen!!!!! Join the club of men, die zo sterk zijn dat ze met die vrouwen om kunnen gaan, maar tergelijkertijd echt zichzelf blijven.
Huub heeft wel zijn vader uitgeleend.... vreemd...! Beetje jammer Jaap!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Jaap wil de masterbedroom niet voor een nachtje afstaan aan Huub en Lieke... ze mogen wel bij hem komen liggen.
Jaap was als een kind zo blij met Theo....leuk om te zienquote:Op zondag 17 juni 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Verstandige vader die Theo.
Jaap was op slag verliefd op het gezinsleven ( en met name die ec hte vriend/vader) van Huub. Dan gun je dat Jaap ook helemaal!
Brian sowieso niet..die kijkt van een afstandje toe en lacht een beetje schaapachtig.....quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef easysatellite het volgende:
amanda en brian gaan al slapen???? doen zij nie mee met de terror?????
Relax toch effequote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
1 uur en iedereen gaat slapen.. wat is dat voor huis
Als je goed luistert dan hoor je nog ietsquote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef easysatellite het volgende:
1 uur en iedereen gaat slapen.. wat is dat voor huis
Iets van Eric Satyquote:Op zondag 17 juni 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Rustgevend stukje piano, weet iemand hoe dit heet??
Trois Gymnopédies en dit is dan deel 1 van Eric Satiequote:Op zondag 17 juni 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
Rustgevend stukje piano, weet iemand hoe dit heet??
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Die pappa Theo (variant op juf Judith) is een zakelijk mannetje.
Huub moet Hedda loslaten en naar Lieke luisteren.
Alles wat papa Theo zegt, is gericht op Huub in de villa te houden, zakelijk denken dus: geld geld geld, en maar symphatiek overkomen.
En hoe kan die brief er vanavond al zijn, sinds wanneer is TPG post zo snel.
Fax / Emaille.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Alles wat papa Theo zegt, is gericht op Huub in de villa te houden, zakelijk denken dus: geld geld geld, en maar symphatiek overkomen.
Dat dacht ik net ook al, dat kan dus nooit. Snachts zijn er geen lichtingen dus hij kan pas vanmorgen mee zijn genomen, en dan op dezelfde dag aangekomen. Erg apart.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het was ook een e-mailquote:Op zondag 17 juni 2007 01:24 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook al, dat kan dus nooit. Snachts zijn er geen lichtingen dus hij kan pas vanmorgen mee zijn genomen, en dan op dezelfde dag aangekomen. Erg apart.
Of twas een email dat kan natuurlijk ook.
Nee hoor, gewoon maatwerk van de Bergmankliniek: Lelijke tieten voor een lelijk wijf.quote:
Hahahaha..quote:Op zondag 17 juni 2007 01:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon maatwerk van de Bergmankliniek: Lelijke tieten voor een lelijk wijf.
Is dat die Bergmankliniek waar Dr. Zaklamp werkt ?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon maatwerk van de Bergmankliniek: Lelijke tieten voor een lelijk wijf.
Wat is het plan?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:31 schreef F04 het volgende:
De terror gaat zo beginnen!
Met goldstrike spetters op zijn shirt naar beneden gaan, fles kapot gooien en zijn horloge terugeisen.. daarna gaat hij kasten open halen en er gewoon een rotzooi van maken. Waarschijnlijkquote:
Jaap is zijn horloge kwijt, nu gaan ze de kast van Eric doorzoeken, en nachtkastje van natasia. Jaap heeft wat drank over zichzelf gesprenkeld om de indruk te wekken dat hij dronken is.quote:
De terror?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:35 schreef CoT het volgende:
Gaat beginnen
want?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Rotterdammert het volgende:
haha dit is echt zo gescript
Het loopt volgens mij (nog) niet echt soepelquote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Rotterdammert het volgende:
haha dit is echt zo gescript
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 01:40 schreef DaanDobber het volgende:
Zegt Lieke net dat hij veel verder moet gaan?
Juist wel, hij was de hele avond er al over aan het zeuren en nadenken..quote:Op zondag 17 juni 2007 01:39 schreef neehe het volgende:
Jaap wil het eigenlijk niet.
voor 50 euro doettie allesquote:Op zondag 17 juni 2007 01:41 schreef Rotterdammert het volgende:
erik laat zich niet opfokken
Wat heeft dat nu met sterker te maken... ?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Typerend dat niemand in de COS durft toe te geven dat Eric nu sterker is.
Dit is een zwaar mislukte terrorpoging.
beetje geduldquote:Op zondag 17 juni 2007 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Typerend dat niemand in de COS durft toe te geven dat Eric nu sterker is.
Dit is een zwaar mislukte terrorpoging.
Daar gaat iemand van bloedenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:42 schreef DaanDobber het volgende:
Jaap gooit fles kapot!
Veel minder vervelend dan die nacht dat Huub (en Lieke) hem in slaap schreeuwden.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:44 schreef Haunter het volgende:
Ik wil wedden dat Eric zich van binnen wel vervelend voelt nu..
Paraat.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:47 schreef patist het volgende:
dit is niet genoeg.... wordt nog VEEEL erger let maar op! tijd om de streams aan te zetten mensen
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:49 schreef koejoeloek het volgende:
is het echt dit, dat het horloge van huub's vader is?
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:52 schreef Haunter het volgende:
Jaap gaat naar de paardenbak
Heb jij gezien of hij erin pieste? Ik zag hem zijn gulp dichtdoen voordat hij er modder in schepte.quote:
Met het risico dat Eric z'n 24uurs aanvraagt... zeer vreemd....quote:Op zondag 17 juni 2007 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 12 daagjes, en Eric wordt eruit gestemd.
Brian doet ook al mee.
Niet gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij gezien of hij erin pieste? Ik zag hem zijn gulp dichtdoen voordat hij er modder in schepte.
Vooral de 'terror' van Lieke is zwaar irritant.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:53 schreef Gert het volgende:
Die Huub en Lieke kunnen er niks van, wat een flauw gedoe.
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral de 'terror' van Lieke is zwaar irritant.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begrijp ik Huub's reactie gisteravond ookquote:Op zondag 17 juni 2007 01:56 schreef akveor het volgende:
Mest mag niet gebruikt worden van de Plasma?
Waarschijnlijk heeft Jaap dat horloge uit Theo's zakken gehaald net voordat ie de kleren natmaakte en in de jacuzzi gooide net als de autosleutels.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Theo hem zelf aan Huub heeft gegeven om te laten verstoppen.
Symphatieke Theo doet alles voor geld, het is een keiharde zakenman.
Hij vindt ook dat Huub met Hedda met breken en met Lieke moet gaan.
De stem van Errrric die is irritantquote:Op zondag 17 juni 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral de 'terror' van Lieke is zwaar irritant.![]()
ja, zelf maakt hij zijn handjes niet vuilquote:Op zondag 17 juni 2007 01:56 schreef F04 het volgende:
Huub coórdineert de boel wel goed zeg.
Precies, en wie is nu Eric beste vriendin.... ?quote:Op zondag 17 juni 2007 01:58 schreef koppiesoep het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap die hetze tegen eric niet.Het ene moment zijn kabouter huub en eric nog vriendjes en het andere moment kunnen ze elkaar bloed wel drinken. Of nog beter gezegd, kan huub erics bloed wel drinken.
Waar is het fout gegaan, blijkbaar heb ik iets gemist.
Eric is niet mijn favoriet maar ik vind hem nog heilig vergeleken bij Lelijkerd Natasia, enge Brian en grootbek amandel. Waarom wordt al die energie gestoken in Eric??
![]()
Tuurlijk de gore sensatiebak. Brian is het voorbeeld van een ramp toerist.quote:
Zodat hij niet 10.000 armer is.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef agter het volgende:
Zoals Eric nu over komt, zo alles accepterend, is hij een echte prostitue.
Eerst zoveel voor Natasia doen, haar rug insmeren etc. En nu ook alles maar gewoon pikken zonder iets terug te doen...jeetje, die jongen kan echt laag zinken.
En waarvoor?
Eric voegt niets toe aan het programma, en dat al 4 maanden lang. Door Eric los te koppelen van Huub heeft de redaktie in ieder geval bereikt dat Eric iets meer bruikbaarder is om tv momentjes te creeren...quote:Op zondag 17 juni 2007 01:58 schreef koppiesoep het volgende:
Sorry hoor, maar ik snap die hetze tegen eric niet.Het ene moment zijn kabouter huub en eric nog vriendjes en het andere moment kunnen ze elkaar bloed wel drinken. Of nog beter gezegd, kan huub erics bloed wel drinken.
Waar is het fout gegaan, blijkbaar heb ik iets gemist.
Eric is niet mijn favoriet maar ik vind hem nog heilig vergeleken bij Lelijkerd Natasia, enge Brian en grootbek amandel. Waarom wordt al die energie gestoken in Eric??
![]()
Hij is een schandknaapje.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef agter het volgende:
Eerst zoveel voor Natasia doen, haar rug insmeren etc. En nu ook alles maar gewoon pikken zonder iets terug te doen...jeetje, die jongen kan echt laag zinken.
En waarvoor?
Maar wat kan hij anders doen dan rustig blijven en ontkennen?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef agter het volgende:
En wij een neiuwe miljonair rijker....quote:
Erik zat er alleen in omdat dit programma de mogelijkheid had om ook homoseks te hebben in een realtity show.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric voegt niets toe aan het programma, en dat al 4 maanden lang. Door Eric los te koppelen van Huub heeft de redaktie in ieder geval bereikt dat Eric iets meer bruikbaarder is om tv momentjes te creeren...
Er is gewoon niets waar zequote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wat kan hij anders doen dan rustig blijven en ontkennen?
Als hij met dingen gaat gooien, of uit zijn dak gaat, hebben Huub en Jaap hem precies waar ze hem willen hebben.
want...?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef DaanDobber het volgende:
Ze gaan Natasia met rust laten vandaag zegt Huub.
Nee, Eric zat er in omdat iedereen hoge verwachtingen had van "Natrashja". Er werd vanuit gegaan dat dat harstikke schokkerend zou zijn, maar dat werd dus 1 grote Joke! Bovendien werd Eric ook gepresenteerd als een intelligent persoon die van psychologische spelletjes houdt en goed in communiceren is, maar in de praktijk bleek al vrij snel dat hij net zo'n schreeuwlelijk is als Natasja en Amanda...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef DaanDobber het volgende:
Erik zat er alleen in omdat dit programma de mogelijkheid had om ook homoseks te hebben in een realtity show.
Nee denk ik ook niet, ik denk eerder dat Theo het spelletje meespeeltquote:Op zondag 17 juni 2007 02:07 schreef koejoeloek het volgende:
Ik denk niet dat Jaap horloge van Huub's vader heeft gejat, lijkt me nie tpassen in hoe vrolijk Jaap gister was toen Huub's vader zo vrolijk met hem deed.
Lekker makkelijk lullen jij. Wat zou jij in je eentje doen als ze met 4 man sterk stront over je heengooien?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:01 schreef agter het volgende:
Zoals Eric nu over komt, zo alles accepterend, is hij een echte prostitue. ]Eerst zoveel voor Natasia doen, haar rug insmeren etc. En nu ook alles maar gewoon pikken zonder iets terug te doen...jeetje, die jongen kan echt laag zinken.
En waarvoor?
quote:Op zondag 17 juni 2007 02:07 schreef robert2006 het volgende:
vind iemand onterecht beschuldigen van diefstal ver gaan
ach, ik denk gewoon aan de pogingen tot aanranding die Eric gedaan heeft...dan weet ik weer voldoende...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:07 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 02:07 schreef robert2006 het volgende:
Geeft maar aan hoe schijnheilig hypocriet ventje het isquote:Op zondag 17 juni 2007 02:10 schreef DaanDobber het volgende:
Erik heeft toegegeven over Lieke haar armband
De sukkel.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:10 schreef DaanDobber het volgende:
Erik heeft toegegeven over Lieke haar armband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |