Een radiopresentator tijdens een interview met Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
op zijn verjaardag..........
wie zei dat ook alweer
Erik Dikeb...........quote:Op zondag 17 juni 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Een radiopresentator tijdens een interview met Huub.
Die was het heul niet volgens mijquote:Op zondag 17 juni 2007 00:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Erik Dikeb...........
ik wist het wel hoor![]()
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 00:19 schreef easysatellite het volgende:
is para nie va paranoia? dat dacht ik
Of omdat die dit weekend vertrektquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:44 schreef blomst het volgende:
Eric mag volgens mij niet naar Jensen omdat dan de aanrandingen weer komen.
ik denk dat hij heel snel gaat, want het is namelijk niet logisch dat eric niet bij jensen uitgenodigd wordt en de anderen welquote:
jensens is toch zelf homoquote:Op zondag 17 juni 2007 00:23 schreef easysatellite het volgende:
eric mag nie nar jense omdat jensen homofoob is
Hoerig? Eerder tuttigquote:Op zondag 17 juni 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
wat heeft lieke voor hoerige jurk aan zeg, afschuwelijk die h&m stuff die ze altijd draagt behhhhhhhh
Heee, wat is dit voor goed nieuws? Vertrekt Eric?quote:
Hou toch op...............quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:56 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hoezo zij is harstikke leuk mens
minimaal 34 uur rellen etcquote:Op zondag 17 juni 2007 00:27 schreef Haunter het volgende:
Van mij mogen ze nog veel meer restricties toevoegen aan DGK.. Ik noem op: geen films, een bepaalde tijd achter de PC, uitslapen tot maximaal 12 uur etc etc etc
Gaat die ongetalenteerde sukkel mee pingelen op zijn kutgitaarquote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef CoT het volgende:
Nirvana
Maar weg met de alcoholrestricties.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:27 schreef Haunter het volgende:
Van mij mogen ze nog veel meer restricties toevoegen aan DGK.. Ik noem op: geen films, een bepaalde tijd achter de PC, uitslapen tot maximaal 12 uur etc etc etc
Wat was zijn reactie? Kon het niet verstaan..quote:Op zondag 17 juni 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Jaap vraagt of Huub nog zin heeft in een beetje actie tegen Eric.
Verstandige vader die Theo.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:37 schreef Ning het volgende:
Stukje van de brief van Huub zijn pa.
vrouwen. Huub, ze spelen altijd hun spel. Brandgevaarlijk!!!!!!!Daar kunnen ze niks aan doen, zo zijn ze eenmaal gebakken. Ik zie je voluit in de val vallen van emoties die niet van jou zijn. Lieke viel me 100% mee, een hele leuke meid. Maar ook zij speelt haar spel, en houdt oprecht op haar manier van jou. Hedda valt mij op, manipuleert, en het maakte mij in ieder geval duidelijk dat zij met je "speelt. Niet prettig vind ik dat. (ze speelt echt op je gemoed in, blijft maar zeuren over Lieke, en in de tussentijd haar ding doen) Ik heb me daar uiteraard niet mee bemoeid. Jouw zaak. Ik kan alleen maar zeggen:L Geniet ervan, maar laat je er niet door opfokken laat staan je leven bepalen!!!!! Join the club of men, die zo sterk zijn dat ze met die vrouwen om kunnen gaan, maar tergelijkertijd echt zichzelf blijven.
Huub heeft wel zijn vader uitgeleend.... vreemd...! Beetje jammer Jaap!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Jaap wil de masterbedroom niet voor een nachtje afstaan aan Huub en Lieke... ze mogen wel bij hem komen liggen.
Jaap was als een kind zo blij met Theo....leuk om te zienquote:Op zondag 17 juni 2007 00:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Verstandige vader die Theo.
Jaap was op slag verliefd op het gezinsleven ( en met name die ec hte vriend/vader) van Huub. Dan gun je dat Jaap ook helemaal!
Brian sowieso niet..die kijkt van een afstandje toe en lacht een beetje schaapachtig.....quote:Op zondag 17 juni 2007 00:48 schreef easysatellite het volgende:
amanda en brian gaan al slapen???? doen zij nie mee met de terror?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |