En daar kom je nu pas achter?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:09 schreef m@x het volgende:
Wat een duf stel zeg.
We kwamen er net achter dat we dan de hele nacht moeten rondstruinen, omdat de 1e trein pas 6.30 oid gaat. Maarja, dat hebben we er zeker wel voor over!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
Een vriend van ons woont in Lelystad, ong. 30 minuutjes rijden. Daar slapen wij met Lowlands.. maar daar heb je helaas niets aan. Wij wonen ook niet echt in de buurt.
Nee, maar ik dacht dat ze misschien tijdens dat afscheidsconcert eindelijk een keer los zouden gaan. Zou ik wel doen in ieder geval.quote:
Ja, kan ik me voorstellen. Maar wel vervelend dat zo laat pas de 1e trein gaat. De laatste trein kun je niet redden?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:19 schreef kims_mama het volgende:
[..]
We kwamen er net achter dat we dan de hele nacht moeten rondstruinen, omdat de 1e trein pas 6.30 oid gaat. Maarja, dat hebben we er zeker wel voor over!
Oh okquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:29 schreef Noli. het volgende:
Nee ik bedoelde meer dat ze al weer terecht was voor ik het gepost had.
Het topic is af en toe kwijt, dat is een bugquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:29 schreef Noli. het volgende:
Nee ik bedoelde meer dat ze al weer terecht was voor ik het gepost had.
Nope. We komen juist vooral voor de laatste act. Aerosmith!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Maar wel vervelend dat zo laat pas de 1e trein gaat. De laatste trein kun je niet redden?
Dat? Ik ze op gegoogeld hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:45 schreef easy-going het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat .......
Dat moet lukkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:40 schreef Leah het volgende:
Ja dat vroeg Diaan ook al. Het orginele recept is in het Engels, kun je daar wat mee?
Hoi Ingrid,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:19 schreef kims_mama het volgende:
[..]
We kwamen er net achter dat we dan de hele nacht moeten rondstruinen, omdat de 1e trein pas 6.30 oid gaat. Maarja, dat hebben we er zeker wel voor over!
Vanaf station 't Harde gaat vervolgens om half één nog een trein naar Assen. Moet je toch makkelijk kunnn redden? Jullie zijn vast niet de enige die nog terug gaan naar het Hoge Noorden.quote:Van het Festivalterrein naar Station 't Harde:
Zaterdag 30 juni: 20.00u t/m aansluiting laatste trein
Let op:
!! Laatste pendelbus voor reizigers richting Amersfoort en Utrecht Centraal vertrekt om 2300u !!
!! Laatste pendelbus voor reizigers richting Zwolle vertrekt om 2330u !!
En anders kan je altijd nog een hotel of pension nemen. Wij gaan straks naar Fields of Rock, is op het zelfde terrein volgens mij. Maar wij overnachten gewoon ergens daar in de buurt. Doen we eigenlijk altijd bij festivals of concerten ver uit de buurt.quote:Op zondag 17 juni 2007 00:12 schreef kims_mama het volgende:
Dank je Reese. Helemaal nog neit gekeken. Ben nog nooit op een festival geweest.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe laat het daadwerkelijk is afgelopen.
Komt vast goed!
Zat ik ook aan te denken. Maar ligt er ook aan wat dat kost. Maar zoals het er nu uitziet, kunnen we de laatste trein halen.quote:Op zondag 17 juni 2007 08:56 schreef Igraine het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog een hotel of pension nemen. Wij gaan straks naar Fields of Rock, is op het zelfde terrein volgens mij. Maar wij overnachten gewoon ergens daar in de buurt. Doen we eigenlijk altijd bij festivals of concerten ver uit de buurt.
Normaal gesproken, denk ik, kijk je toch vooraf wat je financiėle mogelijkheden zijn? Tenminste hebben wij wel gedaan. Eerst kijken wat je te besteden hebt, en dan kijken naar een huis in die prijsklasse. De mensen die ook geļnteresseerd zijn in hetzelfde huis als wij hadden dat ook niet gedaan en moesten eerst kijken wat financieel mogelijk was. Ze zijn wel 2 keer wezen kijken en hadden nog geen bod gedaan. Nu zijn ze waarschijnlijk te laat.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:03 schreef m@x het volgende:
Nee, geen abonnement maar de buren wel dus we kunnen wel met korting naar binnen.
Gisteren is M. nog even bij de makelaar langsgeweest. De makelaar gaat maandag of dinsdag met de kijkers bellen om te vragen of ze al met de financieel adviseur hebben gesproken. Hij verwacht wel dat als het gesprek met de adviseur gunstig is verlopen, dat er een een bod gaat komen. Gisteren stond er ook weer een stel ongegeneerd met hun neus tegen het raam naar binnen te gluren. Zo stom vond ik dat.
Spannend Diaan en van die badkamer, ik denk ook dat je oom daar wel gelijk in heeft. Als je die wilt veranderen kan je dat misschien beter gelijk doen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Normaal gesproken, denk ik, kijk je toch vooraf wat je financiėle mogelijkheden zijn? Tenminste hebben wij wel gedaan. Eerst kijken wat je te besteden hebt, en dan kijken naar een huis in die prijsklasse. De mensen die ook geļnteresseerd zijn in hetzelfde huis als wij hadden dat ook niet gedaan en moesten eerst kijken wat financieel mogelijk was. Ze zijn wel 2 keer wezen kijken en hadden nog geen bod gedaan. Nu zijn ze waarschijnlijk te laat.
Morgen kijken met Peaceman, ik vind het erg spannend. Al slaat soms de twijfel toe, waar moet dit, hoe moet dat... anyway mijn oom heeft ons aangeraden dat als wij het huis kopen, we dan ook het beste ook de badkamer naar onze zin moeten verbouwen. Ik vind de badkamer niet mooi, maar er is wel mee te leven. Als je dat later doet, krijg je heel veel troep van zo'n verbouwing.. en dat is zonde zegtie. Hij heeft ook gelijk denk ik. En het zou qua hypotheek ook moeten kunnen.
Nijna hoe gaat de dag tot nu toe?
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:11 schreef poemojn het volgende:
Hans Textiel heeft ze wel vaak in de folder staan.. en verder even zoeken, Halfords misschien?
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef Lois het volgende:
Bij de Hema hebben ze die van Jip en Janneke.
Van de HEMA veel te groot en bij Halforts hebben ze niet. Tenminste hier niet. Dus als je iets vind ben ik benieuwd want ik ben ook al een tijdje op zoekquote:Op zondag 17 juni 2007 20:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel. Volgende keer dat ik in de stad ben, ga ik daar eens kijken.
Zal ze er ff bijpakken en voor je kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:18 schreef ik80 het volgende:
Help
ik moet alle instanties ed aanschrijven omdat we gaan verhuizen, maar nu heb ik geen "ouders van nu" en "wij jonge ouders" meer hier.
Wie kan voor mij opzoeken naar waar ik een adreswijziging kan opsturen?
Ouders van nu is iets anders:quote:Op maandag 18 juni 2007 11:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Zal ze er ff bijpakken en voor je kijken
Heb je ook zalmsalade?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef ik80 het volgende:
ene is gebeld ander is gemaild. Weer een klusje gedaan!
En nu een lekker boterhammetje eten, iemand anders ook een? met tonijnsalade ofzo?
PMquote:Op maandag 18 juni 2007 23:32 schreef snoopy het volgende:
Een piratenschip? Dat klinkt goed. Ik heb de foto weer eens gemist geloof ik
jawel hoor ligt er net aan hoe de wortels zittenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
Denk het niet maar naar mijn weten doet een gewone tandarts geen verstandskiezen trekken. De mijne in ieder geval niet. Sorry Syrena komt vast helemaal goed bij de smoelensmit.
Dat eerst vergroten en dan dichtdoen heb ik geprobeerd.. tevergeefs. Ik zal maar eens gaan zoeken op de pc waar die functie zit en anders jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef Syrena het volgende:
Diaan> Dat was iets met shift nogwattes of je moest eerst vergroten en 'm daarna dichtdoen en dan moet ie vanzelf onthouden dat ie de volgende keer maximaal opent.
Bij mij werkt het nietmijn Outlookvenster op het werk opent gewoon stug klein.
Net nogmaals de kaakpoli gebeld (vanmorgen na 7 minuten in de wacht maar opgehangen..) en nu kan ik aanstaande donderdag al terecht, om 15 uur. Meteen maar afgesproken en daarna mijn werk gebeld om te vragen of iemand mijn avonddienst kon overnemen. En dat kondus de eerste twee ben ik eind van de week al kwijt.
Vrijdag een etentje voor de verjaardag van een vriendin, ik zal wel niet meekunnen, maar ach.
Bij een volgend scherm moet ie ook weer maximaal geopend worden... dat werkt helaas nog niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef Yoni het volgende:
Dubbelklikken op de bovenste blauwe balk van een scherm zorgt ervoor dat ie maximaliseert en dit ook blijft.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
Diaan, inmiddels heb je meer dan 4 uur de tijd gehad om het op te zoeken in je help functie...![]()
Ik weet alles van je lijden, ik kan erg goed tussen de regels door lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:11 schreef Lois het volgende:
Syrena ik zal je mijn tandartsverhalen besparen maar ik wens je wel succes![]()
Phluphy
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
Diaan, inmiddels heb je meer dan 4 uur de tijd gehad om het op te zoeken in je help functie...![]()
Ik zou zeggen: vraag het eens in DIG, maar ik gok dat ze je daar voor gemakzuchtig zullen uitmaken.![]()
Syreen, koop ook hüttenkase, da's lekker om te snoepen en ook lekker zacht.
Veel succes alvast. Ik benijd je niet.![]()
Wat mooi gezegd Lishe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:27 schreef Lishe het volgende:
Ireth...Dat is echt een nachtmerrie. Heel, heel veel sterkte de komende tijd. Maar ook heel veel mooie momenten voor jullie samen gewenst. Ik hoop dat jullie deze laatste periode samen op een goede manier kunnen delen. Huil, praat, knuffel, hou van elkaar....
![]()
O Ireth......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ik zal voorlopig even sporadisch online zijn.. vanmiddag te horen gekregen dat ze op medisch gebied niets meer voor mijn moeder kunnen doen.. artsen spreken van weken.....
Hahaha! Doe ik ook vaak als niets meer helpt, maar het wil nog weleens geel uitslaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:59 schreef Sugar het volgende:
He, wat jammer, 't is zo'n leuk hesje!
Maar weet je, het is toch wit gewoon? Dan kun je gewoon met chloor (dikke bleek ofzo) met een wattenstaafje erop. Dan lang laten zitten en dat móet werken, hoor.Veeeeeeeeeel ervaring met chloor en bleek hier.
![]()
Oh euhm ik bedoelde niet jou met mijn vraag, wat bedoel je? Maar Rottdog. Hihi. Wat een consternatie over een vlek overigens. Wel lief dat jullie zo meedenken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
oh sorry lb, ik was wat traag, had alleen de vorige blz gelezen.
Volgens mij heb je dat al eens eerder gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een consternatie over een vlek overigens.
quote:
Het waren eerst maar 4 spuiten, maar naderhand onder nog wat bijgespoten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Syrena hopelijk valt de pijn straks mee als de verdoving eindelijk is uit gewerkt. Mijn man heeft van de week 11 spuiten gekregen in zijn mond! En de arts is een uur bezig geweest voor 2 verstandskiezen.
Ik heb van mezelf al een scheve kaak, maar dit is dus nog een beetje extraquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
Syrena, dat ziet er ook niet best uit.![]()
Wanneer is de andere kant aan de beurt, dat zit je kaak rechtquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb van mezelf al een scheve kaak, maar dit is dus nog een beetje extra![]()
Hoe hou je het vol wilde ik vragenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef m@x het volgende:
Wil je iets gruwelijk grappigs horen snoop: ik ben vandaag vijf jaar getrouwd![]()
![]()
doe deze dan maar:quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:43 schreef kozakken het volgende:
Och m@x....
-insert smiley naar keuze-
Syrena, geef dat telefoonnummer even aan M@xquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef m@x het volgende:
Wil je iets gruwelijk grappigs horen snoop: ik ben vandaag vijf jaar getrouwd![]()
![]()
Een beetje maar tegelijkertijd is het wel goed zo.quote:
Ja en die 5-jaren kwestie he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:26 schreef m@x het volgende:
Jullie zijn lief, maar het gaat dus echt gewoon goed hier. Af en toe een dipje maar die waren er voor deze hele kwestie ook al. En het lijkt tegenwoordig wel hip om uit elkaar te gaan. Om ons heen vallen de stelletjes bij bosjes uit elkaar, maar dat schijnt inherent te zijn aan wonen in een vinexwijk
Ja, daarom gaan wij de komende twee a drie jaar ook niet verhuizen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef m@x het volgende:
Bij ons was het een combinatie van de seven-year-itch (7 jaar bij elkaar), de 5 jaren kwestie (5 jaar getrouwd) en de vinexwijk. Dat was gewoon vragen om moeilijkheden![]()
Ja jij hebt het mooi voor elkaar. Ach als ik bij schoolvriendje was gebleven had ik waarschijnlijk ook wel iets moois gehad. Die heeft ook 2 hele mooie kindjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb het moois niet laten lopen...er is dubbel zoveel moois bijgekomen,zelfs
Zo te lezen zijn jullie wel een tijdje bij elkaar geweest ?Krijg de indruk dat het wel meer was dan ff een liefde. Weet niet of het te persoonlijk wordt,dan moet je het zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja jij hebt het mooi voor elkaar. Ach als ik bij schoolvriendje was gebleven had ik waarschijnlijk ook wel iets moois gehad. Die heeft ook 2 hele mooie kindjes, maar ook een hele leuke vriendin waar ie heel gek mee is. Dus uit eindelijk was het wel voor iedereen beter zo
![]()
Het was niet eens een schoolliefde maar een jonegn gewoon uit de buurt. Mijn eerste vriendje toen ik 12 was. Hij was mijn eerste met zo'n beetje alles. Totdat hij me kwam vertellen dat ie een meisje zwanger had gemaakt. Toen zijn we uit elkaar gegaan maar nog wel lange tijd vrienden gebleven. Hij ging voor zijn zoontje zorgen omdat dat meisje dat niet wilde enzo. Ik vond hem zo leuk als papa dat ik hem zo weer terug had gewild en daarom heb ik eigenlijk maar een einde gemaakt aan onze vriendschap. Want kon hem nog niet helemaal vertrouwen. En vlak daarna kwam ik Kevin tegen en kwam hij zijn huidige vriendin tegen. Nu zie ik hem heel af en toe. Hij heeft dus een zoontje van een jaar of 7/8 en eentje van 1,5. Hij is gelukkig nu en ik ook dus zo is het beter. Maar ja... eerste liefde he dat blijft altijd beetje kriebelen, hij blijft altijd beetje speciaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:23 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn jullie wel een tijdje bij elkaar geweest ?Krijg de indruk dat het wel meer was dan ff een liefde. Weet niet of het te persoonlijk wordt,dan moet je het zeggen.
Ik ben drie jaar bij mijn huidige vriend, die mijn eerste (serieuze) vriend was en die ik op mijn stage ontmoette.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ben overmorgen 12 jaar bij mijn vriend....middelbare school lieffie....![]()
Hoe braaf kan je zijn![]()
Wel bijzonder verhaal, hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Het was niet eens een schoolliefde maar een jonegn gewoon uit de buurt. Mijn eerste vriendje toen ik 12 was. Hij was mijn eerste met zo'n beetje alles. Totdat hij me kwam vertellen dat ie een meisje zwanger had gemaakt. Toen zijn we uit elkaar gegaan maar nog wel lange tijd vrienden gebleven. Hij ging voor zijn zoontje zorgen omdat dat meisje dat niet wilde enzo. Ik vond hem zo leuk als papa dat ik hem zo weer terug had gewild en daarom heb ik eigenlijk maar een einde gemaakt aan onze vriendschap. Want kon hem nog niet helemaal vertrouwen. En vlak daarna kwam ik Kevin tegen en kwam hij zijn huidige vriendin tegen. Nu zie ik hem heel af en toe. Hij heeft dus een zoontje van een jaar of 7/8 en eentje van 1,5. Hij is gelukkig nu en ik ook dus zo is het beter. Maar ja... eerste liefde he dat blijft altijd beetje kriebelen, hij blijft altijd beetje speciaal![]()
Nu heb ik het hier wel een beetje ingekort neergezet hoor. Er kwam natuurlijk veel meer bij kijken. Maar als ik dat toch allemaal op moet gaan schrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Wel bijzonder verhaal, hoor![]()
Thanks Lois maar Leah gaat er morgen eentje halen. Hier zijn ze namelijk op en anders ben ik donderdagavond zelf in Amsterdam. Dank je wel. En ik heb een mailtje gestuurd want kon niet naar de winkel en als het goed is kan ik deze gewoon terugbrengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef Lois het volgende:
* Lois springt er even tussendoor....
Luchtbel bij Didi Kalverstraat hingen nog volop van die hesjes van Jolie. Misschien een idee om het daar te gaan ruilen? Ik wil anders ook wel 1 voor je kopen en opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |