En die divisie is overgenomen door de producent van de HAK potjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef RTB het volgende:
Ah kut, mijn favoriete augurken schijf-staven =
Ja want Coca Cola, pepsi en al die huismerken is ook allemaal cola, dus dat moet ook niet uitmaken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef Sanderrrr het volgende:
Mensen die alleen één specifiek merk lusten.Ik proef echt geen verschil als je mij 5 verschillende merken appelmoes geeft hoor, appelmoes is appelmoes het is niet alsof merk B naar peren smaakt ofzo.
Gratis extra eiwittenquote:
Ga weg, dat is koel! Appelmoes bij de macaroni, appelmoes bij de sperziebonen, appelmoes bij de patat, appelmoes bij de wortels. Heurlijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:40 schreef paradoXical het volgende:
Appelmoes bij je eten![]()
Je luste als kind niet veel, en daarom deed je moeder er maar appelmoes bij? Gadverdamme![]()
bij de wibra jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Haha ik had juist nog gekeken naar die faillisementsveiling, kon je o.a duizenden potten appelmoes kopen of kilo's augurken. Hadden ze jou moeten hebben dus. Maargoed, die potten zijn allemaal opgekocht, dus ze komen nog wel in de roulatie.
Vanmiddag een potje Coroos gehaald en zo juist geproefd en.....quote:
aardbeimoes, appelmoes light.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
lol wat een breezers, een paar heten "moezz"
Ook bij pizza en op pannekoeken? Daar lachtte iedereen mij vroeger altijd mee uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
HAK appelmoes.![]()
Zelfgemaakte appelmoes.![]()
En ja, ik eet appelmoes bij nagenoeg alles.![]()
Alleen light, superieur en biologisch....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Prowl het volgende:
http://bva-auctions.com/auction/auction/categories.asp?did=286
Had ik dat nou maar geweten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |