Eerste zin..quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef vigier het volgende:
http://www.ad.nl/groenehart/alphen/article743899.ece (ouder bericht)
quote:TER AAR - Koeleman Foods BV maakt een doorstart. Vandaag hebben de curatoren Lemstra en Vermeeren...
hehehehe: augurken, uitjes en noten.....quote:"Er is veel competitie op de Europese markt van augurken en uitjes, dus er moesten nogal wat noten gekraakt worden.’’
Ik kan je geruststellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef Prowl het volgende:
Er is maar 1 appelmoes die ik lekker vind en dat is de appelmoes van Koeleman.
Laatste tijd viel het mij op dat steeds meer winkels die appelmoes niet meer in het assortiment hadden.
Sinds 2 weken is het dus helemaal NERGENS meer te vinden.
Kom ik net na een beetje googlen dat die tent hardstikke failliet is
Nou eet ik nooit meer appelmoes
RIP aan de nabestaanden![]()
[afbeelding]
Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:04 schreef Gutz het volgende:
Koeleman is ondertussen toch onder dat IFB euro-prut merk gaan produceren?
Nah, ik weet 't alweer. Dat was Landman wat ook op de super IFB appelmoes pot staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Vast niet, dat is het huismerk van Super de Boer, en voor huismerken zijn in de regel speciale huismerkproducenten.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:17 schreef nattermann het volgende:
Koeleman failliet?
Dat is nieuw voor mij.
Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.htmlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:31 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik kan je geruststellenDeze appelmoes is vervangen door Coroos Appelmoes. Dit is me verteld door een FM van de C1000. Probeer maar eens uit
![]()
"De producent van augurken, zilveruitjes en appelmoes Koeleman werd afgelopen vrijdag failliet verklaard. Het management maakt vermoedelijk onder de naam Relishco een doorstart, maar het is nog niet duidelijk of dat eveneens in Ter Aar zal zijn of ergens anders. De circa dertig personeelsleden van het failliete Koeleman zitten thuis.
Neerlands Glorie is geīnteresseerd in het tafelzuur, omdat dat een aanvulling is op de portefeuille in conserven.
Voorlopig zullen de producten worden gedistribueerd door een ander bedrijf, de firma Coroos in het Zeeuwse Kapelle."
Het smaakt toch echt hetzelfdequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:04 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Dit is te lezen op http://www.evmi.nl/nieuws(...)k-koeleman-over.html
Alleen is dit een bericht van oktober 2006! Koeleman zal echt nog wel een berg appelmoes over gehad hebben en die zal dan wel gedristribueerd zijn geworden door Coroos. Ik geloof namelijk niet dat Coroos nu zijn eigen appelmoes overboord heeft gegooid en die van Koeleman is gaan produceren.
Doodzonde!
Dan ga ik morgen een potje halen en proeven! Nou ja, potje..... dacht dat Coroos appelmoes in blik zat.quote:
En die divisie is overgenomen door de producent van de HAK potjesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:48 schreef RTB het volgende:
Ah kut, mijn favoriete augurken schijf-staven =
Ja want Coca Cola, pepsi en al die huismerken is ook allemaal cola, dus dat moet ook niet uitmaken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef Sanderrrr het volgende:
Mensen die alleen één specifiek merk lusten.Ik proef echt geen verschil als je mij 5 verschillende merken appelmoes geeft hoor, appelmoes is appelmoes het is niet alsof merk B naar peren smaakt ofzo.
Gratis extra eiwittenquote:
Ga weg, dat is koel! Appelmoes bij de macaroni, appelmoes bij de sperziebonen, appelmoes bij de patat, appelmoes bij de wortels. Heurlijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:40 schreef paradoXical het volgende:
Appelmoes bij je eten![]()
Je luste als kind niet veel, en daarom deed je moeder er maar appelmoes bij? Gadverdamme![]()
bij de wibra jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Haha ik had juist nog gekeken naar die faillisementsveiling, kon je o.a duizenden potten appelmoes kopen of kilo's augurken. Hadden ze jou moeten hebben dus. Maargoed, die potten zijn allemaal opgekocht, dus ze komen nog wel in de roulatie.
Vanmiddag een potje Coroos gehaald en zo juist geproefd en.....quote:
aardbeimoes, appelmoes light.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
lol wat een breezers, een paar heten "moezz"
Ook bij pizza en op pannekoeken? Daar lachtte iedereen mij vroeger altijd mee uitquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
HAK appelmoes.![]()
Zelfgemaakte appelmoes.![]()
En ja, ik eet appelmoes bij nagenoeg alles.![]()
Alleen light, superieur en biologisch....quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Prowl het volgende:
http://bva-auctions.com/auction/auction/categories.asp?did=286
Had ik dat nou maar geweten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |