Ik geil niet op kippetjes, dat weet je tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou veel te veel afgeleid raken door al die chickies
Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geil niet op kippetjes, dat weet je toch![]()
Nou dat bedoel ikquote:
Jij bent een heul ergequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
Ja en jij een mega-hunk.quote:
jij lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
[minderwaardigheidscomplex modus] Ik vind van mezelf dat ik er mee door kan, maar geen onwijze babe ben. maar blijkbaar zijn er mannen die mijvinden.... [/minderwaardigheidscomplex modus]
![]()
ja jij ook, jij bent een moppiequote:
met lelijk wordt niet dit bedoeld:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:45 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja en jij een mega-hunk.![]()
Als ik 19 was geweest had ik het wel geweten heur![]()
Ik vind die onderste wel wat hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lelijk wordt niet dit bedoeld:
[afbeelding]
maar zoiets:
[afbeelding]
Idd, daar kan jij niet aan tippenquote:
Blond ben je overigens nog een stuk appetijtelijker als op foto's met zwart haarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik
![]()
Je gaat toch niet zeggen dat je nu pas je luie reet uit je nest gesleept hebt?quote:
Woeste ochtendsex helptquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:27 schreef warrel het volgende:
Nu net gedoucht..Ik kon/kan niet zo goed op gang komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |