't zit 'm in de naam hehquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
Warreltje toch, soms heb ik het idee dat je wel heel erg onhandig bent
![]()
Nou, met 't dansen was ik dus vet goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
Warreltje toch, soms heb ik het idee dat je wel heel erg onhandig bent
![]()
Neuh, je moet het afspoelen na 1 minuut hequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef warrel het volgende:
Dan gaat je kit er aan
Maar ik het ook, maar gebruik 't zelden. Ik bewaar het in m'n eigen kamer, m'n huisgenootje zal schrobben!!![]()
Daar hebben wij een schoonmaakster voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:47 schreef Bravebart het volgende:
Cillit Bang, Cillit Bang, Cillit, Cillit, Cillit Bang; Bang en het vuil is weg
Badkamer schoon in 10 minuten
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koestquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar hebben wij een schoonmaakster voor
valt me trouwens tegen dat bij jullie de chineesjes het niet doen [afbeelding]
Cillit Bang in de ogen! Zal ze leren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koest
Plan wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
Cillit Bang in de ogen! Zal ze leren!
Gewoon roepen dat je babi-pangang van ze maakt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar die komen de laatste tijd een beetje in opstand, dus we houden ze een beetje koest
Haha, puick plan wel hahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je babi-pangang van ze maakt!
Haha, onkruid vergaat nietquote:
Truequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:57 schreef Lidl het volgende:
En dit topic is al 5 dagen openen nog steeds niet vol
ik ben niet trots op jullie
Tijgertje ?quote:
Maar Warre moet eigenlijk hard leren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True
Maar SOL is er niet, AR niet en en en naja Warre en ik zijn er als diehards eigenlijk alleen nog
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:21 schreef warrel het volgende:
[..]
Maar Warre moet eigenlijk hard leren.
Gelukkig is ze dat nú ook aan het doen![]()
Hihiquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH, GO BRAVEBART, GO BRAVEBART!![]()
Hihi
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |