2,5 als in kilometers..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Of het was 2,5, ik haal je weersinwekkende verhalen door elkaar heen.![]()
Ik loop hier niet te klagen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat de combinatie tussen je klacht en je UI lachwekkend is![]()
Oh kut. Dit neemt niet weg dat zijn klacht icm zijn UI en het feit dat het 2,5 km lopen was, lachwekkend isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te klagen!![]()
't Is mijn topic niet eens.![]()
Juistem, dat was mijn Fipo hier dus ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh kut. Dit neemt niet weg dat zijn klacht icm zijn UI en het feit dat het 2,5 km lopen was, lachwekkend is
[ ] geschiktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef dennistd het volgende:
wat een kut-organisatie zeg
echt nog nooit zo slecht gehad....
ben je een van de eersten, wordt je compleet om volkel heengeleidt, om vervolgens op een parkeerplaats op meer dan 2,5km van de basis neer de auto neer te moeten zetten.....
onmeunig eind lopen, ben je op zo'n 300 meter van de basis, is daar nog een parkeetplaats die bijna helemaal leeg was (nee, was geen invalidenplaats)....
mensen die je de verkeerde kant op sturen
volkel mag wat mijn betreft de lucht invliegen
wij posten op FOK!sport het sportnieuws, maar we doen zelf niet aan sportquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oh kut. Dit neemt niet weg dat zijn klacht icm zijn UI en het feit dat het 2,5 km lopen was, lachwekkend is
die lui moeten gewoon leren hoe ze een waterleiding aan moeten leggen, klaar....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef fathank het volgende:
Klagen over 2,5 kilometer lopen om vliegtuigjes te kijken. In Afrika lopen ze 10 kilometer voor een paar liter water, die hoor je toch ook niet klagen![]()
ik denk dat ik volgend jaar de auto maar bij een station parkeer, en daar een pendelbus neem...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:37 schreef Apie74 het volgende:
Ben gisteren met de bus geweest. Perfect geregeld en gratis vervoer tot aan het vliegveld. 300m lopen
god.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:58 schreef Buschetta het volgende:
Luchtmacht is kansloos.
Alleen god is machtig in de lucht.
Jij als 14-jarige vond dat vast zwaar tofquote:Op zondag 17 juni 2007 11:23 schreef Index het volgende:
Pwned. Ik mocht via via op het hele terrein komen, en mocht zelfs even in een echte sim vliegen. Kennis van die het hoofd van beveiliging daar.
Echt nice
Luie hondquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
die lui moeten gewoon leren hoe ze een waterleiding aan moeten leggen, klaar....
en ja, ik klaag over 2,5 kilometer, aangezien mijn conditie niet echt goed te noemen is
normaal is een open dag nog best te doen (500m afstand parkeren, of pendelbussen), maar dit was echt bagger
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
dit was een test waarschijnlijk,je hebt blijkbaar niets te zoeken bij de luchtmacht![]()
Dat is gewoon dom van die Afrikanen. Wij Europeanen gingen vroeger naast de put wonen die Afrikanen blijven liever lopenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef fathank het volgende:
Klagen over 2,5 kilometer lopen om vliegtuigjes te kijken. In Afrika lopen ze 10 kilometer voor een paar liter water, die hoor je toch ook niet klagen![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef Gluckskafer het volgende:
Vliegtuigspotters
Van die nerds die er eens per week met een verrekijker op uit trekken, om met 1 hand in hun broek naar vliegtuigen te loeren
die kunnen ook niet op Fok!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef fathank het volgende:
Haha, wie volgt er nou ook de bordjes, gewoon je eigen plan trekken en zelf een plaatsje zoeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef dennistd het volgende:
ben je een van de eersten, wordt je compleet om volkel heengeleidt, om vervolgens op een parkeerplaats op meer dan 2,5km van de basis neer de auto neer te moeten zetten.....
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef dennistd het volgende:
wat een kut-organisatie zeg
echt nog nooit zo slecht gehad....
onmeunig eind lopen, ben je op zo'n 300 meter van de basis, is daar nog een parkeetplaats die bijna helemaal leeg was (nee, was geen invalidenplaats)....
mensen die je de verkeerde kant op sturen
volkel mag wat mijn betreft de lucht invliegen
Je had beter nog een cursus Nederlands gevolgd; je kan je niet ergens aan irriteren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:56 schreef GekkeMat het volgende:
ik ben er ook geweest maar irriteerde me meer aan de mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |