con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:44 schreef Stofje het volgende:
Contemplatie. Echt, serieus, nog nóóit van gehoord. Wat betekent dat?
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
con·tem·pla·tie (de ~ (v.), ~s)
1 vrome overdenking => overpeinzing
Echt nooit gehoord?
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, serieus, het hele woord is me totaal vreemd. Nah, wel grappig, BeF is soms een bron van kennis.
Contemplation of zo?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het vooral uit het Engels.
http://www.answers.com/topic/contemplatequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Contemplation of zo?
Ik raad maar wat hoor, want ook dat woord ken ik niet.
Leer het nou eens: héél veel mensen hebben pertinent ongelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:03 schreef Stofje het volgende:
Ik hoor dus van héél veel mensen dat dat Enter Shikari echt briljánt is. Ik kan er ook nog niet echt iets geweldigs aan ontdekken. Misschien heb ik gewoon het verkeerde bestand illegaal gedownload..
Voorbeeld, Siem. Voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef Blight het volgende:
Enter Shikari zou ik alleen nou niet echt indie noemen.
Gelukkig is bier geen hype. Bier is van alle tijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Ik doe niet aan hypes. Nou ja. Vandaag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |