Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Das toch een ziekte?
Hemofilie A, opgelost, slotjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Als je dat zou hebben zou je niet zo leven zoals je nu doet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Mja, het is niet zo dat het er uit spuit ofzo he. Het bloed gewoon langzaam door, waardoor ik om de zoveel tijd de pleister moet verwisselen, omdat het bloed er door heen komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
Als het al 24 uur bloed zou ik inderdaad even langs de huisartspost gaan. Of eerste hulp van het ziekenhuis.
Met een mobiel filmen en dan op utjoebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
* I_will_be_heard googelt.quote:
Jij kunt vast wel mee schrijven aan 't script aan je nick te zien...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
Mooi, dat stemt me gerust.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Maarten1 het volgende:
heb ook wel eens gehad dat een klein wondje (bierglas knapte bij het afwassen) na 2 dagen nog steeds niet fatsoenlijk dicht was, heb er gewoon een pleister omgehouden en hield vanzelf op
ging daarna nog af en toe een beetje open
een beetje zout in mijn wonden strooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Ik raad dan eerder jodium aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |