285.000 nu hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef staticdata het volgende:
huis van bijna 300.000 op je 21e kopen, doe je goed
Een stel met allebij een fulltime job na hboV?quote:
2 salaristen kan best als bijden eerst een jaar thuis hebben gezeten ( 20.000 van jullie zelf en de rest van de bank, met paps en mams als garantstelling?)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef ozzyat105 het volgende:
Als ik het zo hoor is dat huis het wel waard, maar dat is moeilijk in te schatten zonder foto of te weten welke buurt het ligt en hoeveel m2, heb je nog meer gegevens?
Hoe oud ben je eigenlijk?, want je zal toch een flink salaris mee moeten brengen om zo'n woning te kunnen kopen
Nou.. een lening van 3 ton red je niet met 2 starters hoor?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:47 schreef kless het volgende:
[..]
Een stel met allebij een fulltime job na hboV?
Moet wel lukken dacht ik?
Op een modaal salaris haal je 150k. Dus met twee modale salarissen zit je op 300k. Dit is haalbaar met twee net afgestudeerde WOers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Bastoenie het volgende:
Nou.. een lening van 3 ton red je niet met 2 starters hoor?
Hij heeft het over HBOV, ik ken een stel met 2 HBO opleiding maar die konden echt geen lening van 3 ton krijgen volgens mij hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Op een modaal salaris haal je 150k. Dus met twee modale salarissen zit je op 300k. Dit is haalbaar met twee net afgestudeerde WOers.
Klopt maar jij sprak over starters in t algemeenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:59 schreef Bastoenie het volgende:
Hij heeft het over HBOV, ik ken een stel met 2 HBO opleiding maar die konden echt geen lening van 3 ton krijgen volgens mij hoor
21, en de hypotheek lukt wel, daar gaat dit topic niet overquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef ozzyat105 het volgende:
Als ik het zo hoor is dat huis het wel waard, maar dat is moeilijk in te schatten zonder foto of te weten welke buurt het ligt en hoeveel m2, heb je nog meer gegevens?
Hoe oud ben je eigenlijk?, want je zal toch een flink salaris mee moeten brengen om zo'n woning te kunnen kopen
Dankjewel voor de info. Het is wel helemaal mijn smaak (maar dat heb ik niet laten blijken natuurlijk!).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Bayswater het volgende:
Hoekhuizen zijn duurder op het moment dat ze echt bruikbare zijgrond hebben, zo niet dan gaat het om een eindwoning. Die verschillen vaak niet veel met een tussenwoning.
Dure verbouwingen binnenshuis moeten maar net iemands smaak zijn, maar tegenwoordig zijn mensen niet meer zo kieskeurig en nemen graag de smaak van een ander over zolang ze er maar niet teveel werk eraan hebben.
wellicht moet je dit topic even doorlezen:
Aankoop huis: hoe af te dingen?
TS zit ws tot diep in zijn oren in de schulden, hij liever dan ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:44 schreef staticdata het volgende:
huis van bijna 300.000 op je 21e kopen, doe je goed
Nou hoorde ik laatst dat mensen tegenwoordig niet meer zo onder de koopprijs gaan zitten. Dus de vraagprijs ligt redelijk dicht tegen het bedrag aan wat ze er daadwerkelijk voor willen hebben. Dan zou dus de 10% regeling niet meer op gaan. Maar aan de andere kant, ze kwamen wel meteen met 285000 (15000 euro minder!!!!!!). Ze willen er geloof ik ook wel snel van af (emigratie).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Dichtneger het volgende:
10% onder gaan zitten, dus 270 bieden! kom je uit op 280:)
Maarrr, dan dus de vraag. Moet ik die gegevens (1 jaar oud) van dat hoekhuis (buren) erbij nemen als ik dat bod doe, of mondje dicht houden??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Emu het volgende:
Als ik jou verhaal zo lees, bod uitbrengen van 272k dan zullen ze wrs aarzelen (met geluk zeggen ze ja) anders verhoog jij je bod na enkele dagen naar 275k zeg je dat het finaal bod is, ben er bijna zeker van dat je het dan hebt.
3 dagen pas... Centrale buurt dichtbij Utrecht, stil/rustig, kindervriendelijk, veilig, enz.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef Emu het volgende:
Hoe lang staat dit huis trouwens te koop?
Nouja, ik denk dat ze er snel van af willen aangezien ze zo flexibel zijn met de oplevering (ze hadden meteen een antwoord/oplossing voor als we sneller het huis in willen dan dat hun hun nieuwe huis in kunnen trekken).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Dichtneger het volgende:
tja als je twijfelt, draai de onderhandeling om! ze zeggen ervan af the willen, zeer gevaarlijk ga gelijk naar 275 en zeg niet hoger te gaan! maar ik zou gewoon met 270 beginnen!
willen ze soms op 1 juli emigreren! tsja klinkt als.. ik zou nog steeds 270 bieden!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:22 schreef Evenveel het volgende:
[..]
3 dagen pas... Centrale buurt dichtbij Utrecht, stil/rustig, kindervriendelijk, veilig, enz.
[..]
Nouja, ik denk dat ze er snel van af willen aangezien ze zo flexibel zijn met de oplevering (ze hadden meteen een antwoord/oplossing voor als we sneller het huis in willen dan dat hun hun nieuwe huis in kunnen trekken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |