Pffff, alsof 't hier niet warm genoeg is de laatste tijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:49 schreef Emel het volgende:
ik mis Turkijezon, natuur, simit, cay en lekker eten..
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pffff, alsof 't hier niet warm genoeg is de laatste tijd.
Natuur kan ik mij alles bij voorstellen. Iedere keer als ik naar de randstad ga heb ik het gevoel in een grote betonnen gevangenis te gaan.
Hmmm...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Het waren zijn signatures. Iets over Turkse asker en dat stukje over oruspu kurt etc.
vandaar mijn reactie op hem, waar dat op sloeg...quote:
nee, ik ben gek op Rotterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kun je niet wat meer buiten de Randstad wonen?
mooie stadquote:
Wat is er zo mooi aan die stad? 't Is er allemaal zielloos nieuw...quote:
ik vind dat mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan die stad? 't Is er allemaal zielloos nieuw...
Het lijkt mij zo verloren... om zo te zeggen, tussen de wal en het schip..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vind dat mooi
genoeg te doen in Rotterdam
multicultureel![]()
dat mag hoor, ieder zn eigen meningquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo verloren... om zo te zeggen, tussen de wal en het schip..
(ik wil hierbij trouwens niet de boel afkraken ofzo, 'k zeg alleen wat mijn gevoel erover is)
Njah, ik ben 'n echte natuurmens, zeg maar. Hoewel ik nu in Stad woon.quote:
ik hou ook van de natuurquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Njah, ik ben 'n echte natuurmens, zeg maar. Hoewel ik nu in Stad woon.
Ik ga vaak naar een van de waddeneilanden. Aanraderquote:
ik ga naar het parkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar een van de waddeneilanden. Aanrader
Slaap zacht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu naar m'n bedje toe...
Truste
trustenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu naar m'n bedje toe...
Truste
Saban!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:18 schreef saban het volgende:
Heey mensen!!
Saban, heet je echt Saban? Net als Kemal Sunal...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:18 schreef saban het volgende:
Heey mensen!!
Hey, op dat videotje herken ik een paar foto's, ik ben er geweest!!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ankaranin Tasina Bak, Gözlerimin Yasina Bak...
Artik Yetis Kemal Pasa...
http://www.youtube.com/watch?v=aFL25n0z_FE&mode=related&search=![]()
*zucht*quote:
Best mogelijk. Jij komt ook uit Ankara toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:21 schreef saban het volgende:
[..]
Hey, op dat videotje herken ik een paar foto's, ik ben er geweest!!
Ik heet Burak...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
jullie zijn allemaal anoniem hier
ik heet echt Emel![]()
Jep!quote:Op zondag 17 juni 2007 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Best mogelijk. Jij komt ook uit Ankara toch?
had je me verteldquote:
Saban en jij zijn naamgenoten toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:59 schreef IHVK het volgende:
tvptje
hemserimiz sayilirsinquote:Op zondag 17 juni 2007 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bende neredeyse sizin hemserinizim...![]()
[afbeelding]
ik heb het eerder gehoordquote:Op zondag 17 juni 2007 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Kent iemand het muziekje uit dit filmpje? Erg ontroerend...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=oQygJ7aqZCg
quote:
Eensch...quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:35 schreef saban het volgende:
Gaaf hoe hij spreekt!
http://www.youtube.com/watch?v=j9x1xyfeoeU
ik krijg kippenvel van de beelden...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eensch...![]()
We hebben weer een nieuwe Atatürk nodig (de AKP verkoopt zowat heel het land, en elke dag terör en sehitler).![]()
ontroert mij...quote:Op zondag 17 juni 2007 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Bunu izleyin:
http://www.youtube.com/watch?v=160BuK8OydE&mode=related&search=
Imzami altina koyarim.
ik kijk en huilquote:Op zondag 17 juni 2007 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dur biraz aglatayim seni...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=G1eVnqpX41Y
beni aglattin iste..quote:Op zondag 17 juni 2007 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iyi geceler.![]()
![]()
Ik ga ook maar eens slapen...
ik voel het wel jaquote:Op zondag 17 juni 2007 09:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo laat op bed gaat![]()
hehequote:Op zondag 17 juni 2007 10:17 schreef saban het volgende:
ik ben er!! met een slaperig kop
ik heb die brief nodig voor je motivatie. Je motivatie in deze brief is matig uitgewerkt jongeman.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:20 schreef saban het volgende:
ik ben op laptop, geen brief hier van riagg.. vacature krijg je gemailt of msn als je dr bent
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:21 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb die brief nodig voor je motivatie. Je motivatie in deze brief is matig uitgewerkt jongeman.
Neuh. Ik heb werk en geld nodig.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:22 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
'Het lijkt me wel een leuke functie'![]()
moet ik je slaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:42 schreef -scorpione- het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
graag wil ik mijn interesse tonen voor de vacature voor ICT medewerker bij het riagg.
Het lijkt me een leuke functie en het sluit goed aan bij mijn persoonlijke eigenschappen.
In afwachting van uw afwijzing verblijf ik.
Hoogachtend,
Saban
![]()
Succes!![]()
Ik weet wel het nodige van ICTquote:Op zondag 17 juni 2007 10:36 schreef Emel het volgende:
ik vind lastig om iemands motivatie te schrijven terwijl ik niets weet over ICT.
You can help me:Pquote:Op zondag 17 juni 2007 10:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mogge
[..]
Ik weet wel het nodige van ICT(anders was ik ook geen programmeur
)
Maar motivatie enzo, daar weet ik niks van, ik kom vaak in bedrijven binnenrollen via borrels en uitjes enzo
Wat wil je precies gaan doen? Wat zijn je doelstellingen? En waarom?quote:
Sagol canim.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:07 schreef Emel het volgende:
SABAN, ik heb je gemaild. Het gaat om het tweede stukje..daar moet jouw motivatie komen. En dan is je brief klaar. Maar nog niet meteen sturen, ik wil nog nachecken
ik ga om 13.30 uur de deur uit. Dus laten we snel afmakenquote:Op zondag 17 juni 2007 11:08 schreef saban het volgende:
[..]
Sagol canim.
Ik ga zo kijken, eerst mn bril vinden of lenzen indoen
wat zit er allemaal in?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef Emel het volgende:
ik maak melemen..willen jullie ook wat?
[afbeelding]
yumurta, kiyma, sivri biber, patlican, domates ve kirmizi dolma biberi.quote:
dan wil wel een stukjequote:Op zondag 17 juni 2007 11:57 schreef Emel het volgende:
[..]
yumurta, kiyma, sivri biber, patlican, domatesve kirmizi dolma biberi.
jij bent ook niet zo van kiyma en patlican?quote:
bij ons ook wel alleen zonder patlican en zeker geen kiymaquote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef Emel het volgende:
ik ben gek op melemen..lekker bij ontbijt of lunch. Bizim oralarda cok yenir
het is wat je zelf wil he..je kunt zo gevarieerd maken zoals je het wilquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij ons ook wel alleen zonder patlican en zeker geen kiyma
kiyma in melemen vind ik niet lekker en patlican vind ik gekookt niet zo lekker behalve als het imam bayildi isquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Emel het volgende:
[..]
jij bent ook niet zo van kiyma en patlican?ik ook niet maar heb toch maar van alles bij gedaan
ik vind sowieso patlican en kiyma niet lekkerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
kiyma in melemen vind ik niet lekker en patlican vind ik gekookt niet zo lekker behalve als het imam bayildi is![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:03 schreef Emel het volgende:
[..]
ik vind sowieso patlican en kiyma niet lekker
maar imam bayildi![]()
waarom heet het trouwens imam bayildi??
is een imam flauwgevallen en hebben ze naar hem genoemd??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |