ik zal naar je brief kijkenquote:
Indien het maar voor 25 juni isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:08 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zal naar je brief kijkenbeloof niet wanneer
![]()
genoeg tijd dus!!!quote:
euhhhhhhhhhhhquote:
Turkije en de EU?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de EU?
9292ov.nl wo-mannetjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Emel het volgende:
Trigger, vraagje: hoe kom ik het makkelijkst bij hotel Novotel in Schiedam? enige optie lijkt de trein voor mij.
al gedaan..maar ze adviseren met de trein.quote:
Soms heb je van die dagen hèquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen hèIk mag niet klagen.
De meesten weten al dat het niet zo is, gok ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Emel het volgende:
je moet hier wel oppassen, R. Iedereen denkt straks dat je een Turk bent
ze is niet Turksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Klik ik per ongeluk op dit topic, zie ik plots dat NanKing Turkse is..
Grappig, ha'k niet verwacht
nou ik wist het nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
De meesten weten al dat het niet zo is, gok ik.![]()
Ow, okay..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:32 schreef Emel het volgende:
[..]
ze is niet Turks
dit topic is niet alleen voor Turken.
je mag gerust blijven, leer je Turken kennenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, okay..
Naja, ik moet hier maar weer weg, ik ken niet eens Turken
Naja, idd, grappig, eigenlijk ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
je mag gerust blijven, leer je Turken kennen
Welkomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, idd, grappig, eigenlijk ook wel een goed idee
aangenaam Vanitasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
dank, noem me Vanitas,
ben een homofiele programmeur uit Groningen.
Jij hebt wel een Turkse achtergrond?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:41 schreef Emel het volgende:
[..]
aangenaam Vanitas![]()
ik ben een hetero vrouw uit Rotterdam
yepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij hebt wel een Turkse achtergrond?
-edit- ook aangenaam, Emel
her kürt orosbu cocugu dagarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef dvdfreak het volgende:
ik mis izmir
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk bij dvdfreakquote:
Ik had eigenlijk verwacht dat iedereen hier wel Turks zou bezigen.quote:
we zitten toch op een Nederlands forumquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat iedereen hier wel Turks zou bezigen.
Het waren zijn signatures. Iets over Turkse asker en dat stukje over oruspu kurt etc.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan zijn plaatjes niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |