Vond ze ook op Lowlands erg goed de laatste keer. In de HMH was ook sterk.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tool is natuurlijk erg okay, maar zie ik zelf liever in een zaal dan op een festival.
Ongezien waarschijnlijk.quote:
Dat zijn dezelfde kerels die in de IKEA en op de meubelboulevard lopen met "vrouwlief"quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef MUUS het volgende:
Kerels die vinden dat vrouwen geen bier mogen drinken.
Ga dood ofzo.
Tool is ook errug fijn jah!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vond ze ook op Lowlands erg goed de laatste keer. In de HMH was ook sterk.
Tool kan alles.
Tja.. Ik zou het erger vinden als ze dan ook nog eens Shag zouden roken.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ga dood ofzo.
Zeg, heb je wat tegen yvonne ofzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ik zou het erger vinden als ze dan ook nog eens Shag zouden roken.![]()
WTF?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ga dood ofzo.
Je moet voor de gein ook eens een CDT test laten doen. Ik wil nu wel eens weten of mijn leverwaarden nu zoveel verschillen van de anderen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als de symptomen kopppijn, droge bek en duf zijn zijn.. dan ja..
Anders heb ik gewoon een kater.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
Das ist wunderbaaaaaaar, das ist wunderbaaaaar.
Tja... Ik vind het er echt niet uitzien... Maar dat is mijn mening.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef MUUS het volgende:
Das ist wunderbaaaaaaar, das ist wunderbaaaaar.
Neh, hij zat veilig achter zijn toetsenbord in R&P.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En dat zei die kerel gewoon face-to-face?
Moet er nu een fruitmandje naar de IC?
Ah, je bent van de breezersletjes afgestapt?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF?.
Mijn vriendin drinkt ook "gewoon" bier, stuk beter dan die zoete mixmeuk van 6 euro per glas....
Oh, zo eentje.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, hij zat veilig achter zijn toetsenbord in R&P.
Kutzooi.
Wij hebben ook zo een vrouw op het werk carla, we noemen dr karel !quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja... Ik vind het er echt niet uitzien... Maar dat is mijn mening.
Jahoor, en ik maar werken voor mijn PC en Internet.. ik doe toch iets niet goed. Als je zo fucking arm bent moet je ook GVD geen kinderen nemen.quote:Assen geeft pc met internet aan minima
Door Mick de Neeve, maandag 18 juni 2007 13:50
Bron: Provincie Drenthe, Views: 667
De gemeenteraad van Assen heeft besloten om gezinnen met een minimuminkomen en met kinderen tussen de 12 en de 16 jaar oud van een computer met internetaansluiting te voorzien.
De raad is van mening dat de pc en het internet zo zijn ingeburgerd in het dagelijks leven, dat het ondenkbaar is voor middelbare scholieren om het zonder te moeten stellen. Met het initiatief wil Assen zich ervan verzekeren dat alle jongeren dezelfde mogelijkheden hebben, aldus een woordvoerster van de gemeente. De stap zou bovendien goed aansluiten bij het rapport 'Meedoen Mogelijk Maken' van de Sociale Dienst. In totaal komen circa tweehonderd gezinnen voor de regeling in aanmerking. Op 1 juni werden bij een eerste reeks gezinnen de gemeentelijke internet-pc's geïnstalleerd. Nog voor september, dus voor de aanvang van het nieuwe schooljaar, moeten alle computers en aansluitingen zijn opgeleverd
Officieel wel jaquote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah, je bent van de breezersletjes afgestapt?
Gaat nergens meer overquote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Jahoor, en ik maar werken voor mijn PC en Internet.. ik doe toch iets niet goed. Als je zo fucking arm bent moet je ook GVD geen kinderen nemen.
Debiel gedoe...
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo een vrouw op het werk carla, we noemen dr karel !![]()
Ik vind dit soort dingen echt achterlijk. Prima dat er mensen geholpen worden, maar om nu kansloze kutkinderen de "kans" te geven op MSN en superdudes.nl.......quote:Op maandag 18 juni 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over. Die kinderen kunnen ook gewoon naar school gaan en daar internetten.
Ik wens je veel succes voor de rest vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Zeg me dat er geen topic over loopt op fok want dan heb ik zo een ban.
Is een pc met internet tegenwoordig een eerste levensbehoefte?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jahoor, en ik maar werken voor mijn PC en Internet.. ik doe toch iets niet goed. Als je zo fucking arm bent moet je ook GVD geen kinderen nemen.
Debiel gedoe...
Blijkbaarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is een pc met internet tegenwoordig een eerste levensbehoefte?.
Natuurlijk, anders loop je al die erfenissen en fantastische loterijen mis. En je wordt natuurlijk een sociale outcast omdat de kinderen op school niet mee kunnen praten over de laatste afleveringen van series uit de VS.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is een pc met internet tegenwoordig een eerste levensbehoefte?.
titel klonk zo veelbelovendquote:Op maandag 18 juni 2007 16:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat een ontiegelijke fucking dode mus is dit nou weer.
Waar ik mij meer zorgen om maak is die tokkies weer mensen gaan lopen oplichten op marktplaats en dergelijke.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders loop je al die erfenissen en fantastische loterijen mis. En je wordt natuurlijk een sociale outcast omdat de kinderen op school niet mee kunnen praten over de laatste afleveringen van series uit de VS.
met een ambtenaren ip adresquote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waar ik mij meer zorgen om maak is die tokkies weer mensen gaan lopen oplichten op marktplaats en dergelijke.
en van (hard)rock houdenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. Sjekrokende, bierdrinkende vrouwen.
.
geyle neuqseks met één der oldbies naar keuze!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Krijg ik iets als ik voldoe aan 2 van de 3 punten?
*tromgeroffel*quote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik ga even kiezen.
Ik kan niet kiezen.quote:
Ja hoor pussycatquote:Op maandag 18 juni 2007 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik lust geen bier of sjek![]()
Maar diep in mijn hart rook ik sjek en drink ik bier. Telt dat ook?
Ik weet wel dat ik als ik een avondje zware shag rook, m'n kater de volgende dag een stuk minder is. Maar ja, ik ben zo'n luie donder die toch liever gewoon een peuk uit een pakje trekt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Dan ben ik het ook.
heb er niets mee, spul in je bek ook....
Da's toch wel een gemis in je opvoedingquote:Op maandag 18 juni 2007 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Ook dat nog eens, ik kan niet eens draaien.
Neuh, daar heb ik dus mensen voor, de mensen bij Gauloisesquote:Op maandag 18 juni 2007 17:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Da's toch wel een gemis in je opvoeding.
quote:
Assen geeft pc met internet aan minimaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Zeg me dat er geen topic over loopt op fok want dan heb ik zo een ban.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Assen geeft pc met internet aan minima
Beter laat dan nooit. Ofzo.
Als je die erg vindt, dan kan ik je deze niet onthouden:quote:
nah, het ging erom dat die baajguardian wel echt een pauper wasquote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je die erg vindt, dan kan ik je deze niet onthouden:
[afbeelding]
Ja wat een giller he, zag hem ook vanmiddag.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je die erg vindt, dan kan ik je deze niet onthouden:
[afbeelding]
een geile goede morgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:15 schreef Joene het volgende:
Mogguh !
Ik ga er niet op klikken!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Assen geeft pc met internet aan minima
Beter laat dan nooit. Ofzo.
Schiet eens een beetje op dan!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik was nog bezig met teringtiefus Arma!.
Make up your mind.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
Krijg de roetering!
Jups... Zit je alweer in Sloterdijk.. offuhhhhhhh?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:26 schreef Joene het volgende:
Zeg vrijbuiters , het is ernstig mooi terrasbierweer
Immer die ganze tag ja !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups... Zit je alweer in Sloterdijk.. offuhhhhhhh?
RampBus?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:12 schreef freak1 het volgende:
krijg net ook een panick attack aan smsjes voor die nieuwe locatie van true, weet al niet meer hoe die heet
Tis een gavequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Stomme Heatwave met je hittegolf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |