zal wel iets in de vorm van:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Helaas Pax, het is niet anders.
Gewoon maandag-ochtend even een schopje geven.
Hé oldbie!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef Drazzy® het volgende:
wat gemist? Back in business? Je gaat me toch niet vertellen dat ik nu ook al hier moet gaan werken hé??
Tallybeeb!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef Tally het volgende:
Armaaaaaaaaaaaa geile gozert!
Gelukkig..quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig..
Ik begon je al te missen..
Afkickverschijnselen enzo..![]()
Maar nu kunnen we weer neuken
Meestal alleen door de weeks van 9 tot 17quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Is het hier wel gezellig?
Oh ja, dan "werk" ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Meestal alleen door de weeks van 9 tot 17
My place? At ten?quote:
In het midden van het landquote:
MUUS!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
Hatzaaa!
Ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef MUUS het volgende:
Q, je p.i.! Fix het.
En nu iedereen laten denken dat ik al dement ben hè?quote:
Hè? Wie? Ik? Wie is dat nou weer en waarom is hij zo geweldig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
En nu iedereen laten denken dat ik al dement ben hè?
Wie was jij ook alweer?
Tja, saaiterdagavond hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben helemaal in de war. Normaal is hier geen klote te doen in het weekend.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand stappen trouwens? Ik niet. Daar ben ik wel klaar mee.![]()
Neuh, al paar zware avonden gehad en morgen ook weer drukke dag dus het lijkt me beter van niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand stappen trouwens? Ik niet. Daar ben ik wel klaar mee.![]()
Ja die is nieuw. Dies best te palen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ging voor sigaretten. Boodschappen doe ik niet in de c1000, ook niet in de Betje Wolf. Wat een pauperbende zeg. Ik ga altijd naar de Jumbo op de leyweg.
Ben zaterdag nog bij rob's haarstudio geweest. Ik had nu een jong ding met babyvet.
Is je kerel er niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Maar ik ben wel in een stap mood..
Maar geen hond die mee wil..
Ze zei ga je nog op vakantie, ik zeg ja naar Spanje, zeg ze ga je met je vriendin? Ik zeg nee. Ga jij mee? Zegt ze jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die is nieuw. Dies best te palen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die smilie, alsof je het echt heel erg leuk vind dat ie er is.
Ze is wel dom trouwens, maar goed dat voel je niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zei ga je nog op vakantie, ik zeg ja naar Spanje, zeg ze ga je met je vriendin? Ik zeg nee. Ga jij mee? Zegt ze ja
Als ik nog in Amersfoort zou wonen dan was ik met je meegegaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mn liefje een keer thuis is..
Maar ik heb gewoon zin om te stappen..
Maar niemand om me heen
Beetje boel dom jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze is wel dom trouwens, maar goed dat voel je niet.
Daar heb ik nu niets aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik nog in Amersfoort zou wonen dan was ik met je meegegaan.
Wat doe je nu weer op de Wehkamp site!? VROUW!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:12 schreef MUUS het volgende:
Euhm, inzoomen op foto's van de Wehkamp is niet altijd heel erg fijn.
............
Bikini's kijken natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer op de Wehkamp site!? VROUW!
Vind je het goed als ik Merel nu achter de laptop zet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bikini's kijken natuurlijk!
Moet je eens bij 'zoeken' dit artikelnummer invullen: 869-38-830
Ik ging inzoomen op die ring van het broekje om te zien hoe dat nou vastgemaakt werd. Moet je ook eens doen..
Samen doen, is leuk. Inzoomen op die ring en d'r lies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik Merel nu achter de laptop zet?
Ik woon daar niet meer in de buurt, ook al heb ik NOG steeds dat kankerhuis wat ik maar niet verkocht krijgquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Beetje boel dom ja
Welke super ga jij heen trouwens?
quote:
Waar je als vrouw allemaal op letquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
.
Ze heeft ook striae op d'r borsten..
Normaal niet, maar op internet overheerst Photoshop en dan valt het dus wel op.quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:56 schreef ZoltaX het volgende:
[..]
Als je dat niet weet heb je toch wel een flink aantal jaren liggen slapen
Mogguh Q.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:48 schreef Q. het volgende:
Hoi Joene.
Het is dan ook de Wehkampquote:Op zondag 17 juni 2007 09:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Normaal niet, maar op internet overheerst Photoshop en dan valt het dus wel op.
Hmm.. Ben wel een flinke tijd weg geweest en m'n post geschiedenis is pleiten, maar met de search is alles er nog..quote:
quote:
Ik ben die arrogante teringhuilzakken hier een beetje zat. Het zal te maken hebben met dat ik gestopt ben met roken. Dan irriteer ik me meer aan zaken.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zeg, ga jij nou ook al huilen?
Wat nou weer?
Namen A., namen....quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben die arrogante teringhuilzakken hier een beetje zat. Het zal te maken hebben met dat ik gestopt ben met roken. Dan irriteer ik me meer aan zaken.
Dat bedoel ik, bier wordt duur betaald....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:02 schreef Paxlie het volgende:
ja idd, straks gaat de belasting op drank weer omhoog. Dat kan ik echt niet hebben
Ik heb er al geen zin meer an. B.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:13 schreef Leia het volgende:
Ik denk dat donkerblauw je wel siert A.
duhquote:Op zondag 17 juni 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Note to myself Kopieërmachine is een NSB'er.
En Lucille heeft zo te zien weer eens PMSquote:
Als je dit nou niet gepost had en gewoon mee was gaan lullen was het me waarschijnlijk niet opgevallen. Maar jezelf uitnodigen, dude...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef freak1 het volgende:
[..]
duh
verder, ik vind dat ik onder de 50K zit aan users, en dat ik dan ook wel een oldbie ben.
freak1 for oldbie!
het wasmeer een check-animo topique-reactie.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als je dit nou niet gepost had en gewoon mee was gaan lullen was het me waarschijnlijk niet opgevallen. Maar jezelf uitnodigen, dude...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |