zal wel iets in de vorm van:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Helaas Pax, het is niet anders.
Gewoon maandag-ochtend even een schopje geven.
Hé oldbie!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:38 schreef Drazzy® het volgende:
wat gemist? Back in business? Je gaat me toch niet vertellen dat ik nu ook al hier moet gaan werken hé??
Tallybeeb!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:45 schreef Tally het volgende:
Armaaaaaaaaaaaa geile gozert!
Gelukkig..quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Gelukkig..
Ik begon je al te missen..
Afkickverschijnselen enzo..![]()
Maar nu kunnen we weer neuken
Meestal alleen door de weeks van 9 tot 17quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Q. het volgende:
Is het hier wel gezellig?
Oh ja, dan "werk" ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Meestal alleen door de weeks van 9 tot 17
My place? At ten?quote:
In het midden van het landquote:
MUUS!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:53 schreef MUUS het volgende:
Hatzaaa!
Ik zie geen probleem.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:55 schreef MUUS het volgende:
Q, je p.i.! Fix het.
En nu iedereen laten denken dat ik al dement ben hè?quote:
Hè? Wie? Ik? Wie is dat nou weer en waarom is hij zo geweldig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:57 schreef MUUS het volgende:
En nu iedereen laten denken dat ik al dement ben hè?
Wie was jij ook alweer?
Tja, saaiterdagavond hè?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben helemaal in de war. Normaal is hier geen klote te doen in het weekend.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand stappen trouwens? Ik niet. Daar ben ik wel klaar mee.![]()
Neuh, al paar zware avonden gehad en morgen ook weer drukke dag dus het lijkt me beter van niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat er nog iemand stappen trouwens? Ik niet. Daar ben ik wel klaar mee.![]()
Ja die is nieuw. Dies best te palen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ging voor sigaretten. Boodschappen doe ik niet in de c1000, ook niet in de Betje Wolf. Wat een pauperbende zeg. Ik ga altijd naar de Jumbo op de leyweg.
Ben zaterdag nog bij rob's haarstudio geweest. Ik had nu een jong ding met babyvet.
Is je kerel er niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Maar ik ben wel in een stap mood..
Maar geen hond die mee wil..
Ze zei ga je nog op vakantie, ik zeg ja naar Spanje, zeg ze ga je met je vriendin? Ik zeg nee. Ga jij mee? Zegt ze jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die is nieuw. Dies best te palen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |