Ik loop wel af en toe naar de wc....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist niet, weet je wat voor reet je daarvan krijgt, de hele dag zitten voor je pc!!! Kan je beter ff bewegen om die kroketten te halen.![]()
Hoeveel stappen is dat ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:27 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik loop wel af en toe naar de wc....![]()
het is maar een spelletje hoor..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Ik word hier zo focking agressief van.
Ohhhhhhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:28 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
het is maar een spelletje hoor..
Iin dat geval ga ik toch maar even naar buiten. Laterss..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:28 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
het is maar een spelletje hoor..
Vertel me maar even rustig waar je die kroketten haalt! Ik heb al een magnetron...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Huub gaat nergens!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff boodschappen doen en daarna gaat de deur hier op slot en blijf ik nonstop kijken tot Huub wordt opgehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MCD en je hebt ook magnetron frikadellen en magnetron patatjesquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Vertel me maar even rustig waar je die kroketten haalt! Ik heb al een magnetron...
Het is toch pokkeweer!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ff boodschappen doen en daarna gaat de deur hier op slot en blijf ik nonstop kijken tot Huub wordt opgehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je dat focking achterwege laten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Als dat zo was zou hij haar vele malen beter moeten behandelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Lieke: Ik hou ook van jou, schatje.
Moet jij niet met VOL mee de honkballen brengen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:33 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken ik niet? Is dat een buurtsuper?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
MCD en je hebt ook magnetron frikadellen en magnetron patatjes![]()
MCD?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef petraa het volgende:
[..]
MCD en je hebt ook magnetron frikadellen en magnetron patatjes![]()
Ah, de acties zijn al begonnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:34 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:22 schreef Kaat het volgende:
Net gebelt door tien, zijn mensen die vandaag de ballen willen brengen en net te horen gehad dat dit nu misschien niet word toegelaten!
Degene die ik aan de lijn had gaat nu overleggen met 'de grote baas' en ik word zo teruggebelt.
Ik ben kwaad!
Op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:31 schreef Kaat het volgende:
Ballen mogen naar binnen! telefoontje net terug, overleg geweest met 'grote baas' dus zit goed!
Nu maar hopen dat het niet nodig is en Huub zijn 24 uur in trekt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet jij niet met VOL mee de honkballen brengen?![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet jij niet met VOL mee de honkballen brengen?![]()
Nee is grote winkel, maar ze hebben ze ook bij Hoogvliet en Bas. Maar dit is totaal offtopicquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken ik niet? Is dat een buurtsuper?![]()
Dit was volgens mij al gepland, maar Peter kan je er vast meer over vertellen want die heeft als hubist meegedaan aan die aktie.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij beter dat iemand gestuurd wordt om Huub zijn ballen op te halen i.p.v. brengen
Een Gouden Idee!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:43 schreef ericahysterica het volgende:
nou kunnen wij toch niet bij VOL achterblijven, ik zeg we moeten een kaartenactie organiseren![]()
Jaap is de enige gentleman.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:45 schreef ericahysterica het volgende:
japio informeert of huub en lieke rustig liggen te bangen
De ueberheblichkeit weer ten top.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:49 schreef ericahysterica het volgende:
lieketegen huub: ik heb het onwijs moeilijk met je
huub: je hebt nu mijn onverdeelde aandacht
Dan maar de toneelhaak voor die kaboutuh grootbek.quote:
ik heb niks op gisteren en de stem van natas doet ook zeer aan mijn hoofdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:50 schreef flubberdewups het volgende:
Ah, de gezellige gesprekken tussen Huub en Lieke over moeilijk dit moeilijk dat zijn al weer begonnen... Mogûh.
En de stem van Natasia doet pijn aan hun hoofd... moet je niet zoveel ZUIPEN!
Bij mij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:53 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ik heb niks op gisteren en de stem van natas doet ook zeer aan mijn hoofd![]()
Schenk de honkbal ballen maar aan een goed doel dan..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt nu: Mitch neemt mijn plaats in, denk ik.
Hij komt behoorlijk vastbesloten op me over, dat hij gaat vertrekken.
aan jairo en cheyennequote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schenk de honkbal ballen maar aan een goed doel dan..![]()
lastig te beoordelen nogquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef Haunter het volgende:
Ik ben er net weer, zit Huub serieus te overwegen om te gaan of begrijp ik het verkeerd?
Had hij dat schriftelijk moeten doen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef ericahysterica het volgende:
voor haar gevoel steunt lieke hem de hele tijd en huub erkent dit (mondeling)
Je begrijpt het goed, Huub overweegt serieus te vertrekken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef Haunter het volgende:
Ik ben er net weer, zit Huub serieus te overwegen om te gaan of begrijp ik het verkeerd?
Sterker nog, ze houdt hem al weken aan z'n haren overeind, anders was dat ventje allang geimplodeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef ericahysterica het volgende:
voor haar gevoel steunt lieke hem de hele tijd en huub erkent dit (mondeling)
Denk dat Huub gisteravond nog een gesprekje achter heeft gehad dat hij het 24 uur verhaal vandaag nog maar even moet volhouden.. leuke verhaallijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef petraa het volgende:
Huub: Ik heb wel me 24 uur nog aangevraagd he
L: Ik ga je vast binden
H: Ik wil dat je het tegen niemand zegt, ik ben er nog niet over uit
L: Doe ff normaal, doe niet zo raar.
iets zeggen en iets daadwerkelijk doen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Had hij dat schriftelijk moeten doen?
Huubje is een schandalig a-sociaal huftertje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:58 schreef De_Moester het volgende:
Lieke kreeg de hele dag door 'dis-opmerkingen' ...dat boeit haar niet zegt ze. Dat lijkt me toch stug; dat houd ze alleen vol als hupert haar steunt als ze daarom vraagt. Dat kon ie gisteren blijkbaar niet opbrengen, te vol van z'n eigen perikelen..Die relatie is zoooo ongelijkwaardig![]()
Waar moet jij in godsnaam nog over posten als Huub weg is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Sterker nog, ze houdt hem al weken aan z'n haren overeind, anders was dat ventje allang geimplodeerd.![]()
jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
HUUB ZEGT NU: WAT DOE IK HIER DAN NOG (mondeling)
Over Lieke en Jaap en misschien een leuke nieuwe setting..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Waar moet jij in godsnaam nog over posten als Huub weg is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:59 schreef Margo37 het volgende:
Lieke moet Huub gewoon op sommige momenten met rust laten ipv er achteraan te hobbelen, ik had haar slimmer ingeschat.
Dat gaat wel over als hij zich realiseert dat:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:57 schreef Haunter het volgende:
nee dat snap ik..........ik denk dat jij niet veel kan creëren!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het lukt me niet eens meer voor mezelf de hoop te creëren dat hij echt vertrekt.
Maar Hedda moet ook niet de reden zijn dat hij weggaat!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:03 schreef petraa het volgende:
L: Ik moet niet de reden zijn waarom je hier blijft
dan moet zij zich door jaap laten dekkenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef flubberdewups het volgende:
Haha, Lieke raakt inmiddels lichtelijk in paniek. Want ja, wat moet ze in godsnaam in de villa zonder d'r Huubje.
Lieke kan probleemloos zo terug en haar oude leven weer oppakken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:02 schreef flubberdewups het volgende:
Haha, Lieke raakt inmiddels lichtelijk in paniek. Want ja, wat moet ze in godsnaam in de villa zonder d'r Huubje.
Verdrietig is niet erg, als ze maar niet gaat zeiken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:04 schreef ericahysterica het volgende:
lieke wil graag dat hij blijft als hij weggaat wordt zij heel verdrietig
Lieke is niet half zo erg als kz.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:05 schreef demins het volgende:
[..]
Verdrietig is niet erg, als ze maar niet gaat zeiken!![]()
kz?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is niet half zo erg als kz.
Ga je frustraties aub elders botvieren.
klein zusje, de ex van deminsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |