Valt niet op he, dat Eric langzaam aan getoneelhaakt wordt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
Japio denkt dat Natasja samen met Palma naar Jensen gaat. Het moet niet gekker worden.
Zou best kunnen dat ze haar maatje 36 kopen, daarom ziet ze er altijd uit als een rollade, ze perst zich er gewoon in...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:58 schreef pronkjewail het volgende:
Zal de maatje-36-hype door Nasty gecreerd zijn of door de redactie? Ze zegt het nl. alsof ze er compleet van overtuigd is dat het waar is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:59 schreef DrsH het volgende:
Arme Jensen die vraagt meteen 24 uur aan
Met 1.70 en 78 kilo ben je niet eens in een maat 36 te proppen... tenzij alles stretch isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze haar maatje 36 kopen, daarom ziet ze er altijd uit als een rollade, ze perst zich er gewoon in...
Voordat ze in de villa kwam, was ze al behoorlijk afgevallen. Ze heeft idd ooit ongeveer 120 kg gewogen, dat verhaal heeft ze al zo vaak verteld. Ze moest een flink stuk afvallen om in aanmerking te kunnen komen voor de maagband.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je snapt het niet... ze viel 10 kilo af, kwam 15 kilo aan, viel 10 kilo af, kwam 15 kilo aan, viel 10 kilo af, kwam 15 kilo aan, viel 10 kilo af....
Ergo: 40 kilo afgevallen.... en 45 aangekomen, dus nu is ze 5 kilo zwaarder dan toen ze begon, maar ze is wel een hoop afgevallen
Je hebt tegenwoordig ook magnetron kroketten en die zijn me daar lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:03 schreef Vandaag... het volgende:
Waarom doet Jaap kroketten in de magnetron? Je hoeft ze toch niet eerst te ontdooien voor het frituren?
hij gooit ze alsnog in de frituur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook magenetron kroketten en die zijn me daar lekker![]()
Ken je dat niet? En als toetje een bak patat met heel veel mayonaise.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:03 schreef Kinga het volgende:
Zit dat in Jaap zijn dieet? Kroketten als lunch?
Ja ik vind ze heerlijk en de kids ook en ja wel krokant.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:05 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
hij gooit ze alsnog in de frituur.
(is dat echt lekker, magnetronkroketten? wordt toch niet krokant?)
Japio heeft even geleden uitgelgd dat hij 1 dag per week een 'veel eet dag' heeft om je lichaam te laten schrikken. Anders raakt je te veel gewend aan weinig eten en stelt je lichaam zich daar op in. Op die ene dag moet hij van trainer Nando behoorlijk fors eten. Ik heb Nando horen praten in termen van 'dubbele hoeveelheid'.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ken je dat niet? En als toetjes een bak patat met heel veel mayonaise.
Wat zijn jouw maten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook magnetron kroketten en die zijn me daar lekker![]()
nee toch??? dan komt ze wel akelig dichtbij hierquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:52 schreef ericahysterica het volgende:
N heeft het al via het ziekenfonds geregeld de buikwand correctie, ze doet het dan in dordrecht.
In de Bergmankliniek is er veeeeeeeeeeel meer zorg 4 op 1
natas creeert altijd haar eigen werkelijkheidquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:58 schreef pronkjewail het volgende:
Zal de maatje-36-hype door Nasty gecreerd zijn of door de redactie? Ze zegt het nl. alsof ze er compleet van overtuigd is dat het waar is.
relaxt dieetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft even geleden uitgelgd dat hij 1 dag per week een 'veel eet dag' heeft om je lichaam te laten schrikken. Anders raakt je te veel gewend aan weinig eten en stelt je lichaam zich daar op in. Op die ene dag moet hij van trainer Nando behoorlijk fors eten. Ik heb Nando horen praten in termen van 'dubbele hoeveelheid'.
Idd, dat is toch focking niet normaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ze moeten eens stoppen met dat fucking hell en jesus fucking christ wordt beetje irritant.
En vooral niet schreeuwen tegen andere streamers, die mensen zijn al wakker .....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:17 schreef petraa het volgende:
WAKKER WORDEN ALLEMAAL, ........
sja een beperkte woordenschat waarschijnlijk en de behoefte te pas en te onpas iets te zeggen; meestal voegen dit soort uitdrukkingen weinig toe aan de conversatiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
Ze moeten eens stoppen met dat fucking hell en jesus fucking christ wordt beetje irritant.
Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef Rotterdammert het volgende:
ik denk dat erik en huub het vandaag goed gaan maken.
Brian, trouwens wat een fucking klote wijf is dat met haar irritante gelach.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie had Natasja het? Ze zei: Als je weet wat goed voor je is hou je je aso grote bek tegen me.
Ik kreeg de indruk dat ze dat naar Huub riepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Tegen wie had Natasja het? Ze zei: Als je weet wat goed voor je is hou je je aso grote bek tegen me.
Tegen een willekeurig iemand die net in haar buurt isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Dat zou te ongeloofwaardig zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef Rotterdammert het volgende:
ik denk dat erik en huub het vandaag goed gaan maken.
Nee was tegen Brian ze zei al tegen de HH dat ze hem vandaag ging negeren. Er was iets met een kraai vanochtend en Brian reageerde lelijk tegen haar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat ze dat naar Huub riep
Juist niet, weet je wat voor reet je daarvan krijgt, de hele dag zitten voor je pc!!! Kan je beter ff bewegen om die kroketten te halen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:24 schreef Vandaag... het volgende:
Ik heb zin in kroketten gekregen![]()
Dan moet ik echter de deur uit en dan mis ik de streams dus dat kan niet. Streamen is pas een goed dieet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |