Misschien herkende ze je wel niet, maar kennen ze je van vroeger, of wonen ze verderop in de straat ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:06 schreef amaranta het volgende:
He Leonieke, ik lees net je verhaal. Ik hoop dat alles goedkomt en dat je vader (of zn vriendin) geen roet in het eten gooien.
Helaas is de kerk een 'openbare' gelegenheid waar iedereen in principe mag komen. Bij ons zaten er zelfs mensen in de kerk die ik gewoon niet kende. Niemand kende ze
Dat heb ik al gedaan....quote:Op zondag 1 juli 2007 11:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
probeer google of de gouden gids eens zou ik zeggen
Ja, tuurlijk, vandaar ook dat ik eerder voorstelde dat als het haar echt te gortig werd, ze de uitnodiging kan intrekken. Maar ik hoop en duim gewoon dat ze zich gedragen. Die ene dag moet dat gewoon kunnen!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
Wel, in dat geval kan ze dus haar vader en vriendin de toegang weigeren.
Je moet in ieder geval niet vergeten dit te overleggen met de ambtenaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:21 schreef Luchtbel het volgende:
Oh beste getrouwde en bijna getrouwde mensen, zijn er mensen die het euhm hoe noem je dat inleidende verhaaltje niet door de ambtenaar/ wethouder (damn ik weet hier niks van) hebben laten doen maar door iemand anders? Een gast, een getuige, een ouder? Kan iemand me vertellen waar je dan aan moet denken? En hoe zoiets een beetje gaat?
Ik hoop het! Alvast bedankt
Wat bedoel je Troel? Overleggen zodat de ambtenaar weet dat ze dit niet hoeft te doen? Of de inhoud?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval niet vergeten dit te overleggen met de ambtenaar
Nee, wij hebben alles door de ambtenaar laten doen, maar niet elke ambtenaar staat er om te trappelen om het door een ander te laten doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat bedoel je Troel? Overleggen zodat de ambtenaar weet dat ze dit niet hoeft te doen? Of de inhoud?
Dat eerste is namelijk wel gedaan. Vanwaar de? gebeuren er erge dingen anders? Of was jij dat vergeten?
jajaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Luchtbel het volgende:
Nee joh, niet zo gek doen. Ik zoek alleen even wat info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |