Ach, mijn vriendin is gewoon een regelaartje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oké, nu begin ik officieel te panikeren![]()
Niet waar hoorDat doe ik al langer
![]()
Oh gij! Had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dan hoef je zeker maar eens in de 4 jaar aan je trouwdag te denken?
V.
Ja, alleen was dat niet de insteek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dan hoef je zeker maar eens in de 4 jaar aan je trouwdag te denken?
V.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh gij! Had ik nog niet aan gedacht
Goedzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef De-Boswachter het volgende:
Zoooo. Het feest is alweer voorbij... Phoe phoe wat gaat dat snel zeg.....
Maar het was GEWELDIG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef NoralyZ het volgende:
Mijn moeder en haar vriend gaan 14 juli trouwen.. En het wordt echt geweldig..
....of hoor je hier stiekem alleen thuis als je zelf gaat trouwen?
En dat is dan op dezelfde dag als ons huwelijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef NoralyZ het volgende:
Mijn moeder en haar vriend gaan 14 juli trouwen.. En het wordt echt geweldig..
....of hoor je hier stiekem alleen thuis als je zelf gaat trouwen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo
Rest ons nog de foto's om dat te kunnen beoordelen
Ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar als ik nou maar iig iets heb wat er op lijkt (qua vorm van de jurk) kan ik zelf wel hier en daar wat verbouwen om het dé jurk te maken..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:39 schreef peaceman het volgende:
Sterkte met het zoeken van je jurk.
Het hangt er vanaf wat je precies verwacht van jouw trouwdag, maar met dit budget moet een uitgebreid feest toch haalbaar zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
Feest, muziek, videograaf, fotograaf, trouwauto, jurk, ringen hebben we al geregeld en weten we dus de exacter prijzen al van... de rest zitten we aardig in de buurt...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je precies verwacht van jouw trouwdag, maar met dit budget moet een uitgebreid feest toch haalbaar zijn(en het hangt ook veel af van de kleren natuurlijk)
Dan zal het wel goed lopen volgens mij, veel meer komt er niet meer bij kijken he (drukwerk, bloemen, kapsel zijn de eerste dingen waar ik direct aan denk).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:13 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Feest, muziek, videograaf, fotograaf, trouwauto, jurk, ringen hebben we al geregeld en weten we dus de exacter prijzen al van... de rest zitten we aardig in de buurt...
Ik vraag me meer af of wij nou veel/weinig/gemiddeld besteden aan ons huwelijk.....
Die van ons heeft dat bij lange na niet gekostquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor budgetten men hier heeft (gehad) voor hun trouwdag.... Wij zitten met een begroting van 12500 euro en dan nog 10% op reserve.....
Onze fotograaf alleen al kost 1200 euro (geen limiet qua foto's, veel extra's en tijd speelt geen rol) De jurk was niet extreem duur... de ringen ook niet...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed lopen volgens mij, veel meer komt er niet meer bij kijken he (drukwerk, bloemen, kapsel zijn de eerste dingen waar ik direct aan denk).
Ons feest zal in totaal ook zoiets gekost hebben denk ik, maar dan zonder fotograaf (vriend van de familie) en een goedkope jurk (rond de 600 euro), geen speciale auto, ...
Het eten is wel duur bij ons, maar we hebben de gastenlijst beperkt gehouden (een feest voor 100 mensen) zodat we lekker en veel eten kunnen serveren
7.5 kquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
We hadden niet echt een vast budget. We hadden een berekening gemaakt van 10.000 euro (incl huwelijksreis, kleding voor mij, de jurk hadden we een sponsor voorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Bij mij zijn de jurk en andere geschonken dingen wel meegerekend, omdat dat tenslotte ook onderdeel is van het budget. Je hebt een bepaald budget, een gedeelte betaal jezelf, een gedeelte betaalt een ander.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:21 schreef bianca en michael het volgende:
Hier 12.000 euro, waarbij mijn jurk betaald wordt door mijn ouders, anders 13.200. Laat in de middag trouwen op een niet trouwlocatie, zelfde locatie 2.5 uur borrel +/- 130 gasten iedereen champagne, bruidstaart verdere drankjes en hapjes, daarna 5 gangen diner voor 25 personen. Redelijk voordelige fotograaf (geen boek en geposeer, enkel plaatjes op een schijfje). Kaarten wel gekocht maar drukken we zelf (Michael op werk). Michael zijn outfit kost hetzelfde als die van mij. Na huwelijk 10 dagen naar Italië.
We hebben gisteren de ringen opgehaald, o... wat zijn ze mooi.....!!!!!!
Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouwquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:00 schreef Bluezz het volgende:
golfers trouwpak 1200,
oh en mijn trouwpakkie met hoed en schoenen 100.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouw![]()
Dat was bij ons ook zoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, dat is volgens mij de eerste keer dat ik hoor dat de kleding van de man duurder is dan van de vrouw![]()
probeer google of de gouden gids eens zou ik zeggenquote:Op zondag 1 juli 2007 09:33 schreef Wynter het volgende:
Hmm écht niemand die een goedkope tweedehands bruidszaak weet?
Ik weet dat er een avondjurken/bruidszaak in amsterdam zit tweedehands, maar ik weet niet meer waar
Wij hebben een budget van 8000 euro met een uitschieter naar boven indien nodig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:09 schreef locutus51 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |