Dat weet ik onderhand wel zeker.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef blomst het volgende:
Hedda, nu zegt ze weer ik ga je missen joh.
Volgens mij speelt Hedda ook een spelletje met Huub.
Heeft ze ook dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef 2live het volgende:
[..]
en jij dacht dat ze haar mening had bijgesteld? Ze kan goed acteren.![]()
Joris is ook leuk, die ogenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef robert2006 het volgende:
natas leeft op, ze vindt joris leuk
Nu ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch ziet natas op sommige foto's niet echt lelijk uit
De kaboutuh ten voeten uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
Huub fluistert: Wil je met me verder? Hedda: Nee, maar geef je daar Lieke meteen voor op? Huub: Daar geef ik alles voor op.
pfffff, wat een enorme sufferdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:
Huub fluistert: Wil je met me verder? Hedda: Nee, maar geef je daar Lieke meteen voor op? Huub: Daar geef ik alles voor op.
Owneeeeeeee, je gaat nu toch ook niet een Natasia-adoratie kweken hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt. De pruik doet het umquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Dat is geen sufferd. Dat is een romanticus...![]()
![]()
[..]
En waarom geeft ze hem een ring die haar 'dierbaar' is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom gaat dit gesprek nou over Lieke? Krijg onderhand het idee dat Hedda erg graag met hem verder wil, maar dat haar ego gekwetst is doordat hij iets met Lieke is begonnen... Waarom praat ze dan niet over waarom zij niet met hem verder wil?
Dan moet ie ballen tonen en straks meegaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Dat is geen sufferd. Dat is een romanticus...![]()
![]()
[..]
nee, natuurlijk niet, amanda blijft gewoon mijn prinsesje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Owneeeeeeee, je gaat nu toch ook niet een Natasia-adoratie kweken he![]()
Goeiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef 2live het volgende:
en dan zeggen ze dat Lieke kan zeuren, nou Huub is wel wat gewend hoor ik.
quote:
Waarom? Hedda wil hem niet meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan moet ie ballen tonen en straks meegaan.
Huub wel ja, hier op FOK liep iedereen zo tekeer te gaan over dat "gezeur" van Lieke....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef 2live het volgende:
en dan zeggen ze dat Lieke kan zeuren, nou Huub is wel wat gewend hoor ik.
Deze 2 dames zullen sowieso een soort van wantrouwen tegen elkaar hebben. Ze geven beide om dezelfde man (die ook nog beweert van beide te houden).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet vergelijken, maar naast elkaar leggen. Ik tel daarbij op het schenken van de ring, iets dat ze niet had moeten doen als a) ze haar relatie met Huub als passé ziet, en b) ze Lieke en diens relatie met Huub respecteert.
dat bedoel ik, ik heb het nou wel gehad hoor met de 'relatie-evaluatie'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub wel ja, hier op FOK liep iedereen zo tekeer te gaan over dat "gezeur" van Lieke....
Het is maar goed dat Hedda er niet ingekomen is dan
Ze zijn allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Hedda: Dat is een gevoel, ik leg je niks op.
Klinkt bekend.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is net alsof Hedda denkt: "als ik niet gelukkig met hem kan worden, dan niemand!"
Ik ben bang dat jouw prinsesje straks niet meer in haar muiltjes past..ze groeit dichtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet, amanda blijft gewoon mijn prinsesje.
maar ik denk dat natasia redelijk fotogeniek is, bij live and cooking zag ze echt redelijk uit, wel met zware make-up maar goed
Op vrijdag 15 juni 2007 22:19 schreef mootie het volgende:quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw prinsesje straks niet meer in haar muiltjes past..ze groeit dicht![]()
Wie zijn dat?quote:
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is net alsof Hedda denkt: "als ik niet gelukkig met hem kan worden, dan niemand!"
Hedda is er na 2 jaar achter dat een relatie met Huub hopeloos is. Of je moet enorm veel pikken..... en dat kan ze blijkbaar niet. Ik denk dat Lieke dat op een gegeven moment ook niet meer kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:27 schreef AutumnTears het volgende:
Hedda's hele lichaam zegt dat ze Huub wil dus wat zit ze nou te emmeren?
Wie is Michael?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef pronkjewail het volgende:
Hedda: En michael waardeert me ook, 100%.
Hoevaak zal ze aan dr vriendje hebben gedacht deze dag???
Huub zal het hier best nog wel moeilijk mee krijgen .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop dat je iemand vindt die jou waardeert om wie je bent"
Hedda: "Tot nu toe ben jij de enige geweest"
Nu begrijp je mij beter......quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Ook Brian lijkt al verliefd op Theo.... te grappig!
Nieuwe vriend van Hedda. Huub heeft hem ontmoet in de week dat hij uit de villa was.quote:
Dat ventje gaat het per definitie moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zal het hier best nog wel moeilijk mee krijgen .....
[afbeelding]
ben je nou ook een soepkip geworden die alleen maar kan zeuren over amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw prinsesje straks niet meer in haar muiltjes past..ze groeit dicht![]()
Dat is nog eens een opsteker voor haar huidige verkeringquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik hoop dat je iemand vindt die jou waardeert om wie je bent"
Hedda: "Tot nu toe ben jij de enige geweest"
Best sneu voor hem. Leuk zo'n ex vriendin die overduidelijk een ex, maar toch ook weer niet wilt zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub zal het hier best nog wel moeilijk mee krijgen .....
[afbeelding]
Ze vulde er wel meteen iets op aan... iets over ene Michael. Dat zal die nieuwe vriend dan wel zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nog eens een opsteker voor haar huidige verkering![]()
Huub is destijds de villa ingegaan, ze hadden het nooit echt 'uitgemaakt'. Dat is nu wel gewoon uitgesproken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Hedda is blij dat ze is gekomen, dat maakt een hoop goed.
Ja, Theo is een acteurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
Zei Huub nou: "Mijn vader is dood gegaan toen ik vier was." ?
Geintje.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef mazaru het volgende:
Zei Huub nou: "Mijn vader is dood gegaan toen ik vier was." ?
Ja precies, dit is nou echt leuke tv! Gewoon ontspannen lachen om je eigen domme fouten..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef koejoeloek het volgende:
Sinds die vader er is, zijn alle goudenkooiers 360 graden veranderd, vader kan met iedereen omgaan, echt heerlijk die gast
Begrip is wat anders dan goedkeuring. We hebben hier dus 2 dames die teveel slikken van Huub (zoals Theo Lieke ook al op het hart drukte haar eigen weg te gaan). Maar Hedda weet al veel beter dan Lieke, en heeft hem losgelaten, en zou zich nu dus ook verre moeten houden van zijn nieuwe relatie. De meeste mensen doen dat, kwestie van respect en consequenties van het verleden aanvaardenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef Day het volgende:
[..]
Deze 2 dames zullen sowieso een soort van wantrouwen tegen elkaar hebben. Ze geven beide om dezelfde man (die ook nog beweert van beide te houden).
Dus a) al zou Hedda verstandelijk tegen zichzelf zeggen dat het tussen haar en Huub niks meer wordt, je gevoelens zet je niet zo makkelijk uit. Deze relatie is in haar hart niet passé, dus lijkt het me b) ook heel moeilijk om die relatie te respecteren. En Huub speelt daar een heel grote rol in. En wilde overigens zelf die ring heel graag hebben.
Aangevuld of niet... het is wel gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vulde er wel meteen iets op aan... iets over ene Michael. Dat zal die nieuwe vriend dan wel zijn.
pas ná de varkensfilets van aDEL!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben je nou ook een soepkip geworden die alleen maar kan zeuren over amanda.
de kudde soepkippen wordt steeds groter
volgens mij moet UNOX zich op een gegeven bij FOK melden, gratis kippebouillon in overvloed![]()
Uhm, heeft ze het wel gevolgd? Aanranding enzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Hedda over de vriendschap met Eric: "Dat moet je niet zo hard weggooien. Zo ben jij helemaal niet. Dat ben je hier misschien, maar zo ben je normaal niet"
niet veranderd dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:32 schreef koejoeloek het volgende:
Sinds die vader er is, zijn alle goudenkooiers 360 graden veranderd, vader kan met iedereen omgaan, echt heerlijk die gast
Elke keer als ze hem wou zoenen maar het niet deed omdat ze aan dat vriendje dachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef pronkjewail het volgende:
Hedda: En michael waardeert me ook, 100%.
Hoevaak zal ze aan dr vriendje hebben gedacht deze dag???
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
Hedda: Jij bent de enige die mij kent en weet wat ik voel.
Manipulatie?
Ze heeft het voor geen meter gevolgd, beetje lezen op internet maar toch haar mening over alles klaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, heeft ze het wel gevolgd? Aanranding enzo?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:33 schreef blomst het volgende:
Ik hoor nog liever eric op de streams dan dat ik woorden van ene robert2006 lees.
En dat wil heel wat zeggen.
Hedda weet dat huppeltje bi is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Uhm, heeft ze het wel gevolgd? Aanranding enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |