Nou, dat hoefde ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
En ¤1,50 extra betalen.
Had je wel lekker de ruimte.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef broer het volgende:
Kappers zijn hufters. Denk je klaar te zijn, wil je opstaan om af te rekenen, zegt-ie opeens: "Ik doe er nog even wat wax in." En voor je kunt roepen dat je dat niet wilt, staat hij de rommel al in je haar te smeren. Kun je met zo'n enorme chemische aardbeienwalm rond je hoofd de supermarkt in. Lekker is dat.
Welke kapper HAD je, want dit lijkt me reden genoeg om een nieuwe te zoeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:45 schreef Frollo het volgende:
Welke kapper heb je, broer?
Ja, draai maar om de hete bij heen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef broer het volgende:
Jullie vragen het wel, maar jullie willen het niet écht weten, hè?
Haarlijk? Wasda?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat van die kapper vind ik niet zo interessant. Het lijkt me algemeen bekend dat zelf als je niks in je haar gewreven krijgt je nog naar haarlijk ruikt.
Maar naar je kapsel ben ik wel benieuwd.
Nee, we houden hem lekker hier.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een verschikkelijke gekke typo. Haarlijk. Ik bedoelde haarlak.
Lienekien, neem jij 'm voor me mee naar het topic waar ie in thuishoort, of doe ik het zelf?
Als Nijmegenaar die een nieuwe kapper zoekt ben ik oprecht benieuwd naar welke kappers ik al dan niet dien te vermijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:53 schreef broer het volgende:
Jullie vragen het wel, maar jullie willen het niet écht weten, hè?
Ja hoor, ik wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat de laatste tijd wel vaker, dan denk ik al verder in de zin en ben ik nog niet zo ver met typen, maar dan gaan de getypte woorden in de war met de woorden waaraan ik denk.
Snappen we het nog?
Het zit nog steeds vol met wax. Dat wil je echt niet zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar naar je kapsel ben ik wel benieuwd.
Zolang we het niet ruiken, broer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef broer het volgende:
[..]
Het zit nog steeds vol met wax. Dat wil je echt niet zien.
Laat mji daar maar over oordelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:00 schreef broer het volgende:
[..]
Het zit nog steeds vol met wax. Dat wil je echt niet zien.
AMI aan de Bisschop Hamerstraat.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:59 schreef Frollo het volgende:
Als Nijmegenaar die een nieuwe kapper zoekt ben ik oprecht benieuwd naar welke kappers ik al dan niet dien te vermijden.
Sorry.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien! Eerst het haar, dan het eten!
Dat is tot op heden eenmalig. Verder viel het me daar tot nu toe altijd mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:05 schreef Frollo het volgende:
Zeg je: ga daar maar niet heen, of was het waxincident eenmalig?
Als die volgorde niet meer te veranderen is, kon je nog wel eens honger krijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst het haar, dan het eten!
Ja, daar heeft broer wat aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef sigme het volgende:
Mijn kapster heeft me eenmaal ontkruld. Dat is echt erger dan stinkende smuts.
Oorlog, dát is pas erg. En je teen heel hard stoten. Dat ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef sigme het volgende:
Mijn kapster heeft me eenmaal ontkruld. Dat is echt erger dan stinkende smuts.
Hem is dat lot bespaard gebleven, lijkt me een opwekkende gedachte.quote:
Ja, was het maar zo simpel, sigme. Er is altijd wel iemand die iets ergers is overkomen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hem is dat lot bespaard gebleven, lijkt me een opwekkende gedachte.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef sigme het volgende:
Zo simpel is het dan ook. Elke dag reden tot blijheid.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:03 schreef Lienekien het volgende:
Broer, wat ga je eten?
Geen speld tussen te krijgen. Ik ga vanaf nu vrolijk door het leven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef sigme het volgende:
Zo simpel is het dan ook. Elke dag reden tot blijheid.
Het is wel fijn voor sigme.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd er niet van als mijn ongeluk gebagatelliseerd wordt.
Mooie voorzet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat kaal.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:21 schreef broer het volgende:
[..]
Mooie voorzet.
Ik kop hem niet in, trouwens, want ik ga eten.
Ik heb er wel vijf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef Lienekien het volgende:
En ik heb twee dvd's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |