Je kan je moslim-cliënten niet helpen zoals jij je opstelt tegenover hen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:32 schreef Emel het volgende:
[..]
prima joh..als jij daarin gelooft, dan respecteer ik dat.ik ben dit onderwerp begonnen om breder te kijken (wat meer kennis over te hebben), zodat ik mijn clienten goed kan helpen.
dat jij meteen zo bekrompen reageert (kleine tip: probeer je ook te verdiepen in de ander!!) en mij weer persoonlijk gaat aanvallen, zegt weer genoeg over jou. Dag.
pardon?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je kan je moslim-cliënten niet helpen zoals jij je opstelt tegenover hen.
als ongelovigequote:
als schepselen van Allahquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef Emel het volgende:
weet jij hoe jij opstelt tegenover je medemens?
denk daar maar eens goed erover na.
sinds wanneer ben jij in staat om te zeggen wie gelovig is of niet?quote:
je zegt net zelf 'met Westerse blik'. En je ziet het verhaal van Djins als een hypotese.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef Emel het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij in staat om te zeggen wie gelovig is of niet?
ken jij mij?
waar haal jij het recht vandaan?
dus maakt mij ongelovig?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
je zegt net zelf 'met Westerse blik'. En je ziet het verhaal van Djins als een hypotese.
nee lol ik heb nooit gezegd dat jij ongelovig bent. Maar je benaderd ze wel als ongelovige. Namelijk met een ongelovige visie. Zucht moeilijk he begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Emel het volgende:
[..]
dus maakt mij ongelovig?
ik respecteer mensen..ik laat ze in hun waarde of ze nou in djin geloven of niet
je weet alles toch zo goed...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:57 schreef Burakius het volgende:
moeilijk he toegeven dat ik gelijk heb
woensdagnacht 6 uur slaap, donderdagnacht 3 uur slaap, dus moest ik vrijdag mn nest vroeg opzoekenquote:
waarom zo weinig geslapen vorige week?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
woensdagnacht 6 uur slaap, donderdagnacht 3 uur slaap, dus moest ik vrijdag mn nest vroeg opzoekenheb mn slaapachterstand nu wel ingehaald met bijna 12 uur slaap
![]()
ken wel verhalen van mensen die lastig gevallen werden door djinsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:44 schreef Emel het volgende:
andere vraag: staat er in Koran dat een mens bezeten kan worden door een djin?
straks heb ik nachtmerries over djins, nu ik er zo mee bezig ben![]()
serieus? vertelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken wel verhalen van mensen die lastig gevallen werden door djins![]()
nee omstandighedenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:55 schreef Emel het volgende:
[..]
waarom zo weinig geslapen vorige week?
werken?
alles ging mis wat mis kon gaan dus..evet sag saglam atlatmissiniz Allaha sukurquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee omstandigheden
ging naar me broer woensdagavond, want donderdag ging ik hem helpen met de verhuizing (antalya) toen ik daar aankwam hadden de buren een borrel georganiseerd, lag die avond 01:30 in bed, volgende dag vroeg op werd uiteindelijk een veel te lange dag als dat ik had verwacht, ging die dag ook aardig wat regenen waardoor de belading van het busje stilgelegd moest worden, toen we uiteindelijk uit almere vertrokken was het 23:30, daar bovenop viel de auto van mijn broertje uit ergens bij leiden, hij had nog geen anwb, omdat hij recent de auto van mn broer had overgekocht en het nog niet had geregeld, broertje belt broer op voor nummer van anwb, op dat moment belt een vriend van me broer om door te geven dat hij tomtom had geregeld voor de mobiel van mn broertje, broertje legt uit wat er aan de hand is waarop die vriend zegt, dat het hem 201 euro gaat kosten als hij de anwb belt en zegt dat ie em komt slepen, hij zat alleen toen nog in rotterdam, dus hij naar den haag, sleeptouw regelen van een buurman, kwam die uiteindelijk, auto's koppelen, rijden maar, totdat we over een brug gaan en de touw knapt door de schok, stonden we weer op de vluchtstrook, in de tussentijd waren ook de lichten van de auto uitgegaan, waardoor het nog gevaarlijker was geworden, die vriend die ons op kwam halen is agent in rotterdam en hij zegt dat er zoveel ongelukken als mensen op de vluchtstrook staan, hij benadrukte dat het vaak vrouwen zijn die die ongelukken veroorzaken hihi, hoe dan ook ik dus met de vriend opzoek naar een bezinestation voor een nieuwe sleeptouw, moesten we helemaal naar den haag uiteindelijk, dan weer terug nog voorbij leiden om mn broertje op te pikken, auto's vastkoppelen en weer rijden, ging dit keer wel goed gelukkig, hoewel het wel vreselijk link was, met 80 km per uur en dan met 4 meter tussen de 2 auto's, lag dus daardoor uiteindelijk 3:30 in me nest
allaha sukur sag saglim atlattik o gunu
andere keerquote:
iddquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:33 schreef Emel het volgende:
[..]
alles ging mis wat mis kon gaan dus..evet sag saglam atlatmissiniz Allaha sukur
wat een gedoe zeg.
je broer vertrekt vandaag toch?
hoe kan dat nou weer gebeuren?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd
aman sorma, dat was wel de bedoeling ja, alleen de notaris heeft het geld van mijn broer misplaatst op een verkeerde rekeningnummerdus gaat ie waarschijnlijk pas maandag
is goedquote:
Burak als gelove hoor jij te weten dat wij niet mogen oordelen of iemand (on)gelovig is cq zich (on)gelovig opstelt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
als ongelovige
je verwoord het zelf al. 'Met westerse blik'
hmmquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:04 schreef saban het volgende:
Kuzenim Imam okulunu bitirdi, heb er ook eens met hem over gehad.
De Djin is ook een schepsel van Allah. Net zoals wij, de mensen.
Zij leven in een wereld, wij in een wereld. Zij kunnen ons niet zien, wij kunnen hen niet zien.
Of ze kwaadaardig zijn?
Bij ons heb je huurmoordenaars, dieven, maar ook dokters, vrijwilligers etc. Zij hebben die ook, goede Djins en slechte Djins
Of ze ons kunnen beïnvleoden, daar heb ik verschillende verhalen over gehoord.
Waarom er ook kwaadaardige djins zijn? Waarom zijn er kwaadaardige mensenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:09 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm
schepsel van Allah zeg je..maar waarom zijn er ook kwaadaardige djins? hoe komen ze zo kwaadaardig?
tja..waarom mensen kwaadaardig zijn...i dunno![]()
wat voor verhalen?
Om dezelfde reden dat je ook kwaadaardige mensen hebt. Seytan akillarini çelmis...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:09 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm
schepsel van Allah zeg je..maar waarom zijn er ook kwaadaardige djins? hoe komen ze zo kwaadaardig?
tamam, ama meleklere bak. Die zijn toch allemaal goedaardig. Hmm de duivel was toch eerst een melek of niet??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:13 schreef saban het volgende:
[..]
Waarom er ook kwaadaardige djins zijn? Waarom zijn er kwaadaardige mensenDaar kiezen ze zelf voor.
Jij hebt de vrije keus om nu iemand te vermoorden, zoals een djin ook heeft.
Verhalen dat ze eigelijk voor ons niet te zien zijn, maar dat er wel uitzonderingen zijn. En over juist die uitzonderingen heb ik verhalen gehoord
ik vergeet vaak euzu te zeggen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef saban het volgende:
Zoals Magnificent ookal had gezegt;
''Euzu Billahhimines Seytanirracim Bismillahi Rahmanirrahim''
Indien je ze buiten je huis wilt houden, altijd als je je huis binnenloopt;
''Euzu Billahhimines Seytanirracim Bismillahi Rahmanirrahim''
Want ze leven namelijk gewoon in je huis, op straat, zoals wij mensen dat ook doen
Zover ik weet was het een melek ja. Dat zie je ook terug in een film, ama dini unuttumquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:16 schreef Emel het volgende:
[..]
tamam, ama meleklere bak. Die zijn toch allemaal goedaardig. Hmm de duivel was toch eerst een melek of niet??
wil je me die uitzonderingen vertellen?
Dat de duivel een opstandige engel is, is volgens mij niet islamitisch, maar christelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:16 schreef Emel het volgende:
[..]
tamam, ama meleklere bak. Die zijn toch allemaal goedaardig. Hmm de duivel was toch eerst een melek of niet??
wil je me die uitzonderingen vertellen?
hoe ging het verhaal nou weer..seytan was een melek maar hij was altijd opstandig. Allah heeft hem weggestuurd maar de reden weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:18 schreef saban het volgende:
[..]
Zover ik weet was het een melek ja. Dat zie je ook terug in een film, ama dini unuttum
Verhalen dat bijvoorbeeld;
- de opa van mijn neef kon communiceren met djins
- een vriendin (yatili okulda kaliyordu) djins heeft gezien (de voeten zijn omgekeerd van djins)
- een vriend uit het niets heen en weer werd geschut
Ik weet het dus ook niet zeker, kwam het in een film tegen (Niet Turks/Islamitisch overigens)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat de duivel een opstandige engel is, is volgens mij niet islamitisch, maar christelijk.
Ik kan het ook mis hebben hoor, maar de moslims geloven daar niet in dacht ik.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:20 schreef saban het volgende:
..stel je voor, je verblijft ergens met meerdere mensen, die je al jaren kent, je wordt wakker je wilt iets eten gaat naar de keuken en je ziet die mensen allemaal met een omgedraaide/omgekeerde voet.. dat heeft een vriendin meegemaakt dus
Rennend kwam ze terug naar de slaapkamer en zag ze iedereen gewoon slapen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:20 schreef saban het volgende:
..stel je voor, je verblijft ergens met meerdere mensen, die je al jaren kent, je wordt wakker je wilt iets eten gaat naar de keuken en je ziet die mensen allemaal met een omgedraaide/omgekeerde voet.. dat heeft een vriendin meegemaakt dus
Rennend kwam ze terug naar de slaapkamer en zag ze iedereen gewoon slapen
Hoe ze eruit zien weet ik niet, maar als ze 'IN' een mens gaan, dan kan je dat aan de voeten zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:21 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ging het verhaal nou weer..seytan was een melek maar hij was altijd opstandig. Allah heeft hem weggestuurd maar de reden weet ik niet meer.
hmm
bijzonder zeg
waarom zijn de voeten omgekeerd?? Hoe zien ze er verder uit??
was eerst wel een engel begreep ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Satan is geen engel
Altijd opstandig, neuh.. 1 x was genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:21 schreef Emel het volgende:
[..]
hoe ging het verhaal nou weer..seytan was een melek maar hij was altijd opstandig. Allah heeft hem weggestuurd maar de reden weet ik niet meer.
hmm
bijzonder zeg
waarom zijn de voeten omgekeerd?? Hoe zien ze er verder uit??
Ja, zei ik ook al.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Satan is geen engel
Nu je het zegt ja..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef saban het volgende:
[..]
Hoe ze eruit zien weet ik niet, maar als ze 'IN' een mens gaan, dan kan je dat aan de voeten zien.
Heb je Hababam Sinifi niet gekeken? Met Seda Sayan? Zij had daar ook omgekeerde voeten.
Boeiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, zei ik ook al.
Tuttum is met dubbel t...![]()
er was iets met vuur en aardequote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd opstandig, neuh.. 1 x was genoeg.
Geen Melek dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |