abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50576827
Jammer dat van Marwijk niet verteld heeft dat Charisteas mag nokken
pi_50576929
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:03 schreef Snatsie het volgende:
Lekker Bertje! Zo'n uitgesproken mening heb ik Koeman in 2 jaar tijd nog niet zien doen.
Als mijn vriendinnetjes het vroeger uitmaakten in groep 8, riep ik ook altijd dat ik haar toch niet meer hoefde
Woo-loo-loo!
pi_50577179
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:19 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Als mijn vriendinnetjes het vroeger uitmaakten in groep 8, riep ik ook altijd dat ik haar toch niet meer hoefde
toen riep je zeker: "Ik vind altijd dat iemand die mijn vriendinnetje is, ook graag mijn vriendinnetje moet willen zijn", en ben je sinds groep 8 vrijgezel?
  maandag 18 juni 2007 @ 14:25:59 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50577188
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Koef is te duur
Dan is Makaay dat ook
pi_50577334
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan is Makaay dat ook
Koef heeft een transfer bedrag om zijn nek hangen wat wij niet kunnen betalen. Makaay zal dat niet hebben.
pi_50577510
Waar komt jullie optimisme vandaan? Er is nog geen speler binnen gehaald. En er zal ook geen grote aankoop komen. Ze gooien alleen met "grote" namen om toch nog wat seizoenkaarten te kunnen verkopen.
pi_50577948
Er komt een 2e talentpool omdat de eerste zo goed loopt!
Vlaar, Slory, Tiendalli en Ekramy zijn dit maal aan de beurt. Feyenoord heeft dus wel vertrouwen in Ekramy!

[ Bericht 3% gewijzigd door Snatsie op 18-06-2007 14:54:14 ]
pi_50578004
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:34 schreef Goldfish80 het volgende:
Waar komt jullie optimisme vandaan? Er is nog geen speler binnen gehaald. En er zal ook geen grote aankoop komen. Ze gooien alleen met "grote" namen om toch nog wat seizoenkaarten te kunnen verkopen.
Er komen echt wel acceptabele namen. Slim van die tweede talentpool trouwens.
That's all folks!
pi_50578097
quote:
Van Marwijk heeft weinig interesse in beleidsplan

Bert van Marwijk kwam maandag tijdens zijn presentatie in De Kuip met een opvallende ontboezeming. Het geruchtmakende beleidsplan van technisch manager Peter Bosz blijkt de nieuwe trainer van Feyenoord nog helemaal niet gelezen te hebben! „Of dat raar is? Nee, dat vind ik niet.
Het woordje professionaliteit is wel vaak gevallen tijdens de besprekingen met Feyenoord. Dat vind ik echter vanzelfsprekend. Zo werk ik altijd. Dat hoef ik niet op tien A4'tjes te lezen.”

De pijnlijke constatering van Bosz dat bij Feyenoord geen topsportklimaat heerst, deed Van Marwijk laconiek af. „Zelf heb ik daar in mijn eerste periode van 2000 tot 2004 niets van gemerkt in De Kuip. Ik kijk ook niet achterom. Verder wil ik er niets over zeggen.”
pi_50578106
quote:
Feyenoord heeft technische staf nog niet rond

Het is nog altijd niet zeker dat Dick Voorn en Egid Kiesouw volgend seizoen tot de technische staf van Feyenoord zullen behoren. Voorn en Kiesouw werkten de laatste jaren bij Borussia Dortmund al samen met Bert van Marwijk, en de nieuwe Feyenoord-coach wil het duo graag meenemen naar De Kuip. Er is echter nog niets rond, benadrukt interim-manager Peter Vogelzang.
"Er staan twee mensen op 'de nominatie' om toe te treden tot de technische staf, daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen", zegt Vogelzang, verwijzend naar Voorn en Kiesouw. "Zowel Feyenoord als deze mensen hebben de intentie uitgesproken om met elkaar in zee te gaan, maar we hebben nog geen akkoord bereikt met Borussia Dortmund. En zolang dat er niet is, is is er niets zeker."
pi_50578150
Staat Peter Bosz effe voor lul met zijn meesterwerk..
We're the boys from Rotterdam
pi_50578176
quote:
Geen ontsnappingsclausule voor Van Marwijk

ROTTERDAM - Bert van Marwijk, de nieuwe trainer van Feyenoord, heeft er alle vertrouwen in dat hij met een goede ploeg aan het komende seizoen kan beginnen. Daarom heeft hij een geen ontsnappingsclausule in zijn tweejarige contract laten opnemen voor het geval dat de beloofde versterkingen uitblijven.
ANP

"Nee", antwoordde de 55-jarige coach ronduit op de openingsvraag tijdens zijn perspresentatie maandag in De Kuip. "Ik ben ervan overtuigd dat er een elftal komt waar ik achter kan staan. Ik ben nergens bang voor. Het gevoel en het vertrouwen zijn wederzijds positief. Daarom ben ik ook akkoord gegaan met een nieuw dienstverband met Feyenoord, hoewel ik relatief nog maar kort weg ben."

Van Marwijk, die naar eigen zeggen tussen 2000 en 2004 vier "geweldige jaren" in De Kuip beleefde, weet wat hem te doen staat. "We kunnen er niet omheen draaien. Feyenoord heeft momenteel een negatief imago. Zowel op als buiten het veld moet de club weer een eigen gezicht krijgen. Feyenoord dient duidelijkheid en professionaliteit uit te stralen. Dan keert de positieve beeldvorming vanzelf terug."

Adriaanse

Van Marwijk zei het geen probleem te vinden dat hij voor Feyenoord, dat naast de gedroomde kandidaat Co Adriaanse greep, niet de eerste keuze was. "Het interesseert me niets of ik bij een club nummer 1 of nummer 100 ben. Het gaat erom dat ze me graag willen hebben en dat ik zelf ook graag wil.

Na de eerste twee positieve gespreken, positiever zelfs dan ik had verwacht, heb ik twee weken bedenktijd genomen. Daarna heb ik ingestemd met mijn rentree bij Feyenoord. Ik wilde de club niet langer laten wachten. Dan verlies je als trainer, maar ook als club je geloofwaardigheid."

Beleidsplan

Bert van Marwijk kwam maandag tijdens zijn presentatie in De Kuip met een opvallende ontboezeming. Het geruchtmakende beleidsplan van technisch manager Peter Bosz blijkt de nieuwe trainer van Feyenoord nog helemaal niet gelezen te hebben! "Of dat raar is? Nee, dat vind ik niet. Het woordje professionaliteit is wel vaak gevallen tijdens de besprekingen met Feyenoord. Dat vind ik echter vanzelfsprekend. Zo werk ik altijd. Dat hoef ik niet op tien A4'tjes te lezen."

De pijnlijke constatering van Bosz dat bij Feyenoord geen topsportklimaat heerst, deed Van Marwijk laconiek af. "Zelf heb ik daar in mijn eerste periode van 2000 tot 2004 niets van gemerkt in De Kuip. Ik kijk ook niet achterom. Verder wil ik er niets over zeggen."

Vogelzang

Interim-directeur Peter Vogelzang, tot 1 oktober de grote baas bij Feyenoord, vond het geen enkel probleem dat Van Marwijk het lijvige epistel van Bosz nog niet had ingekeken. "Ach, het zijn allemaal woorden. Het is goed dat het bestaat, daar niet van, maar het gaat erom dat je ernaar handelt. Feitelijk zou je daar naar buiten toe eigenlijk niets over moeten zeggen."

Vogelzang benadrukte dat Feyenoord veel professioneler wil gaan werken. "De organisatie rond het eerste elftal wordt stevig aangepakt. Er komen andere mensen op andere posities en de algehele werkwijze zal indringend veranderen. Bosz kan in dat opzicht nog vele stappen zetten. In Van Marwijk heeft hij volgens ons de perfecte trainer om dat proces te leiden."

Assistenten

Op zaterdag 7 juli begint de nieuwe trainer bij Feyenoord. Op een drukbezochte persconferentie gaf aan dat hij even bedenktijd nodig heeft gehad om de beslissing te nemen. Maandag werd ook bekend dat Dick Voorn assistent-coach wordt. John Metgod blijft ook aan als assistent. Wat er met Henk Duut gebeurd, is niet bekend.

Warm onthaal

Bert van Marwijk heeft maandagmiddag bij De Kuip een warm welkom gekregen van een flinke groep supporters. De nieuwe coach kreeg bij aankomst een bos bloemen in zijn handen gedrukt en enkele goedbedoelde adviezen mee.

"De zweep erover, Bert!", riep een vrouw. "Welkom thuis. Het allerbeste en hou je goed", klonk het uit andere monden eveneens welgemeend.

De bruinverbrande Van Marwijk, die tussen 2000 en 2004 al vier seizoenen trainer was van Feyenoord, reageerde opgewekt op het Rotterdamse onthaal. Hij stapte even uit zijn auto om een praatje te maken met de veelal oudere fans en om enkele handen te schudden. "Ik zie jullie dadelijk nog wel", zei hij voordat hij de poort van De Kuip binnenreed.
pi_50578188
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:16 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Koef is te duur
Valt misschien wel mee, als een speler aangeeft dat hij wilt vertrekken kunnen ze niet meer de volle prijs vragen lijkt me. Maar zelfs een lagere prijs is misschien te duur voor Feyenoord.
Ik support gevallen topclubs!
pi_50578242
Bertje is wel lekker duidelijk en overtuigd
  maandag 18 juni 2007 @ 15:09:42 #265
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50578804
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:55 schreef ruud_fr het volgende:
Bertje is wel lekker duidelijk en overtuigd
Inderdaad, wel een verademing na Koeman.

Kan me niet voorstellen dat Van Bronckhorst volgend seizoen gewoon weer bij Barça speelt, die komt wel. Of Makaay dan komt moeten we nog maar zien, Rijnmond zit wel vaker fout de laatste tijd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 18 juni 2007 @ 15:10:23 #266
53267 TC03
pi_50578834
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Inderdaad.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:14:18 #267
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50578971
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:29 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Koef heeft een transfer bedrag om zijn nek hangen wat wij niet kunnen betalen. Makaay zal dat niet hebben.
Makaay heeft interesse zat vanuit Spanje.
Daarnaast nog gewoon een contract en dus is'ie geld waard.
En een Makaay komt niet voor een appelflap en een kop koffie
  maandag 18 juni 2007 @ 15:14:40 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50578990
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:52 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Inderdaad .
2000 light years from home
  maandag 18 juni 2007 @ 15:15:25 #269
53267 TC03
pi_50579003
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:14 schreef Keltie het volgende:

[..]

Makaay heeft interesse zat vanuit Spanje.
Daarnaast nog gewoon een contract en dus is'ie geld waard.
En een Makaay komt niet voor een appelflap en een kop koffie
Makaay wou toch terug naar Nederland? Vandaar dat hij Lyon had afgezegd.
  maandag 18 juni 2007 @ 15:18:53 #270
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50579135
quote:
Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan heeft hij 3 opties in NL

• psv
  • Feyenoord
  • Vitesse

We zullen wel zien
  • "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
      maandag 18 juni 2007 @ 15:19:47 #271
    53267 TC03
    pi_50579168
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:18 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Dan heeft hij 3 opties in NL

• psv
  • Feyenoord
  • Vitesse

We zullen wel zien
  • Tja. Denk sowieso niet dat ie naar Vitesse gaat.
    pi_50579358
    Makaay naar vitesse.. hehe nou dan denk ik dat ie eerder naar jullie komt.. naar PSV sowieso niet, daar is het geld wel bijna op denk ik..
    Brett Holman
      maandag 18 juni 2007 @ 15:26:56 #273
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_50579445
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 14:51 schreef Snatsie het volgende:

[..]
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_50579459
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 14:25 schreef ruud_fr het volgende:

toen riep je zeker: "Ik vind altijd dat iemand die mijn vriendinnetje is, ook graag mijn vriendinnetje moet willen zijn", en ben je sinds groep 8 vrijgezel?
    Wat gemeen

Ik bedoel gewoon dat Perez een vrij makkelijk onderwerp is om mee te scoren bij het publiek, want die kwam toch sowieso niet. Hij ligt nu echt niet snikkend in z'n bed ofzo. Feyenoord wilde Perez, niet andersom.
    Woo-loo-loo!
    pi_50579561
    Vitesse wilde een jonge spits aantrekken dacht ik. Dat paste meer bij de visie van de club. Natuurlijk dikke onzin als je Makaay zou kunnen kopen, maar ik heb het wel ergens gelezen.
    Woo-loo-loo!
      maandag 18 juni 2007 @ 15:49:45 #276
    53267 TC03
    pi_50580278
    quote:
    Feyenoord praat met AZ over 'Koef'
    Feyenoord is met AZ in onderhandeling over een transfer van Danny Koevermans.

De Rotterdammers zullen met 7 miljoen euro over de brug moeten komen, want trainer Louis van Gaal wil zijn spits liever niet kwijt. Vanwege de komst van de Braziliaan Ari staat oud-Spartaan Koevermans niet onwelwillend tegenover een vertrek bij AZ. Zijn contract loopt nog door tot 2010 in Alkmaar, waar hij kan bijtekenen. Daarnaast staat de 'Koef' ook in de belangstelling van 1.FC Nürnberg.

Naast Koevermans hoopt Feyenoord met behulp van externe financiers ook Giovanni van Bronkchorst, Roy Makaay en Kevin Hofland aan te kunnen trekken.
    pi_50580364
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]
    7 miljoen
    pi_50580415
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]
    en makaay en koev?
    wat is je bron dan...

ik zie het al. rijnmond.
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
      maandag 18 juni 2007 @ 15:55:59 #279
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_50580512
    Rijnmond.nl volgens mij...

7 miljoen is natuurlijk belachelijk, laat hem dan maar lekker in Alkmaar blijven ballen
    De nacht verandert iedereen,
    kankelul.
      maandag 18 juni 2007 @ 15:58:11 #280
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_50580594
    Is Hofland nou al binnen???
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_50580609
    Feyenoord gaat echt geen 7 mil betalen voor Koef
    pi_50580747
    Aerts eindelijk weg naar Willem 2!

Bron: NOS teleteks
    pi_50580932
    Bij Willem 2 heeft hij toch weer laten zien een uitstekende keeper te zijn. Het moeten echt de zenuwen zijn geweest dat hij het niet heeft gered want de kwaliteit om te slagen heeft hij wel.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      maandag 18 juni 2007 @ 16:10:10 #284
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_50581013
    Een keeper die zelf om een wissel vraagt heeft geen kwaliteiten om te slagen.
    kankelul.
      maandag 18 juni 2007 @ 16:13:26 #285
    119165 satecl
    Dorpsidioot.
    pi_50581140
    Koevermans 7 mil waard.... het ALLERBESTE!!!!!!
    Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
    pi_50581231
    Al die namen. Ongelooflijk.

Als het allemaal waar blijkt te zijn (de interesse dan he, niet dat ze daadwerkelijk komen) gaan we wel 4-4-2 spelen lijkt me. Betekent ook dat Drenthe als linksback speelt volgend seizoen ben ik bang, al kan ik daar met deze namen erbij nog wel vrede mee hebben ook.

Hofland
    van Bronckhorst
    Makaay
    Koevermans

Dan zou Bert voor zoiets kiezen denk ik:

..........................Timmer
    ...................Vlaar....Hofland
    Greene.....................................Drenthe
    ..........................Lucius
    Slory...........................................Gio
    ......................de Guzman
    ..............Koevermans....Makaay

Al heb ik dit liever:

..............................Ekramy
    .......................Vlaar.....Hofland
    Lucius...............................................Aankoop
    ..............................Gio(c)
    Slory..................................................Drenthe
    ...........................de Guzman
    ..................Koevermans
    ........................................Makaay

Opstellingen

Maar Feyenoord gaat idd geen 7 mln betalen voor Koevermans dus dat zie ik sowieso niet doorgaan, de rest is afwachten maar de kans bestaat, laten we het daar maar op houden. Maar waar dat geld vandaan komt
      maandag 18 juni 2007 @ 16:17:52 #287
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_50581313
    Kan je beter Gio back zetten en Drenthe op het middenveld, de kwalitetien van Drenthe moet je optimaal benutten imo.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50581479
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef MarkNMGN het volgende:
    Een keeper die zelf om een wissel vraagt heeft geen kwaliteiten om te slagen.
    Kuipvrees.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_50581521
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef venomsnake het volgende:
    Kan je beter Gio back zetten en Drenthe op het middenveld, de kwalitetien van Drenthe moet je optimaal benutten imo.
    Maar Gio gaat niet als back spelen

En daarbij komt dat we en ervaren iemand op t middenveld nodig hebben. Dus er moet een back gekocht worden in mijn optiek. Maar ik denk dat t geld wel zo'n beetje op zal zijn dus dat Drenthe toch back wordt
      maandag 18 juni 2007 @ 16:24:56 #290
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_50581574
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Maar Gio gaat niet als back spelen

En daarbij komt dat we en ervaren iemand op t middenveld nodig hebben. Dus er moet een back gekocht worden in mijn optiek. Maar ik denk dat t geld wel zo'n beetje op zal zijn dus dat Drenthe toch back wordt
    Ach joh, de externe financiers stromen binnen
    kankelul.
      maandag 18 juni 2007 @ 16:27:22 #291
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_50581679
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:15 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nederland of Spanje.
      maandag 18 juni 2007 @ 16:29:00 #292
    9926 Jenga
    maar dan anders
    pi_50581746
    Mwoah, ik denk dat het geld dankzij het goede spel van Drenthe opeens harder de Kuip instroomt dan verwacht. De talent pool leek twee weken geleden nog nauwelijks te lopen, nu zit ie al helemaal vol en heeft Feyenoord op stel en sprong een tweede opgezet om aan de vraag te kunnen voldoen.

6 miljoen uit de eerste talentpool
    3-4 miljoen uit de verkoop van Castelen (95% zeker dat ie vertrekt)
    2 miljoen uit de transfer van Lazovic

+ nog geld uit het andere investeringsmodel van Feyenoord en wat grijpstuivers uit andere transfers, en misschien nog ruimte omdat miljoenen aan salarissen zijn weggesaneerd.

Ik acht de kans op een linksback naast Hofland, Gio en een spits (Makaay, Koef) best wel reëel.
    Deze sjors is niet de enige eikel
      maandag 18 juni 2007 @ 16:30:10 #293
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_50581786
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef EnactedChaos het volgende:

Al heb ik dit liever:

..............................Ekramy
    .......................Vlaar.....Hofland
    Buijs...............................................Bronckhorst
    ..............................Lucius
    Slory..................................................Drenthe
    ...........................de Guzman
    ..................Hofs
    ........................................Makaay

Opstellingen
    Voor 7 miljoen mag die kutspartaan in alkmaar blijven
      maandag 18 juni 2007 @ 16:33:49 #294
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_50581928
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo goed is hij nou ook weer niet.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_50582065
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef Jenga het volgende:
    Mwoah, ik denk dat het geld dankzij het goede spel van Drenthe opeens harder de Kuip instroomt dan verwacht. De talent pool leek twee weken geleden nog nauwelijks te lopen, nu zit ie al helemaal vol en heeft Feyenoord op stel en sprong een tweede opgezet om aan de vraag te kunnen voldoen.

6 miljoen uit de eerste talentpool
    3-4 miljoen uit de verkoop van Castelen (95% zeker dat ie vertrekt)
    2 miljoen uit de transfer van Lazovic

+ nog geld uit het andere investeringsmodel van Feyenoord en wat grijpstuivers uit andere transfers, en misschien nog ruimte omdat miljoenen aan salarissen zijn weggesaneerd.

Ik acht de kans op een linksback naast Hofland, Gio en een spits (Makaay, Koef) best wel reëel.
    Castelen en Huysegems verkopen 4/5 mil erbij
      maandag 18 juni 2007 @ 16:38:49 #296
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_50582105
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo goed is hij nou ook weer niet.
    Begint eng te worden, ben het vandaag al een keer of 3-4 met je eens geweest.
    pi_50582113
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik mag toch ook aannemen dat we dat er niet voor gaan betalen

Maar om Hofs er dan maar neer te zetten Dan liever Slory daar...
    pi_50582194
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef EnactedChaos het volgende:
    uiteraard
      maandag 18 juni 2007 @ 16:42:21 #299
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_50582257
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:38 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik mag toch ook aannemen dat we dat er niet voor gaan betalen

Denk dat je met Slory's snelheid op rechts ook een hoop kan, daarom op rechts en Hofs achter de spits.
    Die kleine staat z'n mannetje wel
    pi_50582393
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 16:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Denk dat je met Slory's snelheid op rechts ook een hoop kan, daarom op rechts en Hofs achter de spits.
    Die kleine staat z'n mannetje wel
    Hij staat zeker zn mannetje wel maar niet in die rol denk ik. Dan eerder op de plek van de Guzman en de Guzman dichterbij de spits...

Drenthe:
    quote:
    Een transfer van Royston Drenthe is voor Feyenoord in principe onbespreekbaar. Dat liet interim-directeur Peter Vogelzang vandaag in De Kuip weten na de presentatie van trainer Bert van Marwijk.

Drenthe (20) is deze maand op het EK onder 21 jaar in eigen land één van de smaakmakers van het toernooi. Volgens zijn zaakwaarnemer André Wasiman hebben zich al meer dan tien clubs gemeld voor de krachtige speler op de linkerflank.

“Het klopt dat Royston in de belangstelling staat'', legde Vogelzang uit. “Maar Feyenoord wil hem om sportieve redenen graag behouden. Hij is een type speler dat bij de club hoort. Je weet het natuurlijk nooit, maar er zijn nu geen financiële redenen dat we hem moeten verkopen.''
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')