Nee, dat jumpen kunnen ze beter aan de pro's overlaten zeker?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef David-met-hoofd het volgende:
Er zijn teveel kindjes die denken te kunnen jumpen.
Wat vinden jullie ervan?
Alleen omdat Mocro het kan, wil ik het niet eens kennenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef KutMarokkaanse het volgende:
Iedereen kan jumpen. Zelfs mn ma kan het. Wat is daar nou moeilijk aan.
Toch lastig dat die dikke kutkinderen dan weer niet jumpen. Dan scheuren ze uit hun broekquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Blawh het volgende:
Jumpen krijgt de jeugd tenminste wel weer aan het bewegen.
Ik ben er verder ook niet zo'n fan van, al vind ik het er soms wel aardig uitzien.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:22 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Toch lastig dat die dikke kutkinderen dan weer niet jumpen. Dan scheuren ze uit hun broek
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eens, en jumpstyle/jumphoeren/jumpsteltjes/TMF/jumpsites/jumpgroepen/jumppasjes/jumpshirts/jumpmuziek must die!!!
quote:
Of overal op het schoolplein posters plakken met de tekst 'Spastisch gezwabber wordt hier niet geaccepteerd'. De helft van die 'jumpers' weet niet eens wat spastisch betekent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:45 schreef ernstigezaak het volgende:
Ik zag een tijdje terug een meisje van, ik schat nauwlijks 11 jaar, staan jumpen op het terras van een restaurant bij het Markt Plein in Eindhoven. Midden op een vol terras.![]()
Mijn neef die naast me liep vroeg of ze soms epilepsie had. Ik kwam niet meer bij.![]()
waarom open je topic nummer 3289402 over jumpen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef David-met-hoofd het volgende:
Er zijn teveel kindjes die denken te kunnen jumpen.
Wat vinden jullie ervan?
Goede kick johquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef Ruuub het volgende:
[..]
waarom open je topic nummer 3289402 over jumpen?
Logisch dat ji jze niet kent, je komt in plekken waar de mensen mainstream TMF luisterenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ken ze. Ik ken jumpers. Ik ken ze, die Patrick Jumpen aanbidden. Ik ken ze, die ineens gaan jumpen en zeggen dat ik niet zo flauw moet doen en mee moet doen. Ik ken kroegen waar het gezellig was en waar nu ineens mensen lopen te jumpen. Mijn God, wat een nachtmerrie. Ik ken trouwens geen intelligente jumpers. Duh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hou van jouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ken ze. Ik ken jumpers. Ik ken ze, die Patrick Jumpen aanbidden. Ik ken ze, die ineens gaan jumpen en zeggen dat ik niet zo flauw moet doen en mee moet doen. Ik ken kroegen waar het gezellig was en waar nu ineens mensen lopen te jumpen. Mijn God, wat een nachtmerrie. Ik ken trouwens geen intelligente jumpers. Duh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:39 schreef Strychnine het volgende:
Jump klaag topic #2632291
omdat je een nerdje bent?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef Faxie het volgende:
Een vriendinnetje heeft me overgehaald om vanavond mee te gaan naar een jump feestje...
Fatsoenlijke jump kan ik wel naar luisteren en op dansen (lang leve de youtube tutorials) maar ik hoop echt dat het geen TMF publiek/Jump hitjes avond word...
Ik vrees het ergste maarja... weet ik dat voor de volgende keer...
(waarom kan ik nou gewoon nooit keihard NEE zeggen?)
Pardon?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:16 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
omdat je een nerdje bent?
er is gene goed jumpen en slecht jumpen.. het is allemaal kut! en als je er alleen al over nadenkt om er aan mee te doen dan mag je van mij al sterven
vooroordeel: ongegronde gedachte of meningquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef Faxie het volgende:
.. en dan krijg je misplaatste vooroordelen...
dat technogedeelte maakte je wel even ok, maar dan weer jump goedpratenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pardon?
Je hebt je oordeel nogal snel klaar....
Ik probeer overal voor open te staan, zelfs voor Jump. Ik ga liever naar techno feesten, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. En het dansje is stiekem wel leuk om te doen eigenlijk.
En als ik het helemaal niks vind dan ga ik er ook nooit meer heen, heel simpel.
het mooiste jumpfeest is een jumpfeest waar niet gejumpt wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:14 schreef Faxie het volgende:
Nou ben terug hoor. De muziek was prima, maar het was meer hardcore/hardstyle/hardtek dan jump eigenlijk. Zeer weinig hitjes gehoord... alleen een verneukte versie van Nothing Else MattersDat was echt huilen met de pet op...
En tja, het publiek stond me niet echt aan... veel van die lompe boeren en lokale jeugd. Geen last van gehad ofzo, maar niet mijn soort mensen. Er werd ook niet echt veel gedanst/gejumped....veel mensen stonden stil...
En het was ook niet enorm druk. Liep ook al rond hafl 3 leeg.
Het viel me wel heel erg mee hoor. Zo'n ramp was het niet![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
Jumpen is gewoon van deze tijd, bejaarde![]()
[afbeelding]
en zelf dan ook totaal geen gegevens vrijgeven waar iemand anders dan terug op kan flamen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eens, en jumpstyle/jumphoeren/jumpsteltjes/TMF/jumpsites/jumpgroepen/jumppasjes/jumpshirts/jumpmuziek must die!!!
zei de huilliequote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet in de bovenstaande zin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer overal voor open te staan, zelfs voor Jump. Ik ga liever naar techno feesten, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. En het dansje is stiekem wel leuk om te doen eigenlijk.
Oorlog was in 40-45 ook van de tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
zany & DV8- Nothing else mattersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:14 schreef Faxie het volgende:
... alleen een verneukte versie van Nothing Else MattersDat was echt huilen met de pet op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |