vooroordeel: ongegronde gedachte of meningquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:02 schreef Faxie het volgende:
.. en dan krijg je misplaatste vooroordelen...
dat technogedeelte maakte je wel even ok, maar dan weer jump goedpratenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pardon?
Je hebt je oordeel nogal snel klaar....
Ik probeer overal voor open te staan, zelfs voor Jump. Ik ga liever naar techno feesten, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. En het dansje is stiekem wel leuk om te doen eigenlijk.
En als ik het helemaal niks vind dan ga ik er ook nooit meer heen, heel simpel.
het mooiste jumpfeest is een jumpfeest waar niet gejumpt wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:14 schreef Faxie het volgende:
Nou ben terug hoor. De muziek was prima, maar het was meer hardcore/hardstyle/hardtek dan jump eigenlijk. Zeer weinig hitjes gehoord... alleen een verneukte versie van Nothing Else MattersDat was echt huilen met de pet op...
En tja, het publiek stond me niet echt aan... veel van die lompe boeren en lokale jeugd. Geen last van gehad ofzo, maar niet mijn soort mensen. Er werd ook niet echt veel gedanst/gejumped....veel mensen stonden stil...
En het was ook niet enorm druk. Liep ook al rond hafl 3 leeg.
Het viel me wel heel erg mee hoor. Zo'n ramp was het niet![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
Jumpen is gewoon van deze tijd, bejaarde![]()
[afbeelding]
en zelf dan ook totaal geen gegevens vrijgeven waar iemand anders dan terug op kan flamen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eens, en jumpstyle/jumphoeren/jumpsteltjes/TMF/jumpsites/jumpgroepen/jumppasjes/jumpshirts/jumpmuziek must die!!!
zei de huilliequote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet in de bovenstaande zin?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer overal voor open te staan, zelfs voor Jump. Ik ga liever naar techno feesten, maar als je het niet probeert dan weet je het niet. En het dansje is stiekem wel leuk om te doen eigenlijk.
Oorlog was in 40-45 ook van de tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:25 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
zany & DV8- Nothing else mattersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:14 schreef Faxie het volgende:
... alleen een verneukte versie van Nothing Else MattersDat was echt huilen met de pet op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |