bedankt voor de uitleg, ik was vergeten wat ik zelf bedoelde...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:12 schreef Aufruhr het volgende:
pijpmond
geen dankquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:13 schreef Ambo het volgende:
[..]
bedankt voor de uitleg, ik was vergeten wat ik zelf bedoelde...
Priceless.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:06 schreef schaap001 het volgende:
"Ik ga dus eerst natuurkunde studeren. Ik moet toch iets te doen hebben in de tussentijd, en het is handig voor als het in de buswereld niet mocht lukken."
Ach ja nou ja: toch een fijne gedachte dat je altijd nog bij NASA kan solliciteren als de Connexxion je niet wil hebben.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Foto van de betreffende persoon?
Die zul je eerder vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef BossFight het volgende:
Nu is het wachten op de vmbo'er die met 4 zessen en 2 vijven geslaagd is, en hersen chirurg wil worden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
desbetreffende persoon in zijn feestpak
[afbeelding]
hier is hij aan het testrijden met de bus
en dan doet ie het een week en beseft ie hoe saai het is om elke dag hetzelfde rondje te rijdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef stme het volgende:
Hij zit/zat bij mij op school en zijn passie is vanaf de 1e al bussen, heeft altijd buschauffer willen worden.
Op een vrije dag pakt die ook gewoon een buslijn om daar rondjes mee te rijden en dan te kijken hoe het allemaal werkt![]()
Hij wordt gewoon de slimste buschauffeur ooit![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ach ja nou ja: toch een fijne gedachte dat je altijd nog bij NASA kan solliciteren als de Connexxion je niet wil hebben.![]()
[..]
Ach ja nou ja: toch een fijne gedachte dat je altijd nog bij NASA kan solliciteren als de Connexxion je niet wil hebben.![]()
Wat ik me afvraag dan. Zou 'ie ook een 10 op gymnastiek hebben?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Daar is ie dan, ir. Buschauffeur in spé
Maar wel cool op zich dat ie zo down to earth is
Hoe kan je nou de weg fatsoenlijk zien als je een sticker van Maikuuul op je ruit plaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
s geen profielvakquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag dan. Zou 'ie ook een 10 op gymnastiek hebben?
zo kan ie fappen onderweg want stiekem hgeeft hij een zwak voor kansloze Limburge kampersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou de weg fatsoenlijk zien als je een sticker van Maikuuul op je ruit plakt
Correctie: Dit is 'em:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Daar is ie dan, ir. Buschauffeur in spé
Maar wel cool op zich dat ie zo down to earth is
[..]
Garpje !quote:
Maikuuul die 9 10en haalt, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
desbetreffende persoon in zijn feestpak
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |