quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:55 schreef SiRojK het volgende:
Het is 14:00 uur.. Dus de familiedag begint voor Huub.. Wie gaan komen is nog niet helemaal duidelijk.. De vader van Huub zou komen, Joris (zijn broertje) zou komen, maar Huub denkt ook eventueel aan de komst van Hedda..
Hij heeft net weer met Lieke gesproken over zijn liefde voor Hedda die er nog steeds is.. Maar hij zegt dat Lieke niet plaatsvervangend is en dat hij ook oprecht van haar houdt..
EDIT: Hedda, zijn broertje en zijn vader (Theo) zijn gekomen
Let the party begin!!!![]()
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC #146] Bier En Tieten For Teh Winnnnn...
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Ben je op de hoogte van alle ins en outs, dan is je kennis hier welkom:
[DGK] Vraag het een streamer
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de tweede menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij
Jij zit hier gewoon te posten zonder streams ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:14 schreef Liess het volgende:
-Omdat het te lang duurt, mensen die wel streams hebben leuke OP?-
Er is eindelijk een cosquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jij zit hier gewoon te posten zonder streams ?![]()
Nou en? Is dat verboden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Problemen mee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hedda en Huub zitten helemaal op dezelfde golflengte. Ze snapt hem meteen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef scanman01 het volgende:
Met zijn 'je kent me toch' opmerkingen zegt hij indirect dat er heel veel nep is volgens mij. Nep aan de 'relatie' met Lieke.
Hier nog één. Had je wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef burtbeej het volgende:
ff tussendoor was bedoeld als een grapjequote:
Ik vind het juist wel interessant, die 'gedwongen' toenadering middels Hedda. Ik zou best willen zien of ze in staat zijn het goed te maken.quote:
Ik heb thuis gewoon streams, ik zit op mn werk, dus als je een probleem hebt dan ga je maar tegen de muur zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Nee hoor, maar betaal gewoon even of installeer vista ipv te kijken op fok wat ze doen
Zolang ze on topic blijft, is dat geen probleem, hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Een en al intelligente spontaniteit dat schaap...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
Hedda heeft uitgelegd hoe het komt dat ze er is. Ze had gemaild of de band van haar broer in DGK mocht optreden. Dat werd goed gevonden op voorwaarde dat ze meekwam. Echter, alhoewel haar broer Matthijs er zin in had, een ander bandlid genaamd Ben zag het niet zitten. Maar zodoende is Hedda dus toch gegaan.
Ik heb juist het idee dat Huub Lieke een flink stuk leuker is gaan vinden toen bleek dat ze heel goed opgewassen was tegen Natasia, Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
ericahysterica - vrijdag 15 juni 2007 @ 15:00
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....
Geen zin in. Gaat teveel tijd inzitten, stiekem en zonder de streams kan ik het via COSsen en filmpjes prima volgen. Heb, sinds ik geen streams meer heb, ze geen seconde gemist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef burtbeej het volgende:
Nee hoor, maar betaal gewoon even of installeer vista ipv te kijken op fok wat ze doen
Ja precies dat snap ik dus ook niet, waar Eric mee bezig is, kan wel strategisch zijn en dat ie het straks tegen Huub gebruikt, want Huub doet nu vrij "normaal" tegen Eric.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Zolang ze on topic blijft, is dat geen probleem, hoor
Ik zit me af te vragen waarom Eric erbij blijft zitten.
oh moet ik hieruit opmaken dat lieke een situationele altruist is?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef FdW het volgende:
ericahysterica - vrijdag 15 juni 2007 @ 15:00
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....
--------------------------------
en lieke neemt genoegen met hupie omdat het haar op dit moment goed uitkomt
======================
Mensen zitten in een spel. Lieke beseft dat huppeltje over het paard gegooid is en probeert hem te helpen. Als hij niet met 2 voeten op aarde terugkomt en haa op basis van gelijkwaardigheid behandelt, laat ze hem vallen.
Voel je niet zo aangevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb thuis gewoon streams, ik zit op mn werk, dus als je een probleem hebt dan ga je maar tegen de muur zeiken.
Zijn niet allemaal van dat werkloze tuigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef burtbeej het volgende:
[..]
kids?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Als Natasja voldoende ceepees heeft gaat ze Hedda uinodigen.En haar kids dan?
Zou wel een goede zet zijn, Goed maken met Huub, natasja aan vallen, en dan over twee weken Eric naar huisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel interessant, die 'gedwongen' toenadering middels Hedda. Ik zou best willen zien of ze in staat zijn het goed te maken.
Hoorde ik hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Clank het volgende:
Ik hoor Natasia nog net tegen iemand zeggen.. we hebben Hedda hierheen...
Absoluut!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Huub Lieke een flink stuk leuker is gaan vinden toen bleek dat ze heel goed opgewassen was tegen Natasia, Brian en Amanda.
de rotzakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Hedda hoort er al helemaal bij. BEAN is lekker bezig.
Sommige mensen kunnen meer dan 1 ding tegelijk, dus let jij nou maar lekker op jezelf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Voel je niet zo aangevallenWeetikveel of jij op je werk zit ofniet, wat blijkbaar ook niet echt werk inhoudt.
Het is ook zo enorm zinvolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
Hedda hoort er al helemaal bij. BEAN is lekker bezig.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
Overzichtje voor wie niet kan kijken
[afbeelding]
hardstyle/hardcore feestquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef tipsch het volgende:
wat is defqon?
No offence, maar wat zienjouw quotes er altijd vreemd uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef FdW het volgende:
Day(Moderator / PR) - vrijdag 15 juni 2007 @ 15:04
[..]
Ik zie ook een hele slaafse Lieke t.o.v. Huub, hoor.
Dat is juist wat ik zo irritant aan haar vind.
Lieke geeft misschien dat wel tegenspraak, maar uiteindelijk doet ze toch alles om het weer goed te maken. Of dat bij Hedda ook zo was, weten we niet, kunnen we niet over oordelen. Zij is wel degene die hem heeft gedumpt.
-------------------------------------
Huppeltje heeft z'n gedrag naar Lieke al aardig bijgesteld.
Indien uiteindelijk onvoldoende zwaait Lieke die marmot echt wel uit, en terecht.
Is 'Wat is je sterrenbeeld' nog niet de revue gepasseerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
Die fucking standaard vraag van Amanda... kijk je het programma...
Vader en broer zullen zich zeker tot niets verlagen, maar Hedda vind ik iets minder (verstandig).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
wat een verschil (wat ik zo lees dan) met Huub zn familie op bezoek. Geen verwijten/aanvallen naar andere bewoners. In tegenstelling tot Marielle vorige week, en over de reuzen van Natte Tas zeg ik maar nix
Dance-feest op Almere Strand. Is morgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef tipsch het volgende:
wat is defqon?
Nou niet helemaal waar als ik het zo lees. Hedda heeft al de nodige dingen gezegd over andere miljonairs.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
wat een verschil (wat ik zo lees dan) met Huub zn familie op bezoek. Geen verwijten/aanvallen naar andere bewoners. In tegenstelling tot Marielle vorige week, en over de reuzen van Natte Tas zeg ik maar nix
liefde maakt blind dus dat is uitgeslotenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
No offence, maar wat zienjouw quotes er altijd vreemd uitje zit het toch niet over te tikken
Klopt, dat is het speltechnische deel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Huub Lieke een flink stuk leuker is gaan vinden toen bleek dat ze heel goed opgewassen was tegen Natasia, Brian en Amanda.
ze is net zo nep als dr tietenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van Natasia!!!!
Nee Hedda valt idd tegenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Vader en broer zullen zich zeker tot niets verlagen, maar Hedda vind ik iets minder (verstandig).
+1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Kinga het volgende:
Ik word onpasselijk van Natasia!!!!
En straks natuurlijk ook pochen dat zij het bezoek van anderen wel netjes kunnen behandelen. Want het zijn tenslotte kindjes van God, dat zijn gevoelsmensenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Clank het volgende:
Natasia: Wij hebben Hedda lekker gestolen. Amanda gaat haar nageltjes doen en ik haar haartjes en als het je niet bevalt heb je lekker pech. (tegen Huub)
Natas geilt op Alles wat een pik heeft, helaas voor haar is dat niet andersom.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Natasja geilt wel een beetje op Joris zeker.
H`Hè eindelijk iemand hier die de boel in juisten waarde weet te schatten, als iemand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef pronkjewail het volgende:
Ik denk dat Hedda zich gewoon niet interesseert voor het hele spel, maar wel voor de persoon Huub. Ze zal dus ook niet speltechnisch gaan doen in haar gesprekken met Huub, maar gewoon haar mening geven
Zie je, het is d'r haar. Dit staat veel leuker!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:28 schreef Gigageil het volgende:
Hedda houdt ook wel van een XTC-pilletje, zo te zien aan die schoteltjes van pupillen....
[afbeelding]
IK vind het beetje triest, laat weer heel duidelijk zien hoe Bean in elkaar steekt.quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef blomst het volgende:
Natasja geilt wel een beetje op Joris zeker.
Hoe moet ik quoten uit een vorige COS?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Day het volgende:
@ FDW: wat gebeurt er met je quotes?
Misschien stomme vraaag, maar wie of wat is Defcon/Defcom?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Natas geilt op Alles wat een pik heeft, helaas voor haar is dat niet andersom.
Gewoon ook op quote klikken en dat stukkie kopieren in de nieuwe.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.![]()
doeda..doedaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
Natasja zingt: Joris is veel leuker, doeda doeda.
Ben nog jong en onervaren, en moet ook nog leren quotes uit een vorige COS over te nemen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
liefde maakt blind dus dat is uitgesloten![]()
Daar verdrink je in .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef Kinga het volgende:
Huub lijkt qua uiterlijk echt 0 op Joris.... Maar die ogen van Joris, Damn!![]()
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quotequote:
ja dat wordt niks dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben nog jong en onervaren, en moet ook nog leren quotes uit een vorige COS over te nemen..
Quote-knopje klikken en dan kopiërenquote:
OK, maar het is wel een hele logische vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:25 schreef Kinga het volgende:
Die fucking standaard vraag van Amanda... kijk je het programma...
je bedoelt het meest rechtse? toch:?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quote
-Klikken op het antwoord-ikoontje.quote:
Huub z'n haar zit stomquote:
Edit. Disana doet het al.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
is dit een grapje? zoniet het meest linkse symbooltje rechtsboven aanklikken bij de quote
Yep.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
btw waren de ouders van huub en joris nou gescheiden?
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:36 schreef ericahysterica het volgende:
btw waren de ouders van huub en joris nou gescheiden?
Ik heb het hierboven beschreven in stappen; zal ik het ook PM'men?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
UIt een vorige COS kan ik niet quoten, en dat moet je echt stap voor stap aan me uitleggen.
Als je wilt mag je het wel via PM doen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, maar het is wel een hele logische vraag.
toch is joris ook onrustig en rookt ze eigen een slag in de rondtequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep.
Relaxte vader, trouwens. Zijn broer ook. Vraag me af van wie dat opgefokte heeft.
wat denk je waarom ze haar nageltjes en haartjes aan het doen zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
En ja hoor daar beginnen ze Hedda uit te horen.
daar komt ie...wat is PM'menquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hierboven beschreven in stappen; zal ik het ook PM'men?
Het hoeft niet altijd erfelijk te zijn, en het kan ook een generatie overslaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Day het volgende:
[..]
Yep.
Relaxte vader, trouwens. Zijn broer ook. Vraag me af van wie dat opgefokte heeft.
Serieus?quote:
Misbruik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:39 schreef Liess het volgende:
Hopen dat Hedda niet te veel loslaat, die heksen maken der weer misbruik van.
ja dat zei ze al tegen Huub, erg jammer, want de spanning was toen op een hoogtepuntquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef Kinga het volgende:
Owwww, Hedda heeft weer een nieuwe vriend.
Ik denk dat Hedda er juist voor kiest om onder normale mensen te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Snap niet dat Hedda bij dat tuig gaat zitten.
Is ook zo, maar Hedda is echt nog een meisje....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misbruik?
Je bent m.i. een hele slechte speler als je niét probeert om zo'n bezoek te benutten om informatie te verzamelen.
Vals Tuig, gaan ze hem en Lieke straks weer mee treiteren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
En ja hoor daar beginnen ze Hedda uit te horen.
Hahaha, nou dat is toch wel wat leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Liess het volgende:
[..]
Is ook zo, maar Hedda is echt nog een meisje....
We gebruiken Natas der kids ook niet om uit te horen![]()
best mooi jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef Mokum020 het volgende:
Huub kan trouwens echt wel pianospelen....hoor het liever dan dan geblaat van die drie
loosers.....: Ik ben gek op kindjes en ik ben een echte mama"....
Begrijpelijk toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Lieke blij is met elke minuut die Huub niet bij Hedda is.
Wellicht heeft ze gewoon meer mensenkennis dan huubjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:44 schreef riri het volgende:
Ik snap zo iemand als Hedda niet....snap ze nou niet dat ze volkomen ingepalmd wordt door die heksen....ik zou nog liever m'n tong afbijten dan dat ik ook maar iets los zou laten.
Vindt dat heel veel over Hedda zeggen.
Hoe is het mogelijk..Hedda zegt nu zelfs tegen die heksen ...."ik vind jullie gewoon heel lief"
Hoe is dat nou mogelijk zeg?
Zoveel verschil is dat niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat is toch wel wat leeftijdsverschil.
Begrijp me goed: ik krijg ook rillingen van dat geslijm van Natasia, maar als spéler heeft ze groot gelijk.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef riri het volgende:
Ik zou Lieke zo graag willen waarschuwen voor dit tuig....het is nog erger dan ratten die types
quote:
volg jij de streams en dan weet je nog niet hoe dat BEAN groepje in elkaar zit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze gewoon meer mensenkennis dan huubje![]()
Lieke? Je zou Hedda moeten waarschuwen. Lieke redt zich wel. Hedda duidelijk niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:47 schreef riri het volgende:
Ik zou Lieke zo graag willen waarschuwen voor dit tuig....het is nog erger dan ratten die types
Huub is niet in de buurt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef milk-shake het volgende:
waarom zegt huub er niks van (tegen hedda) ...die merkt toch ook wel het geslijm
Hij kan haar moeilijk wegsleuren daar !!! ze zit met haar nagels en natas is met haar haar bezig, en ik denk dat dat nog wel paar uurtjes duurt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef milk-shake het volgende:
waarom zegt huub er niks van (tegen hedda) ...die merkt toch ook wel het geslijm
Misschien heb je gelijk...maar Hedda weet meer dan genoeg als ze een beetje weet over het reilen en het zeilen daar in het huis....daarom verbaas ik me erover waarom ze hier praat zoals ze praat,zegt genoeg over haar mentaliteitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke? Je zou Hedda moeten waarschuwen. Lieke redt zich wel. Hedda duidelijk niet.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
skeetje, jij was de eerste met wie ik pm-de![]()
Ze kijkt niet echt, ze wist niet eens wie Tilly was.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk...maar Hedda weet meer dan genoeg als ze een beetje weet over het reilen en het zeilen daar in het huis....daarom verbaas ik me erover waarom ze hier praat zoals ze praat,zegt genoeg over haar mentaliteit
Ze zal door Sjon wel flink worden betaald voor dit optreden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk...maar Hedda weet meer dan genoeg als ze een beetje weet over het reilen en het zeilen daar in het huis....daarom verbaas ik me erover waarom ze hier praat zoals ze praat,zegt genoeg over haar mentaliteit
Ze blijven tot 23.00 uur vanavond..ik denk dat Eric straks als Natrasha komt als suprise..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kan haar moeilijk wegsleuren daar !!! ze zit met haar nagels en natas is met haar haar bezig, en ik denk dat dat nog wel paar uurtjes duurt.
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, hoor. Ze vertelt gewoon over haar leven. Zoveel informatie over Huub en/of Lieke heeft ze niet gegeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:52 schreef riri het volgende:
[..]
Echt een ontzettend leuke vent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
Kathedraal, Chopin, de muziek van Schindler's List... een ontwikkeld man
[afbeelding]
Daar ga ik morgen even een kijkje nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef Varen het volgende:
Nena gaat werken op Defqon, bij Go fast
En dan doen alsof ze zich een mening kan vormen over deze mensen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kijkt niet echt, ze wist niet eens wie Tilly was.
Ze is nog niet echt dicht bij lieke geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal nog wel meevallen, hoor. Ze vertelt gewoon over haar leven. Zoveel informatie over Huub en/of Lieke heeft ze niet gegeven.
Daarbij doet ze niet mee aan het spel, waarom zou ze lelijk doen tegen de bewoners?
En misschien vindt ze het wel fijn, even uit de buurt bij Lieke.
ja ...daar zitten we op te wachten ..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze blijven tot 23.00 uur vanavond..ik denk dat Eric straks als Natrasha komt als suprise..![]()
Tuurlijk wel. Hedda is bovendien meerderjarig, en dan wordt het een heel ander verhaal dan als je een kind zou gaan zitten uithoren.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
N: Van een maatje 48 naar een maatje 36/38 daar doe je het wel voor.
nou.........................(quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:59 schreef FdW het volgende:
Wat doet Bokita momenteel?
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaarquote:
Ja, ik heb ook genoten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef Clank het volgende:
Fantastisch dat pianospel van de van Ballegooytjes!!
Ja, haal der maar weg bij die heksen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:01 schreef petraa het volgende:
H: Oh ja Hedda is er ook nog.
Familie, al of niet met kwaliteiten, kun je niet kiezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik nu een gezellig familiebezoek.., Tis ook echt een familiebezoek.. Vader die kijkt wat zijn zoon allemaal heeft gedaan, gezellig met zijn allen leuke dingen doen.. Op één of andere manier krijgt Huub dat toch meestal beter voor mekaar dan anderen
Die anderen zijn alleen maar met het spel bezig als ze op bezoek zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Dit vind ik nu een gezellig familiebezoek.., Tis ook echt een familiebezoek.. Vader die kijkt wat zijn zoon allemaal heeft gedaan, gezellig met zijn allen leuke dingen doen.. Op één of andere manier krijgt Huub dat toch meestal beter voor mekaar dan anderen
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
maar bij Huub krijg je ook het idee van "normale" familiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:02 schreef SiRojK het volgende:
Geloof jij Natas niet als ze zegt dat ze 40 kilo is afgevallen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat ze op 42/44 is blijven steken dan![]()
Ik vind Joris niks *hoort niet bij menigte, thank god*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.
Deze is leuk!quote:
Heus wel, maar doen moet ze er wel bijvertellen dat er ook weer 20 bijzitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geloof jij Natas niet als ze zegt dat ze 40 kilo is afgevallen?![]()
lekker belangrijk.... jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je ziet dat de vrouwen daar anders over denken. Lijkt me dan verder niet belangrijk hoe een of ander jochie daar over denkt.
Jaap toch ???? Dan heeft hij wat mij betreft gelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
Die vader van Huub heeft wel de juiste favoriet![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Knap lelijk ja net als z'n broer, zal wel in de familie zitten. huubje heeft uitpuilende ogen en die van Jorisje staan te ver uit elkaar![]()
Of ze drinken die zooi zelf op?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat er geen witte wijn in huis is. Dat de kabouters daar niet voor zorgen , ze weten toch dat er een familiedag is.
Maastricht is dan ook een geweldige stad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:07 schreef Disana het volgende:
Maastricht bevalt goed, je bent zo weer in het midden van het land. Zal wel blij zijn als het huis klaar is.
[afbeelding]
Komt aardig in de buurt toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn uitpuilende ogen.
Ik zou het niet weten... ik kon er praktisch niet verder vandaan zitten hierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maastricht is dan ook een geweldige stad.
ieuuuuuuquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef blomst het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zijn uitpuilende ogen.
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef lorence1 het volgende:
disana ben je er nog?
heb je net geluisterd naar hedda en eric... dat eric vroeg wanneer die party is... dat ze zei morgen en toen wat eric zachtjes hardop tegen zichzelf zei....?????
mwa, "Hedda is een hoer" past hier niet tussenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, die afzondering van WB.
Dan moet Natasja ook optiefen daar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, "Hedda is een hoer" past hier niet tussen![]()
Ga je nu je aandacht verleggen naar buiken?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef ScofieldM het volgende:
Kijk eens naar de buik van Theo, het voorland van Huubje als ie zo doorgaat met zuipen, is toch al hard op weg om alcholist te worden net als Amanda.
Hij moet nog even wennen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het 10 keer zegt wordt het niet meer waar hoor.![]()
Het heeft ook wel een béétje te maken met het bezoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:13 schreef Day het volgende:
Nou, ik vind het een zeer relaxte sfeer, hoor.
Familie is leuk, bewoners doen normaal tegen ze. Mag Huub wel blij mee zijn.
leuke knul maar niet zo extravert als huub dus totaal niet geschikt als karakter in dit baggerprogrammaquote:
Nou nee, ik heb zo'n idee dat de scheldpartijtjes van Brian door hemzelf zeer welgemeend zijn (zijn relativeringsvermogen is errug gebrekkig) en die van Natasia zijn puur en alleen voor de "diss"...quote:
ja is defcon.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?
Ik vond het erg opvallen op de screencap vandaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je nu je aandacht verleggen naar buiken?![]()
Maak ons niet blij met een dooie mus!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja is defcon.....
Hij zei jammer niet zondag pas zoiets....
ik denk dat ie morgen zijn 24 uur gaat aanvragen en zondag er uit![]()
maar ja misschien hoop ik er teveel op.
heeft iemand dit op tape?
Het is bezoek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
leuke knul maar niet zo extravert als huub dus totaal niet geschikt als karakter in dit baggerprogramma
nee hoor ik denk dat hun mama best trots op hen isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:16 schreef milk-shake het volgende:
gets...........natas met haar dikke ass.............kon ze niet een langer jasje aantrekken
nee daarom eerst geverifieerd bij disana... die hjoort meestal dezelfde dingen als ik.... maar is er iemand die de streams op neemt en dit kan terug luisteren....quote:
Oh, ah, ik snap hem. Hmm. Ik dacht dat hij gisteren juist weer te aktief bezig was met lobbyen voor zichzelf, te aktief om er nog uit te willen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja is defcon.....
Hij zei jammer niet zondag pas zoiets....
ik denk dat ie morgen zijn 24 uur gaat aanvragen en zondag er uit![]()
maar ja misschien hoop ik er teveel op.
heeft iemand dit op tape?
Ik vond haar eerste bezoek nog wel leuk, hoor. Alleen het eind was, opgedrongen door de redactie, niet leuk. En daarna is ze zich gewoon teveel met het spel gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft ook wel een béétje te maken met het bezoek.
Als bijvoorbeeld zo'n Netty binnenkomt, dan daalt de temperatuur meteen 10 graden.
Volgens mij ging dat gewoon over Defqon en dat Eric dat ook een leuk feestje leek.. Marielle zou er ook naartoe gaan, maar had geen kaartje ofzo..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gehoord. 'Die party' is Defcon denk ik, maar wat denk je dat Eric met de rest bedoelde dan?
Drie kinderen, drie mama'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee hoor ik denk dat hun mama best trots op hen is![]()
Heeft Disana een ander gehoor dan wij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef lorence1 het volgende:
[..]
nee daarom eerst geverifieerd bij disana... die hjoort meestal dezelfde dingen als ik.... maar is er iemand die de streams op neemt en dit kan terug luisteren....
WB kent zijn plaats en weet hoe het hoortquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Vreemd, die afzondering van WB.
ze heeft het grijpersvlees wel op de juiste plekken zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebben![]()
Hey, heb je de Brain lover weerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
hoorde jij hem ook mompelen over zondag... na die vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ah, ik snap hem. Hmm. Ik dacht dat hij gisteren juist weer te aktief bezig was met lobbyen voor zichzelf, te aktief om er nog uit te willen. Ben benieuwd.
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
hedda leest alleen maar op internet zei ze. Ik snap niet hoe je aardig kunt zijn tegen mensen die zulke verschrikkelijke dingen tegen en over Huub hebben gezegd. Dat is zelfs op internet terug te vinden. Mss ben ik gewoon te haatdragend voor dit programma.
Nee, geen gemompel gehoordquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hoorde jij hem ook mompelen over zondag... na die vraag.
Kan natuurlijk ook zijn dat marielle alleen op zondag kan, maar omdat ie zo mompelde dacht ik heeee
Je vergeet te vermelden dat BAN Hedda regelmatig voor hoer heeft uitgemaakt, en andere minder nette uitspraken en toespelingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
hedda leest alleen maar op internet zei ze. Ik snap niet hoe je aardig kunt zijn tegen mensen die zulke verschrikkelijke dingen tegen en over Huub hebben gezegd. Dat is zelfs op internet terug te vinden. Mss ben ik gewoon te haatdragend voor dit programma.
ik zou dat dus ook echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haar![]()
ook dat nog ja, ik snap dat meisje dus echt niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dat BAN Hedda regelmatig voor hoer heeft uitgemaakt, en andere minder nette uitspraken en toespelingen.
tjeee meen je dit serieusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een vet mooie meid! Onderzoek heeft uitgewezen dat zij de vrouw in de kooi is waar de meeste mannen sex mee willen hebben![]()
Bewijst eens temeer dat Hedda een dom onbeduidend karakterloos schaap is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er al moeite mee hebben om ze een hand te geven. Hedda noemt Natasja lieverd en knuffelt met haar![]()
Theo , Huub en Joris zijn gezelschapsdieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Huub deelt zijn bezoek gul met de anderen.
Waarschijnlijk leest ze alleen op de Tien site.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
Eric is echt helemaal de weg kwijt.. Snapt zichzelf niet meer, tijd om te gaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
Eric is ook best schaamteloos, hij en Huub kunnen echt niet meer door 1 deur, maar wel pontificaal vooraan zitten bij Huubs bezoek.
Scherp Cc.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leest ze alleen op de Tien site.
Oh? Wat heb ik gemist. Oh ja, stom, heb er zelf nog een Update van gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Jaap: Volgens Fok was gister mijn mooiste moment.
Hedda begrijpt ook wel dat dat "hoer" puur bedoeld is om Huub te kwetsen en niet tegen haar persoonlijk bedoeld is. Daar moet je boven staan en dat doet ze blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef 2live het volgende:
[..]
ook dat nog ja, ik snap dat meisje dus echt niet.![]()
het toppunt was tegen huub zeggen dat eric heel lief is.Dan weet ze dus echt niet wat er speelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Bewijst eens temeer dat Hedda een dom onbeduidend karakterloos schaap is.![]()
Hoe wéét hij dat nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Jaap: Volgens Fok was gister mijn mooiste moment.
Jij snapt emquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hedda begrijpt ook wel dat dat "hoer" puur bedoeld is om Huub te kwetsen en niet tegen haar persoonlijk bedoeld is. Daar moet je boven staan en dat doet ze blijkbaar.
Ik bedoel meer dat Huub er geen enkele moeite mee lijkt te hebben. Al zitten ze bij zijn 'vijanden'. Dat vind ik best knap. Maar ja, met de familie komt ook het niveau weer omhoog. Schril contrast met Natasia en Amanda trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Theo , Huub en Joris zijn gezelschapsdieren.
Alleen villavandaag toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef 2live het volgende:
Ik denk dat Hedda zich gewoon niet zo laat meeslepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
het toppunt was tegen huub zeggen dat eric heel lief is.Dan weet ze dus echt niet wat er speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |