Haha,vanochtend lag er een paar dikke takken op de weg,en vannacht kwam het metquote:Op maandag 18 juni 2007 22:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
De nieuwe hype is binnen! Sinds iedereen weer dat hogeveen een downburst heeft gehad....gaan ze nu te snel denken![]()
[..]
Oja: Ik heb vandaag ook nog een dikke bui gehad, de wind trok tijdelijk even aanmax: 18km/h!!!!! Praat ik nu over een downburst?
Ik snapte je wel hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedoel maardownburst is erg uitzonderlijk, jammer dat mensen hier nu gebruik van gaan maken. Je kan toch wel aan de filmpjes zien wat een downburst is
in de meeste gevallen spreek je al gauw over enorme slag regens en schade.
Ja maar maar maar maar maarquote:
Rotterdam is zooo fotogeniek op avonden als dit. Wat een heerlijke metropoolquote:Op maandag 18 juni 2007 23:14 schreef Crazykill het volgende:
Zo is het hier nu
Wel een mooie gezicht zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Nah,knmi zegt dat Zeeland en stukje van Z-Holland er ook mee te makenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:26 schreef IkWilbert het volgende:
Ik denk dat we vandaag naast de pot gaan pissen.... de kaarten voorspellen vooral voor regen voor de noordzee. Estofex heeft een level 2 voor noord-west frankrijk en een stukje belgie.
Metropool?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Rotterdam is zooo fotogeniek op avonden als dit. Wat een heerlijke metropool![]()
![]()
Nietus. Zie inwoners.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:30 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Rotterdam is eigenlijk de enige echte stad in Nederland. Zie skyline.
Niet zo heel best, ben ik bang. De buien in Frankrijk zitten vrij dicht bij de kust, dus die gaan west van ons langsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef Xenwolfie het volgende:
En hoe zit het met onweer?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef kree het volgende:
Jammer voor het noorden alleen weer.
Ben ik effe blij dat ik in het westen woon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |