abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53031831
Bij ons op het land hebben wij 40 paarden.

John
Thank God I'm A Country Boy
pi_53126420
Mooi voor je, John.

Met mijn paardje gaat het wel goed. Afgelopen winter was hij veel te mager, maar er is ondertussen weer een mooi speklaagje op gekomen
pi_53141219
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Elefes het volgende:
Ze zien er zo lief en log uit inderdaad. En dat behang
Hoe is het karakter van die grote beesten trouwens?

Dit lijkt me wel eens leuk:

[afbeelding]

Het karakter: Ze moeten heel betrouwbaar zijn. Echte vrienden.

Ik vind ze geweldig
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:16:33 #129
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54120963
even een zeer goeie schop

Jensssss

[ Bericht 22% gewijzigd door fraubitch op 23-10-2007 22:22:25 ]
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_54121321
Die op één na laatste is mooi.

Ik ga a.s. zondag paardrijden in Renesse, bij deze manege: http://www.manegegrol.nl/

Voor het eerst in een paar jaar dat ik weer ga rijden. Ik mis het de laatste tijd. Wil weer regelmatig gaan rijden.
pi_54123675
fraubitch, is dat jouw paard of een verzorgpaard?

Wat een schitterende Fries zeg! Zo hoort een Fries er gewoon uit te zien.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 oktober 2007 @ 15:09:14 #132
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54135637
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef Brechtje het volgende:
fraubitch, is dat jouw paard of een verzorgpaard?

Wat een schitterende Fries zeg! Zo hoort een Fries er gewoon uit te zien.
dit is mijn verzorgpaard
en dankjewel
pi_54138492
Mooie foto's Fraubitch

Ik ben nog flink aan het trainen met Faraj, met wisselend resultaat.. Soms gaat het heel goed en krijg ik 'm lekker rond gereden, maar soms (net als gisteren) is het weer helemaal niets en krijg ik 'm niet fijn aan de teugel. Erg vervelend probleem, en ik weet echt niet waar het aan ligt.. Ik had het idee dat het toch stiekem wat spanning was, dus ben heel erg op ontspanning gaan letten. Met als resultaat dat Faraj de afgelopen twee wedstrijden best heel fijn liep, en helemaal niet kijkerig was (normaal wel redelijk)! Waar ik erg blij mee was uiteraard
Ik probeer toch maar vol te houden met die ontspanning, maar het is wel moeilijk soms..

Verder rij ik ook nog regelmatig een superleuke jonge pony, die elke keer met sprongen vooruit gaat (ik kan zelfs al ongeveer alleen opstappen zonder dat ie meteen wegrent als ik ga zitten ). Erg leuk en leerzaam .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_54140035
Ik heb zaterdag een afspraak met iemand die voor een dag of twee per week een verzorger voor haar 2,5-jarige tinkerhengst zoekt. Zou leuk zijn als 't wat wordt, eindelijk weer tussen de paardjes.
pi_54147696
Ik zie toch heel vaak dat als mensen in het verleden paard gereden hebben en er een tijdje mee gestopt zijn, dat het dan toch weer gaat kriebelen.

Das leuk!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_54148543
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zaterdag een afspraak met iemand die voor een dag of twee per week een verzorger voor haar 2,5-jarige tinkerhengst zoekt. Zou leuk zijn als 't wat wordt, eindelijk weer tussen de paardjes.
Oeh leuk Hou je ons op de hoogte? (Met foto's natuurlijk als het wat wordt .)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_54152450
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:39 schreef Elefes het volgende:

[..]

Uiteraard.
  FOK!Fotograaf donderdag 25 oktober 2007 @ 13:55:03 #138
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54158785
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 07:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Uiteraard.
vergeet vooral de foto's niet
  FOK!Fotograaf donderdag 25 oktober 2007 @ 13:55:57 #139
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54158806
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:17 schreef Elefes het volgende:
paardgeblaat
heb je inmiddels al een fatsoenlijke instrecteur gevonden?
pi_54159194
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef fraubitch het volgende:

[..]

heb je inmiddels al een fatsoenlijke instrecteur gevonden?
Ik heb een fatsoenlijke instructeur Alleen zat er over te denken af en toe eens bij iemand anders te gaan lessen. Nu hebben we op de rijvereniging net een nieuwe instructrice en heb ik af en toe op stal les (wil niet iedereen bij naam en toenaam noemen, maar in ieder geval van iemand die veel ervaring heeft en waar ik veel van kan leren). Dus voorlopig is dat weer oke .

Doe jij eigenlijk ook wel eens dressuurwedstrijden, onder het zadel?
  FOK!Fotograaf donderdag 25 oktober 2007 @ 14:27:46 #141
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54159494
ik wil het volgend jaar weer gaan doen.mis het best wel

maar nee,nu rij ik geen dressuurwedstrijden
pi_54208423
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:39 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nou, ik heb zojuist kennis gemaakt met Quin. Het is een leuk beest. Rustig, maar wel nieuwsgierig en aanhankelijk. Zijn eigenares is een leuke meid en het klikte wel. Leuke pensionstal. Het is ruim een half uur fietsen, dus da's goed te doen.

Vanaf a.s. maandag ga ik dus twee daagjes per week naar Quin toe.
  FOK!Fotograaf zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:30:23 #143
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54210671
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, ik heb zojuist kennis gemaakt met Quin. Het is een leuk beest. Rustig, maar wel nieuwsgierig en aanhankelijk. Zijn eigenares is een leuke meid en het klikte wel. Leuke pensionstal. Het is ruim een half uur fietsen, dus da's goed te doen.

Vanaf a.s. maandag ga ik dus twee daagjes per week naar Quin toe.
jaa gefeliciteerd!!
pi_54218573
Gefeliciteerd Isegrim echt leuk, ik ben benieuwd naar de foto's

Fraubitch: kan me voorstellen dat je het mist, ik mis ook altijd de wedstrijden als ik een tijdje niet weggeweest ben..
pi_54223934
Leuk, zo'n strandrit. Op een volkomen afgestompte manegepony die op geen enkele hulp reageert en er totaal geen lol in heeft. Nu weet ik weer waarom ik ooit een eigen paard kocht.
  FOK!Fotograaf zondag 28 oktober 2007 @ 15:25:27 #146
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_54224047
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, zo'n strandrit. Op een volkomen afgestompte manegepony die op geen enkele hulp reageert en er totaal geen lol in heeft. Nu weet ik weer waarom ik ooit een eigen paard kocht.

zo'n paard wat niet vooruit te branden is en zijn gangetje gaat heel herkenbaar....
zonde!
pi_54224525
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef fraubitch het volgende:

[..]

zo'n paard wat niet vooruit te branden is en zijn gangetje gaat heel herkenbaar....
zonde!
Nou, vooruit te branden nog wel, hij liep eerder te snel. De hele tijd dribbelen en met z'n hoofd gooien, totaal niet nageeflijk, constant z'n neus in de aars van het paard voor hem. Hij reageerde gewoon nergens op.
pi_54251191
Net voor 't eerst alleen bij Quin geweest. 't Ging prima. Heb 'm een half uurtje laten lopen in de round pen. Hij is een echte tinker, liever lui dan moe.

Geen foto van hem, wel eentje van zijn vader:

Quin lijkt nog niet heel erg op hem.
pi_54277161
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Net voor 't eerst alleen bij Quin geweest. 't Ging prima. Heb 'm een half uurtje laten lopen in de round pen. Hij is een echte tinker, liever lui dan moe.

Geen foto van hem, wel eentje van zijn vader:

[ [url=[/url] ]

Quin lijkt nog niet heel erg op hem.
Uhhm waarom staat een 2,5 jarige tinker op stal en waarom moet hij al aan het werk? Een half uur is veel te lang....

Ga je een beetje inlezen in het jonge paarden verhaal. Dan hoop ik dat je zulk soort dingen niet meer gaat doen.

*herinnert zich weer waarom het gemiddelde paard een jaar of 7 wordt*
pi_54277260
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 05:58 schreef Nanno het volgende:
Uhhm waarom staat een 2,5 jarige tinker op stal en waarom moet hij al aan het werk? Een half uur is veel te lang....

Ga je een beetje inlezen in het jonge paarden verhaal. Dan hoop ik dat je zulk soort dingen niet meer gaat doen.

*herinnert zich weer waarom het gemiddelde paard een jaar of 7 wordt*
Hallooo, ik heb gewoon met hem gespeeld, niet 'gewerkt'. Wat denk je nou, dat ik hem een half uur rondjes laat draven? Ik heb twintig jaar ervaring met paarden en ben niet achterlijk. Denk even na of vraag even door voor je je betweterige conclusies trekt, doos.

En dat hij op stal staat, daar kan ik niets aan doen. Het is niet mijn paard. Hij staat van april t/m oktober dag en nacht in de wei. Ga jij maar eens proberen om in de omgeving van Rotterdam een pensionstal te vinden die het jaar rond weidegang biedt. Dat heeft zijn eigenaar geprobeerd, maar dat is niet gelukt.

En dat het gemiddelde paard niet ouder dan zeven wordt, is een fabeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')