Het karakter: Ze moeten heel betrouwbaar zijn. Echte vrienden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Elefes het volgende:Ze zien er zo lief en log uit inderdaad. En dat behang
Hoe is het karakter van die grote beesten trouwens?
Dit lijkt me wel eens leuk:
[afbeelding]
dit is mijn verzorgpaardquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:39 schreef Brechtje het volgende:
fraubitch, is dat jouw paard of een verzorgpaard?
Wat een schitterende Fries zeg!Zo hoort een Fries er gewoon uit te zien.
Oeh leukquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zaterdag een afspraak met iemand die voor een dag of twee per week een verzorger voor haar 2,5-jarige tinkerhengst zoekt. Zou leuk zijn als 't wat wordt, eindelijk weer tussen de paardjes.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh leukHou je ons op de hoogte? (Met foto's natuurlijk als het wat wordt
.)
vergeet vooral de foto's nietquote:
heb je inmiddels al een fatsoenlijke instrecteur gevonden?quote:
Ik heb een fatsoenlijke instructeurquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je inmiddels al een fatsoenlijke instrecteur gevonden?
Nou, ik heb zojuist kennis gemaakt met Quin.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh leukHou je ons op de hoogte? (Met foto's natuurlijk als het wat wordt
.)
jaa gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik heb zojuist kennis gemaakt met Quin.Het is een leuk beest. Rustig, maar wel nieuwsgierig en aanhankelijk. Zijn eigenares is een leuke meid en het klikte wel. Leuke pensionstal. Het is ruim een half uur fietsen, dus da's goed te doen.
Vanaf a.s. maandag ga ik dus twee daagjes per week naar Quin toe.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:20 schreef Isegrim het volgende:
Leuk, zo'n strandrit.Op een volkomen afgestompte manegepony die op geen enkele hulp reageert en er totaal geen lol in heeft.
Nu weet ik weer waarom ik ooit een eigen paard kocht.
Nou, vooruit te branden nog wel, hij liep eerder te snel. De hele tijd dribbelen en met z'n hoofd gooien, totaal niet nageeflijk, constant z'n neus in de aars van het paard voor hem. Hij reageerde gewoon nergens op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zo'n paard wat niet vooruit te branden is en zijn gangetje gaatheel herkenbaar....
zonde!
Uhhm waarom staat een 2,5 jarige tinker op stal en waarom moet hij al aan het werk? Een half uur is veel te lang....quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Net voor 't eerst alleen bij Quin geweest. 't Ging prima. Heb 'm een half uurtje laten lopen in de round pen. Hij is een echte tinker, liever lui dan moe.
Geen foto van hem, wel eentje van zijn vader:
[ [url=[/url] ]![]()
Quin lijkt nog niet heel erg op hem.
Hallooo, ik heb gewoon met hem gespeeld, niet 'gewerkt'. Wat denk je nou, dat ik hem een half uur rondjes laat draven? Ik heb twintig jaar ervaring met paarden en ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 05:58 schreef Nanno het volgende:
Uhhm waarom staat een 2,5 jarige tinker op stal en waarom moet hij al aan het werk? Een half uur is veel te lang....
Ga je een beetje inlezen in het jonge paarden verhaal. Dan hoop ik dat je zulk soort dingen niet meer gaat doen.
*herinnert zich weer waarom het gemiddelde paard een jaar of 7 wordt*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |