Zie je er zoveel dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:22 schreef Queen_Minny het volgende:
Shires lijken mij zo een lekker gang hebben, en ze hebben een extreem hoog knuffelgehalte. Als ik er een zie moet ik altijd even knuffelen.![]()
Nee dat niet, er staat er wel eens 1 in een wei vlakbij mn stal. Maar die zie ik niet zo vaak omdat ik er niet regelmatig langsrij. Maar ben ik bij die wei men hij staat er moet ik altijd even kroelen.quote:
Vriendelijke reuzen zijn het meestal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef Elefes het volgende:Ze zien er zo lief en log uit inderdaad. En dat behang
Hoe is het karakter van die grote beesten trouwens?
Grote stoere knuffelpaardjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vriendelijke reuzen zijn het meestal.Net als met grote honden, lobbesen.
een ibanez en nou oprottenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef Pwny het volgende:
Ik wil ook een paard kopen maar ik weet niet welk merk. Wat kunnen jullie aanraden ?
een hobbelpaardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:59 schreef Pwny het volgende:
Ik wil ook een paard kopen maar ik weet niet welk merk. Wat kunnen jullie aanraden ?
Verkocht? Waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:13 schreef liiszle het volgende:
ohja. amy is verkocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |