Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal, natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:54 schreef fraubitch het volgende:
ik zo heel blij dat ik weer op jens durf te rijden zonder dat ik 7 kleuren stront schijtplaats ik overentousiast foto's op bokt.
word ik keihard de grond ingeboordhet leven is keihard!
Oei erg sjiek! Past heel mooi bij je paardquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:30 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
Check me nieuwe hoofdstel
Het gaat geen toppaard worden maar je hebt er plezier mee zo te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef liiszle het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=802871&hilit=
Lance en ik At work!
wat is dat nou voor een opmerking?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:20 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het gaat geen toppaard worden maar je hebt er plezier mee zo te zien.
hoezo ben je er mee gestopt als ik mag vragen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees weer eens een beetje mee als ex-paardeneigenaar. Mis het soms wel.
Tijdgebrek vooral. Als ik ooit weer een paard koop, dan moet het bij mijn huis kunnen staan. Mijn laatste paard stond op bijna een uur fietsafstand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef liiszle het volgende:
hoezo ben je er mee gestopt als ik mag vragen?
Joh, lekker latenquote:
Het enige spelletje dat mijn Phantom leuk vind is "Debbie in de modder gooien".quote:Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik schaam me helemaal niet hoor! En ik ben ook geen dierenbeul, als Apollo ook maar één moment had aangegeven dat ie t niet leuk vond, waren we er direct mee gestopt. Maar ik denk dat je het niet zo meent, of wel soms?
Oh sorry, ik had dat ene zinnetje gemist! Ik had wel al het idee dat je t niet meende.
Apollo bokt en trapt ook vaak als ie los loopt in de bak, regelmatig zie je zn achterhoeven op ooghoogte langs komen. Gaaf toch, als ie dat graag wil?
Ik 'speel' de laatste tijd steeds vaker met Apollo, hij heeft het spelletje 'touch' nu redelijk onder de knie. En ook 'buigen/bedelen' snapt ie nu, hij moet zn ene voorbeen optillen en zn hoofd in 'dressuurstand' (kin iets richting borst) doen voor een snoepje hahaha! En natuurlijk 'volgen/tikkertje'. Als ik weg ren, draaft ie achter me aan
Als ik een dagje niet kan moet ik altijd maar hopen dat die dozen het extra slot erop schuiven. Hij kan niet bij het 2de slot dus als dat erop zit is er geen probleem. Als de mutsen die hem verzorgen als ik er niet ben die schuif erop zouden doen was er niks aan het handje. Maar aangezien ze denken dat die schuif er voor de sier zit ofzo, en het bordje met de herrinering dat die schuif erop moet niet lezen, zal ik het hem op de een of andere manier moeten afleren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:08 schreef Juweel het volgende:
Wij hebben ook dat soort Houdini's op stal. Is heel simpel bij ons; met een ketting de stal nog eens extra dichtmaken.
Heb er al verschillende mensen over aangesproken, papiertjes en bordje opgehangen met aardige teksten, en niet aardige teksten. Of ze willen het niet horen/lezen, of ze zijn te dom om voor de duvel te dansen, of ze vinden het wel grappig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef Juweel het volgende:
Oei, een extra bordje op de staldeur, bordje op de stalmuur, stoepkrijt voor de stal, in het stalschrift als dat er is, op alle mogelijke manieren communiceren:
ONDERSTE GRENDEL MOET OOK DICHT STELLETJE MUTSEN!!!!!!!!
afleren, ik zou niet weten hoe je dat kan doen. Beter voorkomen dan genezen![]()
Het is gewoon een simpel stalletje met een enkele deur. Geen bovendeur dus. En zolang meneer bij de schuif kan vind ie wel een manier om m open te wurmen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Elefes het volgende:
Juweel, ziet er mooi uit dat huisjeGefeliciteerd!
Queen_Minny, wat voor een soort deur heeft de stal? Is er niet een bovendeur die dicht kan zodat hij het slot niet open kan maken? Misschien een plankje o.i.d. boven het slot zodat hij er niet bij kan?
Ben blij dat Faraj dat niet doet, als de deur niet helemaal goed dicht is maakt hij 'm wel open, maar als hij goed dicht is niet.
Ik heb vandaag mijn nieuwe laarzen opgehaald, straks lekker rijden maar ik hoop dat ik niet teveel blaren krijg![]()
auquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:18 schreef Elefes het volgende:
Ik heb vandaag mijn nieuwe laarzen opgehaald, straks lekker rijden maar ik hoop dat ik niet teveel blaren krijg![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
auIk heb nu ook nieuwe schoenen en chaps (beiden leer) loop al een week in te lopen heb nog steeds pijn
Juweel echt een mooi huis!
Zaterdag moet ik met Jens naar de keuring, de stress slaat toe hier.. Hij is veeeel te vet (baasje is een koekje snoepje persooon en dat krijg ik er met geen mogelijkheid uit) en hij is bruin geworen door de zon
ik heb wel 6 weken keihard getraind.. dus ik weet zeker dat ie zal lopen
tenzij er bij hem ook de stress toeslaat
*rent panisch rondjes*
hierbij nog een foto van een maand geleden: [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |