abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50699677
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

Dan mag ie t wel heel goed doen...
Maar als die dazenval werkt, waarom krijg je er dan een vliegendeken bij?
  FOK!fotograaf donderdag 21 juni 2007 @ 20:40:08 #27
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50703781
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

ik deed een tell sell reclame na
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_50707177
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook zoveel last van dazen?

Ze hebben mij zelfs gebeten, gemene beesten..
Ik zit er net aan te krabben
pi_50707241
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:33 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Voor het geval dat er toch nog een daas weet te ontsnappen aan de val
pi_50707308
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Juweel het volgende:

[..]

Ik zit er net aan te krabben
Het is nog steeds een bult

(helaas allergisch aangelegt, ben eigenlijk ook allergisch voor paarden)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_50710365
Een (misschien een beetje een vieze) tip voor mensen die veel jeuk hebben aan muggen/dazenbulten: Koop een tube aambeiencreme. Doe een lekkere dikke klodder op je insectenbult, plak er een flinke pleister overheen. De creme trekt in, er zit een verdovend ingrediënt in en dan verdoofd de huid. Je voelt geen jeuk meer! Overigens moet je niet langer dan 4 dagen aambeiencreme op dezelfde bult smeren, het zou eventueel een heel klein beetje schadelijk kunnen zijn.

(let wel op dat je aambeiencreme met lidocaïne neemt)
  FOK!fotograaf zondag 24 juni 2007 @ 23:54:47 #32
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50804836
ik zo heel blij dat ik weer op jens durf te rijden zonder dat ik 7 kleuren stront schijt plaats ik overentousiast foto's op bokt.

word ik keihard de grond ingeboord het leven is keihard!
pi_50805163
Negeren, op Bokt zitten mij véél te veel van die Penny-meisjes.
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 00:14:23 #34
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50805408
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Negeren, op Bokt zitten mij véél te veel van die Penny-meisjes.
was in elk geval de laatste keer dat ik er foto's plaatste
pi_50805973
kheb vandaag een spectaculair filmpje gemaakt van Apollo met mn zus. We hebben m met opzet op commando laten steigeren en hebben dat gefilmd. Ben benieuwd hoe 'men' daar op Bokt op zou reageren. Als ik m daar ooit zou posten. Een klein beetje onverantwoord was het wel, hij is al 17 of 18 en heeft een beetje artrose in een van zn achterbenen. Maar hij deed wel zo'n spaanse sprong, steigeren en dan tegelijk achterbenen uitslaan, hoe heet dat? Zonder trainen nog wel!!

En we hebben tikkertje gespeeld ik rennen, hij me achtervolgen. En als ie me aantikte met zn neus, een snoepje geven (zo'n vanille-ding)... Erg leuk, maar wel onverantwoord
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 00:52:10 #36
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50806482
quote:
Op maandag 25 juni 2007 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
kheb vandaag een spectaculair filmpje gemaakt van Apollo met mn zus. We hebben m met opzet op commando laten steigeren en hebben dat gefilmd. Ben benieuwd hoe 'men' daar op Bokt op zou reageren. Als ik m daar ooit zou posten. Een klein beetje onverantwoord was het wel, hij is al 17 of 18 en heeft een beetje artrose in een van zn achterbenen. Maar hij deed wel zo'n spaanse sprong, steigeren en dan tegelijk achterbenen uitslaan, hoe heet dat? Zonder trainen nog wel!!

En we hebben tikkertje gespeeld ik rennen, hij me achtervolgen. En als ie me aantikte met zn neus, een snoepje geven (zo'n vanille-ding)... Erg leuk, maar wel onverantwoord
schaam je jij dierenbeul

Waarom zou je niet eens een keer lekker ontverantwoorde lol met je paard mogen hebben?

Ik liet wybrun (een hengst) los lopen en ging er ook tikkertje mee spelen, hoevaak hij me op een haar na wel niet raakte met zijn voor of achterhoeven!!
Maar lol dat we hadden!
pi_50806791
Ik schaam me helemaal niet hoor! En ik ben ook geen dierenbeul, als Apollo ook maar één moment had aangegeven dat ie t niet leuk vond, waren we er direct mee gestopt. Maar ik denk dat je het niet zo meent, of wel soms?

Oh sorry, ik had dat ene zinnetje gemist! Ik had wel al het idee dat je t niet meende.

Apollo bokt en trapt ook vaak als ie los loopt in de bak, regelmatig zie je zn achterhoeven op ooghoogte langs komen. Gaaf toch, als ie dat graag wil?

Ik 'speel' de laatste tijd steeds vaker met Apollo, hij heeft het spelletje 'touch' nu redelijk onder de knie. En ook 'buigen/bedelen' snapt ie nu, hij moet zn ene voorbeen optillen en zn hoofd in 'dressuurstand' (kin iets richting borst) doen voor een snoepje hahaha! En natuurlijk 'volgen/tikkertje'. Als ik weg ren, draaft ie achter me aan

[ Bericht 41% gewijzigd door Leintjeuh op 25-06-2007 01:09:48 ]
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 01:09:44 #38
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50806943
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik schaam me helemaal niet hoor! En ik ben ook geen dierenbeul, als Apollo ook maar één moment had aangegeven dat ie t niet leuk vond, waren we er direct mee gestopt. Maar ik denk dat je het niet zo meent, of wel soms?

Apollo bokt en trapt ook vaak als ie los loopt in de bak, regelmatig zie je zn achterhoeven op ooghoogte langs komen. Gaaf toch, als ie dat graag wil?
het was ook echt als een grapje bedoeld, anders had ik er mijn caprioolen met Wybrun niet bijgezet
Zolang een paard aafgeeft dat ie dat neit erg vindt, zie ik het probleem niet zo.
pi_50806970
quote:
Op maandag 25 juni 2007 01:09 schreef fraubitch het volgende:

het was ook echt als een grapje bedoeld, anders had ik er mijn caprioolen met Wybrun niet bijgezet
Zolang een paard aafgeeft dat ie dat neit erg vindt, zie ik het probleem niet zo.
Kheb t al aangepast, ik raakte een beetje in de war van je post-icon. Apollo volgt me wel eens met zn oren in zn nek, maar dat is volgens mij alleen maar omdat zn snoepje dan zo ver weg is hahaha!
pi_50810109
Inderdaad leuk, spelen met je paard Ik deed ook wel eens zoiets met mijn pony, en later met Faraj Een soort van "stierenvechten", maar dan natuurlijk zonder speren etc. dan hield ik mijn jas telkens net voor 'm zodat hij er niet langs kon en de andere kant op moest, op een gegeven moment werden we er erg bedreven in . (Bak was groot genoeg, dus hij had er ook gemakkelijk langs gekund, maar leek er ook veel lol in te hebben.)

Ik wil de foto's wel zien fraubitch! Altijd mooi/leuk foto's
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  FOK!fotograaf maandag 25 juni 2007 @ 13:14:42 #41
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_50817709
ik durf niet meer serieus.
pi_50818170
Ah joh, bespaar ons de moeite dat we je op Bokt moeten opzoeken. We zijn een stuk volwassener dan de penny-meisjes op bokt! Vooral nu je dit verteld heb
pi_50820621
Wat is er dan (volgens bokt kennelijk) mis met de foto's fraubitch

Faraj heeft mok al vanaf vrijdag ofzo, maar ik dacht eerst dat het opgedroogt middeltje was wat ik in zijn straal moet spuiten. Nu was hij zo ontzettend vervelend toen ik zijn rechter voorhoef uit wilde krabben, en voelde ik het al een beetje (dat het wat nattig was). Bij het rijden liep hij niet helemaal regelmatig in het begin, dus ben maar gauw gestopt. Nu zalf er op, vind het wel zielig, hij had dus toch wel wat pijn er aan maar hopelijk is het gauw beter.

Oh en ik baal want zaterdag zijn mijn nieuwe rijlaarzen aangekomen in de winkel, maar ik had toen geen tijd om ze te gaan halen en nu ook niet, dus dat wordt waarschijnlijk na mijn vakantie
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_50824846
Elefes; wat bij Daisy heel goed hielp tegen mok was Zink Zwavel zalf van de Paardendrogist. Het was binnen 4 dagen weg.

Iemand nog een tip voor de ultieme vliegenspray?
pi_50825080
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:25 schreef Juweel het volgende:
Elefes; wat bij Daisy heel goed hielp tegen mok was Zink Zwavel zalf van de Paardendrogist. Het was binnen 4 dagen weg.

Iemand nog een tip voor de ultieme vliegenspray?
Ik ben nog nooit een vliegenspray tegengenkomen die echt goed werkt het beste is in mijn ogen toch gewoon een stukje gewennig. Niet leuk, maar het is niet anders. Faraj werd eerst al gek van een vliegje, nu is hij redelijk vliegbestendig, soms kliert hij wat op horzels maar minder dan andere paarden.
Ik gebruik ook eigenlijk alleen vliegenmiddel als ik wedstrijd heb of soms bij het trainen.

Heb zojuist nieuwe mokzalf gehaald bij de dierenarts, op stal hadden ze nog een restje en dat heb ik er vanochtend meteen opgesmeerd Nu maar hopen dat het gauw over is, baal wel een beetje dat ik nu net op vakantie ga en dat ik het niet zelf mee in de gaten kan houden maar goed, het is niet anders.
pi_50825149
Ik zie veel mensen Bremse Bremsen noemen op Bokt, ik ga het eens proberen!
pi_50825526
Wanneer ga je op vakantie Elefes en waar naartoe?
pi_50827302
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef Juweel het volgende:
Wanneer ga je op vakantie Elefes en waar naartoe?
Over een paar dagen Naar Thailand en Cambodja. Ik ga het paardrijden wel heel erg missen, dat heb ik elk jaar Eerste paar dagen gaan wel maar dan wil ik zo graag weer gaan trainen! Goed teken zullen we maar denken
pi_50835335
Haha!! Ik snap je hoor

Wel heerlijk hoor, en je kan toch voor de troost een keertje een strandrit maken daar? Pak je er een paar pasjes travers bij, is het net als met Faraj!

Ik heb heerlijk gereden vanavond. Ben even op weg geholpen door een stalgenoot, in een rustig tempo ronddraven zodat ze op eigen benen liep, en zodat ze zelf mijn hand kon opzoeken. De stalgenoot vond haar heel fijn en ontspannen lopen, met een hele fijne uitstraling als in blij en relaxt
  maandag 25 juni 2007 @ 22:50:27 #50
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_50839516
ik heb zelf geen paard, maar ik hou wel de site bij voor een paardenrusthuis
ik heb niet zo veel met paarden, maar ik vind dit toch wel een mooie instelling. Ze kunnen lekker van hun oude dag genieten zonder dat ze naar het slachthuis hoeven
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')