Dan kan ik de eerste wedstrijd mooi niet heenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef StarGazer het volgende:
De geruchten gaan dat dit de eerste speelronde gaat worden van het nieuwe seizoen:
Zondag 19 augustus
Ajax - Sparta Rotterdam
AZ - Roda JC
Heerenveen - Feyenoord
FC Groningen - Vitesse
Tot nu toe gekomen:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Devrim_ het volgende:
Iemand een lijstje met wie er naar Ajax komen en wie er allemaal weggaan?
Ik ken alleen Kennedy Bakurcioglu zijn die andere 2 wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tot nu toe gekomen:
- Erik Heijblok
- Laurent Delorge
- Kennedy Bakurcioglu
Weggegaan:
-
PSV zou voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten: oftewel ze boden een half miljoen op Perezquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef Devrim_ het volgende:
Trouwens blijft Perez of gaat die naar PSV?
Die gokschandalen zijn zeker niet bewezen? (of in doofpot gestopt?)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Heijblok, keeper van Haarlem van 30. Leuk als 3e keeper niks bijzonders.
Delorge komt van Den Haag na in Belgie te zijn verbannen na gokschandalen.
Ik meen dat die wel zijn bewezenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:47 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Die gokschandalen zijn zeker niet bewezen? (of in doofpot gestopt?)
Delorge's aandeel daarin niet tochquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik meen dat die wel zijn bewezen
Mja ik weet t ook niet zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Delorge's aandeel daarin niet toch![]()
dat deden ze toen al met mensen van wie de partner een broer had wiens tante wellicht iets met die zaak te maken had...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef denthemen het volgende:
hij is er wel door ontslagen
Valt ook reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
dat deden ze toen al met mensen van wie de partner een broer had wiens tante wellicht iets met die zaak te maken had...
2 jaar terug zat ik nog in Rusland. Ff bellen om te horen dat we met 3-2 verloren hadden... Leuk is anders. En in Praag na de 4-1 oorwassing tegen Utrecht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef denthemen het volgende:
ik ben 2 jaar geleden op vakantie geweest terwijl ajax-feyenoord was, een marteling.. en een hoge telefoonrekening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |