Ik vind hem bij Ajax ook te goed voor de bank hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij Ajax is hij dus niet te goed voor de bank, maar bij AZ bijvoorbeeld weer wel.
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bankquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Ajax ook te goed voor de bank hoor.
Zo dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Deze hoort natuurlijk in de opening post.
Ik zag het net ook. Wat afschuwelijk lelijkquote:
En daar behoort Perez naar mijn mening bij. Het probleem is dat er geen plaats voor hem is, door Ajax' opstelling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bank.
Je speelt je beste spelers toch op?
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
En daar behoort Perez naar mijn mening bij. Het probleem is dat er geen plaats voor hem is, door Ajax' opstelling.
Juist wel dan. Lekker voor onrust zorgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.
Alsof die dingen daar staan om nuttig te zijn...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef Lariekoek het volgende:
Nuttig die drie andreaskruizen.
Lijkt net of het verwassen is.![]()
Klopt. Daarom hoort Perez te spelen en niet Babel, die wekenlang mocht aankloten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik niet. Sneijder is beter, dus hoort hij in principe op de bank.
Je speelt je beste spelers toch op?
Alsof PSV met linksbuitens speelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dan moet Perez niet als linksbuiten naar PSV willen.
Wat kan er voor een half miljoen gebeuren inderdaad. Straks is Sneijder misschien weg, speelt Babel dramatisch en dan zit je met Mitea en Vertonghen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof PSV met linksbuitens speelt.
PSV koopt hem alleen om de concurrentie te verzwakken. Bij PSV word ie ook 4e keus na Farfan, Kone en Lazovic.
Ik denk dat de directie wel een aantal namen op papier zal hebben staan mocht Sneijder toch nog vertrekken. Ik verwacht bij een vertrek van Sneijder wel een goede aankoop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat kan er voor een half miljoen gebeuren inderdaad. Straks is Sneijder misschien weg, speelt Babel dramatisch en dan zit je met Mitea en Vertonghen.
Negergaysex foto gepostquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Boixos_Nois het volgende:
ray wat heeft cyberia gedaan behalve aanwezig zijn (wat al genoeg reden is voor een ban ((als je meeleest))
Okay, ontopic weerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat de directie wel een aantal namen op papier zal hebben staan mocht Sneijder toch nog vertrekken. Ik verwacht bij een vertrek van Sneijder wel een goede aankoop.
Doe maar in Feedback, hier graag ontopic houdenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:35 schreef Ordinair het volgende:
Waarvoor heeft Cyberia eigenlijk ban gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |