alleen wel een paar opmaak/taalfoutjes.. ff fixenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mooi berichtje voor in de OP..!
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:36 schreef Deansensitized het volgende:
verhaal
Of lag internet alweer plat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hallo allemaal, ben dr ook weer voor de rest van de dag denk ik
Nee internet doet het primaquote:
Ik moest toch even lachenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11263/6dc9399d/index.html
Deze dan, erg oud maar is en blijft erg vermakelijk![]()
![]()
er zijn meerdere Tom vd Burg's in Nederland.. sowieso zit er 1 op voetbal geloof ik, op hyves heeft er iemand een account op die naam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
This is madnesss![]()
![]()
Lekkere reply idd Tom![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/11263/6dc9399d/index.html
Deze dan, erg oud maar is en blijft erg vermakelijk![]()
![]()
post je wel als je antwoord krijgt...!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
er zijn meerdere Tom vd Burg's in Nederland.. sowieso zit er 1 op voetbal geloof ik, op hyves heeft er iemand een account op die naam.
voordeel is dat als je mijn naam google'd, je genoeg hits krijgt, maar pas eentje die naar mijn persoon linkt op de uh 7e hit. en dat is puur mn E-mail adres dat ik brahma's fok. (kippen)
daarnaast ben ik voetballer bij quintus, fotograaf, skileraar en jeugdbestuurslid van Jeugdbestuur Deventer H.V
ik heb het maar druk.. daarna komen paar FOK! hits van dit account.
hell yeah. maak jij alvast popcorn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
post je wel als je antwoord krijgt...!
zit op mn werk, maar als ik thuis kom open ik een biertje!quote:
Vanavond als ik thuis kom. gamen en bierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zit op mn werk, maar als ik thuis kom open ik een biertje!![]()
Dat is niets man, dat heb je toch zo opgegetenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef Deansensitized het volgende:
Heb nog wel wat over van gisteren:
[afbeelding]
Gamen? Ben je zo'n game addict?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis kom. gamen en bier
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is niets man, dat heb je toch zo opgegeten
Nais!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou op, schei uit!
Maar ik ga inpakken. Gisteren uur te lang gewerkt, mag ik nu een uurtje korter![]()
Neuh valt wel mee, maar op zn tijd een avondje is wel lache.quote:
Prettig weekend dan maarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hou op, schei uit!
Maar ik ga inpakken. Gisteren uur te lang gewerkt, mag ik nu een uurtje korter![]()
Dus jongens, jullie weten het. Inhouden op je eerste date hequote:Seks op eerste date pest voor relatie
Als je uit bent op een vaste relatie, hou je dan in op dat eerste afspraakje. Seks op de eerste date leidt namelijk zelden tot een vaste relatie. Dat blijkt uit de Nationale Singlemonitor van onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel en relatiebemiddelingsbureau Just2Match. Van de ondervraagden met een relatie heeft maar één op de tien meteen seks gehad met de huidige partner. Toch komt snelle seks steeds vaker voor, meldt het onderzoeksrapport. Zeker de helft van de mannelijke singles wil bij een eerste ontmoeting best meteen van bil. Bij de vrouwen is dat een op de vijf.
Ah ja, kan heel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, maar op zn tijd een avondje is wel lache.
Vanavond met stel collega's CS source spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |