abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50480449
ja
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_50480464
nee
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_50480466
misschien
pi_50480480
Mooi
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50480489
yup, keihard.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:28:51 #8
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_50480526
tvp
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:29:21 #9
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50480543
lols.. keihard WTFPWND
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_50480558
LOL IS DAT FIXER
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ahahaha heeeel erg hard gepwnd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik had de deur keihard in zn gezicht dicht geramd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50480628
Gaaf
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I am the Alpha and the Omega
pi_50480660
<-- Dit is pwned hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50480701
Wat een emo.
pi_50480721
Linkdumpen doen we niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop