En heel mooie!quote:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
En heel mooie!![]()
(Vertel me, wat is er mis met bruine schoenen?)
Och, ik stoor me daar helemaal niet zo aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Gellius het volgende:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.
Er zijn heel veel Milanese heren die daar anders over denken, Gellius.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Gellius het volgende:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef wyccie het volgende:
Doe eens een plaatje van Dick van Dyke.
Wakker worden, wyccie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef wyccie het volgende:
Geef eens een hint.
Is meneer een Amerikaan?
Post eens een plaatje van jouw schoenen, Gellius?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Gellius het volgende:
De schoenen zijn wijselijk buiten beeld gehouden.
Ik bedoel de meneer die jij had geplaatst, Tokay.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Tokay het volgende:
Wakker worden, wyccie!![]()
pyl had het antwoord - indirect - al gegeven.![]()
De meneer met plu is dus Gene Kelly.
Zeker, helemaal juist, Gellius. Alleen begrijp ik niet hoe je mij, in mijn eentje, kunt aanduiden met en masse?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Kijk, dat er vooroordelen bestaan, betekent nog niet dat je dus en masse het tegenovergestelde moet gaan vinden. Dat, in zichzelf, is al een vooroordeel.
Excuses, Gellius. Ik zit krap in de tijd. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Gellius het volgende:
Nu al afpilsen, pyl? We zijn nog maar amper begonnen met het hartgrondig oneens te zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel de meneer die jij had geplaatst, Tokay.![]()
Whehe, waar haal jij die foto nou opeens vandaan!?quote:
O jee, nu krijg ik vast een note. Of erger: een ban.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Gellius het volgende:
Is dit niet gewoon een generieke reclamefoto voor thee, of keukens, of grijze lamswollen pulletjes of zoiets? Of nee: het is Steffi zeg!
Volgens mij gebruikt ze haar eigen naam..... Ik doe heel modern, ik gebruik mijn eigen naam en daarachter peacemans achternaam. Dat klinkt zóó mooiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef wyccie het volgende:
Nee Steffi Agassi.
Je bedoelt natuurlijk bruine schoenen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef pyl het volgende:
Een donkerblauw kostuum met donkerbruine molières - het geeft zo'n heerlijk Italiaans gevoel. Laat de mensen maar afkeurend kijken; jij bent met je gedachten op een terrasje aan de Piazza del Campo van Siena, in de lente, met een glaasje Est Est Est di Montefiascone, een bruschetta met mozzarella di bufala, pomodori en basilico, en een boek met fabelachtige verhalen van Italo Calvino, waaruit je nu en dan kunt opkijken om het wonderlijke plein en de al even wonderlijke Italianen in ogenschouw te nemen. Ja, wat een blauw kostuum met blauwe schoenen al niet met je kan doen.
En dan géén zonnebril hè. Zo ben ik niet.
Ik hè? Peaceman gebruikt alleen zn eigen achternaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, inderdaad!!! Alsof jullie van adel zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk bruine schoenen...![]()
Zou ik ook doen met zo'n mooie naam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ben zelfs zo ijdel dat ik de dubbele achternaam ook gewoon echt gebruik met het noemen van mijn naam.![]()
Maar pyl, ik zit véél liever in mijn zwarte schoenen en een wat morsig pak op een kristalheldere winterdag - het heeft in de ochtend licht gesneeuwd - bij de kachel in Café Hawelka in Wenen, achter een dampende kop Franziskaner, met een dichtbedrukte krant en een deeltje Peter Altenberg, waaruit je zo nu en dan een somberende blik door het ribbeltjesglas naar buiten werpt, naar de zwartomhulde gestalten die zich naar huis of koffiehuis spoeden, terwijl je met één hand in je vestzak onwillekeurig met je operakaartjes zit te spelen. In gedachten dan hè?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef pyl het volgende:
Een donkerblauw kostuum met donkerbruine molières - het geeft zo'n heerlijk Italiaans gevoel. Laat de mensen maar afkeurend kijken; jij bent met je gedachten op een terrasje aan de Piazza del Campo van Siena, in de lente, met een glaasje Est Est Est di Montefiascone, een bruschetta met mozzarella di bufala, pomodori en basilico, en een boek met fabelachtige verhalen van Italo Calvino, waaruit je nu en dan kunt opkijken om het wonderlijke plein en de al even wonderlijke Italianen in ogenschouw te nemen. Ja, wat een blauw kostuum met blauwe schoenen al niet met je kan doen.
En dan géén zonnebril hè. Zo ben ik niet.
Ik doe nóg moderner.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe heel modern, ik gebruik mijn eigen naam en daarachter peacemans achternaam. Dat klinkt zóó mooi![]()
Niet eens met je volle aandacht hier? Ik ook niet hoor....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Oeps, ja ik was met mijn gedachten elders, zoals ik al aangaf.
![]()
Modern was toen toch, getrouwde naam-eigen naam? Ik doe het andersom en dat mocht vroeger volgens mij niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef Gellius het volgende:
Merkwaardig inderdaad, dat van die dubbele naam was zo ongeveer modern toen mijn ouders trouwden, meen ik.
Ah! Op die manier, daar had ik overheen gelezen. Rebel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Modern was toen toch, getrouwde naam-eigen naam? Ik doe het andersom en dat mocht vroeger volgens mij niet.
Nee dat viel wel mee geloof ik. Maar mensen aan wie ik me voorstel of die nu mijn naamsverandering zien, vinden het wel erg mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef pyl het volgende:
En, werden de oortjes van de verkopende makelaar rood, toen je je voorstelde met je chique naam? Dat zijn dingen waar je op moet letten hoor.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah! Op die manier, daar had ik overheen gelezen. Rebel!
Cameron Diaz. Actrice, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:33 schreef wyccie het volgende:
Miss Diaz.
O, maar ik postte ook niet on topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:49 schreef Gellius het volgende:
Daar is weinig perziks aan.
Ik ga nu eerst een broodje smeren.quote:
Maar ìk was wèl on topic.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Tokay het volgende:
Wat een lelijk plaatje, wyccie. Sorry.
Ik nu ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:26 schreef wyccie het volgende:
Maar ìk was wèl on topic.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:31 schreef pyl het volgende:
Peaches & Herb?
Déjeuner sur l'Herb.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Gellius het volgende:
Wàt een fris stel.
Dit geheel in tegenstelling tot jouw goedemorgen- en welterustenplaatjes zeker?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Tokay het volgende:
Wat een lelijk plaatje, wyccie. Sorry.
Ik neem aan dat je mij daarmee niet bedoelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Gellius het volgende:
Aha, daar hebben we de joris driepinter van het vaderlandse vrijzinnig liberalisme.
Oeps. Het staat er heel kattig, maar zo bedoelde ik het ook weer niet, Scrutinizer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit geheel in tegenstelling tot jouw goedemorgen- en welterustenplaatjes zeker?
Alexander Pêchetold, ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef Gellius het volgende:
Aha, daar hebben we de joris driepinter van het vaderlandse vrijzinnig liberalisme.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Alexander Pêchetold, ja.
O god, wat flauw.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef Gellius het volgende:
Neem een biertje van 't IJ! Dat is een probaat middel tegen ochtendgevoelens.
Ik heb ook geen zin meer, maar ik moet wel blijven tot 17:00 uur. Nog 2 uurtjes..... ik ga maar bezig met onze afdelingssite op intranet. Die kan wel wat aandacht gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:09 schreef Gellius het volgende:
Komaan, ik heb geen zin meer in werken. Ik ga d'r es naar huis.
Iets vaags in de media en de kunsten, hè - daar past geen prikklok bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, je moet dus straks weer werken.... pfff wat heb jij toch ook een vreemd werkpatroon.![]()
En zaterdagochtend weer om een uurtje of 10 beginnenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, je moet dus straks weer werken.... pfff wat heb jij toch ook een vreemd werkpatroon.![]()
Ja dat is waar.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Iets vaags in de media en de kunsten, hè - daar past geen prikklok bij.
06:30quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zaterdagochtend weer om een uurtje of 10 beginnen![]()
Waren ze weer bezig??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Gellius het volgende:
Kan dat gedoe met die avatars nu afgelopen zijn!![]()
![]()
.
Toestanden....
Je had ook een andere vraag kunnen stellen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Nou ik dacht ik help het topic even op gang
Yeps, I know. Maar als ik dat nu graag wil weten?? Ik hoef niet te weten of je geneukt hebt.quote:
Ik heb al twee jaar niet geneukt. Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, I know. Maar als ik dat nu graag wil weten?? Ik hoef niet te weten of je geneukt hebt.
Hmmm dat is wel lang geleden zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar niet geneukt. Vandaar mijn vraag.
Bedoel je mij? Je hebt dan gelijk..... maar ik was ook overdonderd door de vraag.... dat is mijn excuus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:43 schreef Z het volgende:
Wrijf het nog even lekker in!
Dat hoorde ze al te doen. Althans aan de Tong van 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:51 schreef Z het volgende:
De eerst volgende keer dat ze het doet moet ze nu wel aan jou denken Tong!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Jeeej je bent echt onherkenbaar zeg...... leuk om een gezicht erbij te zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Hier de nieuwe Tong. Door omstandigheden 30 kilo zwaarder. Heb 12 jaar in een eerste elftal gevoetbald. En niet als slechtste. Dit is Tong die soms door familie niet meer wordt herkend.
Maar goed. Ik blijf lief
Verkeerde avatar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:14 schreef peaceman het volgende:
Toestanden weer...
Tong toch wel? Dat moet welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat de anderen naar dat concert hebben gekeken, hoor.
Shitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen zeker het afscheidsconcert van BZN aan het kijken?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong toch wel? Dat moet welKan me niet voorstellen dat hij niet heeft gekeken.
Hoe laat wie wat waar?quote:
Tnxquote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef tong80 het volgende:
Kwart voor negen het jeugd-EK op Tien. Italië - Tsjechië
Trouwenquote:
Da's goed hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ga weer verder met schilderen, hoor.
Jazeker.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Amerikaan?
Van mij wel, hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Gellius het volgende:
Mag ik daarna ook nog even naar de markt?
Zeer juist.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef Golradir het volgende:
Milton Friedman.
Goeiemorgen.quote:
Toe dan, Diaan! Dan kunnen we verder!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef Tokay het volgende:
Okay Diaan, stel je vraag!
Pizza met een salade. En jij, wyc?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
En wat hebben jullie gegeten, Tong en Tok?
De beenham ligt nog te smachten om genuttigd te worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
En wat hebben jullie gegeten, Tong en Tok?
Ik denk nog steeds de door Winny doodgeslagen Stompiequote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Tokay het volgende:
Bij gebrek aan perziken eet ik nu een schaaltje zoete kersen.![]()
Is het een muziekneger, foto?
Hmmmm, die Stompie was toch een jaar of dertien toen hij werd vermoord? Ergens in de jaren '80? Deze jeugdfoto lijkt me veel ouder.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik denk nog steeds de door Winny doodgeslagen Stompie
Nee, had al zoiets gelezen in de Quest Special.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:10 schreef Tokay het volgende:
Wankelt je wereldbeeld nu (nog meer)?
Jij hebt vroeger de afkondiging van Batman gedaan, hè ?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog gaat om 22.00 uur slapen. Zullen we het ooit weten ?
Zég, Berkery!quote:
quote:
Jij hebt geen bril nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik het goedzie, heeft de zanger een bril op..
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jij hebt geen bril nodig.![]()
(Volgens mij droeg meneer, toen deze band eenmaal bekend was, geen bril meer.)
Ja.quote:
Misschien herken je ze zo beter?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
Daar was ik nooit opgekomen...
Ik ken er eigenlijk helemaal geen gezicht bij. Ken alleen de muziek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Misschien herken je ze zo beter?
[afbeelding]
Zet de champagne maar vast koudquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Een tweelingzusje ook nog.
Hoi Pos, Scrut, fotoloog en Bimmel![]()
Nog 15 posts en dan heb ik er 20.000![]()
dag fotoquote:
En wat voor eenquote:
Newbiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt op een filmster maar weet inmiddels dat het iets met Tennisen te maken heeft.quote:
Heeft Michel Schapers naar de top 25 gebracht...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt op een filmster maar weet inmiddels dat het iets met Tennisen te maken heeft.
Nog geen idee
Verrek, ik ben de 20K al voorbij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi Diaan, had je ff niet gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm kom ik aan met mn bijna 20.000 posts..quote:
Wél een muziekneger, maar niet George Clinton.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef Z het volgende:
George Clinton?
Vooral zijn stropdaskeuze is er een stuk op vooruit gegaan, bedoel je?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Hij ziet er zo wel cooler uit dan in de jaren 80.
Wat een metamorfose, hè!?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef Z het volgende:
Ah, Billy Ocean!
Jeuj. Limahl. You're too shy-shy, hush hush, eye to eye.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef Gellius het volgende:
Da's die jongen van Kajagoogoo.
Nee ik vond hem altijd een suf uiterlijk hebben, maar nu niet meer.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Gellius het volgende:
[..]
Vooral zijn stropdaskeuze is er een stuk op vooruit gegaan, bedoel je?
.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jeuj. Limahl. You're too shy-shy, hush hush, eye to eye.![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef Gellius het volgende:
Diaan, mijn hart weent!
Ik moet nog 103 km, dan heeft m'n auto 150.000 km op de teller.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:34 schreef Gellius het volgende:
Nog twee Diaan!
Ze zal haar jubileumpost, net als Tong de zijne(n), wel in VBL posten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
Diaan?
Ik ben er wel hoor!! Kan alleen niet heel erg actief zijn, ben aan het werk. .quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r is nooit iemand als ik hier ben.![]()
Maak er een mooie van. En dan bedoel ik géén plaatje van Tom McRae.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor!! En natuurlijk zal ik mn 20.000e post hier posten.
Raar arbeidspatroon heb jijquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Kan alleen niet heel erg actief zijn, ben aan het werk. .
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
die is mooi genoeg hè?
Thnx!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:51 schreef Gellius het volgende:
Schitterend!
Yep. Normale mensen, zoals ik, waren afgelopen donderdag vrij, werken vrijdag en zaterdag, zijn dan weer zondag vrij, werken op maandag en dinsdag en zijn op woensdag vrij. Logisch toch?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!!!
Scrut,ik heb een raar rooster??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |