En heel mooie!quote:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
En heel mooie!![]()
(Vertel me, wat is er mis met bruine schoenen?)
Och, ik stoor me daar helemaal niet zo aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Gellius het volgende:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.
Er zijn heel veel Milanese heren die daar anders over denken, Gellius.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:52 schreef Gellius het volgende:
Wel, ze staan niet bij een blauw pak. Vind ik hoor.
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:06 schreef wyccie het volgende:
Doe eens een plaatje van Dick van Dyke.
Wakker worden, wyccie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:15 schreef wyccie het volgende:
Geef eens een hint.
Is meneer een Amerikaan?
Post eens een plaatje van jouw schoenen, Gellius?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Gellius het volgende:
De schoenen zijn wijselijk buiten beeld gehouden.
Ik bedoel de meneer die jij had geplaatst, Tokay.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef Tokay het volgende:
Wakker worden, wyccie!![]()
pyl had het antwoord - indirect - al gegeven.![]()
De meneer met plu is dus Gene Kelly.
Zeker, helemaal juist, Gellius. Alleen begrijp ik niet hoe je mij, in mijn eentje, kunt aanduiden met en masse?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Kijk, dat er vooroordelen bestaan, betekent nog niet dat je dus en masse het tegenovergestelde moet gaan vinden. Dat, in zichzelf, is al een vooroordeel.
Excuses, Gellius. Ik zit krap in de tijd. Vandaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:26 schreef Gellius het volgende:
Nu al afpilsen, pyl? We zijn nog maar amper begonnen met het hartgrondig oneens te zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:22 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel de meneer die jij had geplaatst, Tokay.![]()
Whehe, waar haal jij die foto nou opeens vandaan!?quote:
O jee, nu krijg ik vast een note. Of erger: een ban.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef Gellius het volgende:
Is dit niet gewoon een generieke reclamefoto voor thee, of keukens, of grijze lamswollen pulletjes of zoiets? Of nee: het is Steffi zeg!
Volgens mij gebruikt ze haar eigen naam..... Ik doe heel modern, ik gebruik mijn eigen naam en daarachter peacemans achternaam. Dat klinkt zóó mooiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:02 schreef wyccie het volgende:
Nee Steffi Agassi.
Je bedoelt natuurlijk bruine schoenen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef pyl het volgende:
Een donkerblauw kostuum met donkerbruine molières - het geeft zo'n heerlijk Italiaans gevoel. Laat de mensen maar afkeurend kijken; jij bent met je gedachten op een terrasje aan de Piazza del Campo van Siena, in de lente, met een glaasje Est Est Est di Montefiascone, een bruschetta met mozzarella di bufala, pomodori en basilico, en een boek met fabelachtige verhalen van Italo Calvino, waaruit je nu en dan kunt opkijken om het wonderlijke plein en de al even wonderlijke Italianen in ogenschouw te nemen. Ja, wat een blauw kostuum met blauwe schoenen al niet met je kan doen.
En dan géén zonnebril hè. Zo ben ik niet.
Ik hè? Peaceman gebruikt alleen zn eigen achternaam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow, inderdaad!!! Alsof jullie van adel zijn.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk bruine schoenen...![]()
Zou ik ook doen met zo'n mooie naam.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ben zelfs zo ijdel dat ik de dubbele achternaam ook gewoon echt gebruik met het noemen van mijn naam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |