Wassen zij dan voor me af?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet de smaakpolitie langs te sturen he?![]()
ik heb nu een ander soort coming outquote:Op zondag 17 juni 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
Aan de ene kant vind ik een coming out ook best wel stom.
Maar het is dan ook stom dat mensen er blind vanuit gaan dat je hetero bent.
Tokio Hotel. Duits emo bandje.quote:
Ik neem aan dat je een uitkering hebt?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dus ik krijg er nog eens niet voor betaald ook nog...![]()
en hebben Nathan en jij daarvoor halsbrekende toeren moeten uithalen om te ontsnappen aan dat alziende oog van de camera?quote:
Nee hoor... just use the ignore-mode. Werkt prima!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hebben Nathan en jij daarvoor halsbrekende toeren moeten uithalen om te ontsnappen aan dat alziende oog van de camera?
Nutteloos dusquote:Op maandag 18 juni 2007 13:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee die hebben alleen kritiek op alle vieze dingen![]()
dacht ik 12 uur geleden nog het ergste te moeten ervaren, kom je er achter dat het lot altijd nog meer ellende te bieden heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nu een ander soort coming out
het aan je omgeving vertellen dat je iets moet doen, niet uit keuze, maar omdat het zo is, iets waar je eigenlijk niet voor schaamt, maar wel naar je omgeving toe of zo, ik weet dat het allemaal erg zwaar klinkt.
Maar... omdat ze geen betere begeleide baan voor me konden vinden sta ik al 2 weken en tenminste nog 10 weken in de plantsoenendienst in Nuenen, bij een soort socialewerkplaatswerkgever, tussen mensen met veel zwaardere arbeidshandicaps, en dat allemaal door mijn verleden, iets wat zich 12 jaar geleden heeft afgespleeld, doordat ik tot 7 jaar geleden last had van zware depressie's.
Geloof me, dat aan je omgeving te vertellen, ook omdat je, waarschijnlijk uit steun voor mij, stuit op veel onbegrip.
Iemand met mijn niveau in de plantsoenen....
Misschien is voor jullie de vergelijking met een coming out wat krom, maar zo voelt het wel.
ow ja en omdat ik al 7 jaar niet meer echt werk, en om weer aan het arbeidsritme te wennen, zijn die 12 weken een soort stage, om weer aan het werkritme te wennen.
Dus ik krijg er nog eens niet voor betaald ook nog...![]()
nog maar 50 euro, de rest verdien ik met mijn gemeenteraadslidwerkquote:Op maandag 18 juni 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een uitkering hebt?![]()
als jij van die 50 euro afziet hoef je dat volgens mij allemaal niet te doen hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nog maar 50 euro, de rest verdien ik met mijn gemeenteraadslidwerk
dus kom niet aanzetten met: "je moet er iets voor doen" er zijn grenzen.
Dadelijk na mijn stage wordt ik gedetacheerd en dan nog voor een luizensalaris, maar dan met mijn raadslidgeld erbij zit ik wel op het dubbele van nu, dus daar focus ik me maar op.
DIT IS EEN TEST
ik had er zo'n zelfde op m'n arm zittenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
je schrikt je toch de tyfus als zo'n beest ineens op je balkon zit
[afbeelding]
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_gespot.html?p=1,1
Gaaf toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
7,5 kg, maar ze zitten momenteel dus in Nederland he, bizar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |