Het blijft leuk om te zeggen: Ik kende Danny al toen ie nog hetero was.quote:
Danny is nooit hetero geweest, dat is gods onmogelijk! Ze is als relnicht geboren! Kan niet anders!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het blijft leuk om te zeggen: Ik kende Danny al toen ie nog hetero was.
Trust me, ik was uit de kast voor hij dat was. Hij heeft nog sex gehad met een meisje op mijn oude bank.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Danny is nooit hetero geweest, dat is gods onmogelijk! Ze is als relnicht geboren! Kan niet anders!
Oh.. een klap geven helptquote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef Vlarp het volgende:
M'n telefoon gaat kuren vertonen.. speakertje voor m'n oor gaat echt klinken alsof ie morgen helemaal verrot is
doel je daarmee op het evt too much van mijn scene?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een film goed maakt, is o.a. het weglaten van een cliché violen & blazers-soundtrack..
Ik bepaal lekker zelf wel of ik vind of een scene actie is, of juist gevoelig.
Screw de Zimmers etc.
Nee, ik zit "Munich" te kijken, van Spielberg. En het weglaten van een pompeuse soundtrack valt me prettig op.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
doel je daarmee op het evt too much van mijn scene?
Hoe was dat gezegde ook weer ?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie zonsondergang nu hier, lijkt de lionking/savanne wel joh
Dan vertel je het toch lekker nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Homoseksualiteit is een modeverschijnsel"
Mijn opa aan de drank. fijn ja, zo weet je wel een sfeer te scheppen waarin ik nog ooit voor mijn geaardheid uit durf te komen.
Niks moetquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooit zal het er van moeten komen.
Tja, met vertellen weet je daarna tenminste waar je aan toe bent met je familie...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om het contact met mijn familie te verbreken als ik een vriend krijg ooit. Tenzij er daadwerkelijk geen respect voor is. Maar het niet weten vind ik al erg. En het wel vertellen eng. Dilemma's.
Luckily, SJ and I escaped capture.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Hoera! Once again captured door de Kammie
[afbeelding]
Ik ben niet zo familie georienteerd en dat ze het niet weten kan mij eigenlijk vrij weinig schelenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet van plan om het contact met mijn familie te verbreken als ik een vriend krijg ooit. Tenzij er daadwerkelijk geen respect voor is. Maar het niet weten vind ik al erg. En het wel vertellen eng. Dilemma's.
Ook nog niet out, dus?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben niet zo familie georienteerd en dat ze het niet weten kan mij eigenlijk vrij weinig schelen
Wie wat?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
het is een afstotelijk kind, maar het nummer is echt zo aanstekelijk
Kende het al in de duitse versie maar nu dus ook in't engels uitgebracht.
Dat zei ook een goeie vriend van me toen ik bij hem uit de kast kwam, het lijkt wel alsof iedereen tegenwoordig zo is hahaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Homoseksualiteit is een modeverschijnsel"
Mijn opa aan de drank. fijn ja, zo weet je wel een sfeer te scheppen waarin ik nog ooit voor mijn geaardheid uit durf te komen.
Das niet fijnquote:Op maandag 18 juni 2007 00:37 schreef wonderer het volgende:
Ik was aan het afwassen en greep in een mesNu doet mijn vinger au...
Heeft ie de justin look?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:33 schreef samjustme het volgende:
Ik ben verliefd op iemand oh my gosh. Op zijn lichaam tenminste![]()
anders kleurt het afwaswater de zeer rood ?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef wonderer het volgende:
Nee.
Voordeel is wel dat ik de rest niet meer kan afwassen
Het afwasmiddel in afwaswater bijt de wond toch juist schoon ?quote:
Je wil niet weten hoe de pannen er hier uitzienquote:Op maandag 18 juni 2007 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het afwasmiddel in afwaswater bijt de wond toch juist schoon ?
vroeger moest je een zwerende vinger in sodawater gaan zitten, maar tegenwoordig toch juist in b.v. badedas classic
Ik hoef toch niet de smaakpolitie langs te sturen he?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe de pannen er hier uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |