abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55699726
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 04:10 schreef Bos81 het volgende:
Tja wat moet ik er van zeggen. Leuke speler, maar echt balen dat hij naar een concurrent gaa ook weer niet.
Zonder Perez had PSV 13 goals minder gehad, grof gezien. Bijna een goal per wedstrijd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55699967
Dit dus.

Doelpunten:

23-09-2007 Kenneth Perez (PSV - Feyenoord) 1-0
23-09-2007 Kenneth Perez (PSV - Feyenoord) 3-0
29-09-2007 Kenneth Perez (NAC Breda - PSV) 1-1
28-10-2007 Kenneth Perez (Sparta Rotterdam - PSV) 0-4
24-11-2007 Kenneth Perez (Excelsior - PSV) 1-4
22-12-2007 Kenneth Perez (PSV - FC Utrecht) 1-0
22-12-2007 Kenneth Perez (PSV - FC Utrecht) 3-1
30-12-2007 Kenneth Perez (PSV - NAC Breda) 2-0

Assists op:

15-09-2007 Danny Koevermans (PSV - Vitesse) 1-0
28-10-2007 Danko Lazovic (Sparta Rotterdam - PSV) 0-1
28-10-2007 Mike Zonneveld (Sparta Rotterdam - PSV) 0-2
24-11-2007 Otman Bakkal (Excelsior - PSV) 0-1
30-12-2007 Danny Koevermans (PSV - NAC Breda) 1-0

= Schot, intikker.
= Kopbal.
= Vrije Trap.
= Speciaal (Volley, Omhaal, Lob, Stift, Hak, Solo).
= Afstandschot.
= Strafschop.
= Eigen Doelpunt.

Welkom Kenneth!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:43:00 #103
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_55700022
die assist op zonneveld is geniaal ja
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_55700041
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:43 schreef djnospinzone het volgende:
die assist op zonneveld is geniaal ja
Officieel volgens Eredivisie.nl en VI.nl telt dat ook, net zoals het bij elke andere speler wordt geteld .
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:47:07 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_55700077
Ik hoop dat de zeer verfijnde Urzaiz bij de deal betrokken is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_55700141
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat de zeer verfijnde Urzaiz bij de deal betrokken is.

²
En Colin, en Delorge en en..
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:41:54 #107
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_55702903
Welkom thuis Kenneth .
pi_55702934
Thuis ..

Hopeljik wordt hij nu de man waar het spel een beetje om draait.
pi_55703727
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Thuis ..

Hopeljik wordt hij nu de man waar het spel een beetje om draait.
Kan bijna niet anders dat hij nu de nummer 10 gaat worden, anders is het compleet zinloos. Ben wel benieuwd of hij het kan waarmaken. Vorig jaar deed hij het statistisch ook goed.... Je krijgt wel een middenveld op leeftijd als hij met Gabri en Davids zal spelen, dus dan kan niemand meer zeggen dat Ajax routine mist.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 januari 2008 @ 22:45:22 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55711982
blij dat hij weg is, zal hem niet missen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55712002
Je praat wel anders als hij de winnende tegen PSV erin ramt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:27:36 #112
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55771582
quote:
Zaakwaarnemer: 'Perez moest weg bij PSV'
Geschreven door Bart Kruyt op vrijdag, 4 januari om 14:14

De transfer van Kenneth Perez naar Ajax is nu al een van de meest opvallende van deze transferperiode. Algemeen directeur Jan Reker (PSV) verdedigde de merkwaardige overgang door te stellen dat de Deen om een transfer had gevraagd, maar volgens Perez' zaakwaarnemer Karsten Aabrink was dit zeker niet het geval. Klik hier! Tegen dagblad De Pers zegt Aabrink dat zijn cliënt graag bij PSV had willen blijven, maar dat hij weg moest uit Eindhoven. "PSV had Perez niet meer nodig, omdat Ronald Koeman vertrokken was bij de club en Kenneth zijn aankoop was", liet Aabrink optekenen.

Geconfronteerd met deze woorden bladerde technisch manager Stan Valckx door zijn agenda. Op 23 november had hij voor het eerst een bespreking met Aabrink. "Zijn zaakwaarnemer heeft toen gevraagd of PSV bereid was mee te werken aan een transfer in januari. Wij hadden daar op dat moment nog helemaal niet over nagedacht."

Volgens Valckx wilde Perez PSV verlaten omdat het constante reizen de Deen zwaar viel. Aabrink: "Denk je nou echt dat een profvoetballer van 33 jaar oud wil vertrekken, omdat hij geen zin heeft om elke dag twee uur op en neer te rijden naar zo'n club? Wat een onzin." Valckx nuanceert: "Letterlijk heeft Perez gezegd, dat hij bij PSV in dezelfde situatie terecht was gekomen als een half jaar terug bij Ajax, alleen dan 220 kilometer verderop."

Perez zelf heeft nog niet gesproken over zijn transfer, waardoor het welles-nietes spelletje voorlopig nog wel even zal doorgaan. Ajax zal de Deense aanvallende middenvelder niet officieel presenteren.
Wanbeleid !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 januari 2008 @ 16:00:45 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55773754
omg zielig gedoe, transfer is afgerond laat het toch rusten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55790214
quote:
Perez al weer snel op z’n gemak

Kenneth Perez zou de kilometers tussen zijn Noord-Hollandse woonplaats en Eindhoven zo bezwaarlijk hebben gevonden, dat hij met tegenzin voor PSV voetbalde. Perez eist overal een basisplaats en als hij die niet krijgt, is hij het liefst per direct weg. Met Perez wordt Ajax dit jaar kampioen, beweren vele kenners. Onzin, onzin, onzin, reageerde de 33-jarige Deen gisteravond in Dubai, waar hij zich herenigde met Ajax dat hem op oudejaarsdag vastlegde voor anderhalf seizoen.

Ajax is in de Verenigde Arabische Emiraten om mee te doen aan een internationaal toernooi. Inter Milaan is vanavond (18.00 uur Nederlandse tijd) de eerste tegenstander, maandag volgt de strijd om het brons en de finale.

Perez wilde gisteravond in het vijfsterrenhotel Emirates Towers graag een toelichting geven op de meest curieuze transfer van de laatste jaren. Zes maanden geleden begon hij het seizoen bij Ajax, maar omdat hij volgens Henk ten Cate een garantie eiste voor een basisplaats, botsten de twee opnieuw.

Ten Cate had het Perez vorig jaar al kwalijk genomen dat hij een grensrechter had beledigd om diens huidkleur. Hij werd onder de Amsterdammer niet meer dan een tweede keus. Perez werd vervolgens in de zomer verkocht aan PSV. Maar in Eindhoven verloor hij na het vertrek van Ronald Koeman net als in de hoofdstad ook zijn basisplek.

,,Eind november heb ik met de leiding van PSV gesproken,’’ vertelde Perez. ,,Koeman was net vertrokken naar Valencia en als ik eerlijk ben, was ik om hem naar PSV gekomen. Ik paste niet in de visie van Jan Wouters. Dat kan. De leiding van PSV gaf te kennen dat mijn situatie was veranderd. Als clubs zich voor mij zouden melden, zouden ze meewerken aan een transfer. PSV zei dat ze zo’n drie, vier jongens hadden voor mijn positie. Dat kun je raar noemen, na drie maanden competitie. Zoiets is natuurlijk nooit leuk om te horen, maar dat is de keuze van PSV. Dat moet je respecteren.

,,Inmiddels paste ik de laatste drie wedstrijden wel weer in de visie van Wouters, maar goed, ik had toen al de plussen en minnen tegen elkaar weggestreept. Wel leuk om te melden dat mijn laatste balcontact voor PSV een doelpunt was.’’

De zaakwaarnemer van Perez liet Martin van Geel, de technisch directeur van Ajax, weten dat de middenvelder wel oren had naar een terugkeer. ,,Maar dit was een precaire situatie,’’ aldus Van Geel.

,,In de zomer verkoop je een speler, zes maanden later haal je diezelfde speler terug. We hebben het daar bij Ajax uitvoerig over gehad. Duidelijk was dat we op zoek zijn naar ervaring en creativiteit. De balans in het elftal was zoek. Stam was gestopt, Davids geblesseerd, Perez was weg. We hebben gezocht, Modric (aanvoerder van Dinamo Zagreb) was een optie, maar die bleek onhaalbaar. Toen kwam Kenneth als mogelijkheid.

,,We vonden het allemaal jammer dat hij wegging deze zomer. Maar hij zou nooit zijn verkocht als Babel en Sneijder eerder waren vertrokken. Dan zou ik als technisch directeur mijn poot stijf hebben gehouden.’’

Perez noemde de verklaring van Jan Reker, algemeen directeur bij PSV, de grootst mogelijke onzin. Reker zei op nieuwjaarsdag dat Perez moeite had met zijn dagelijkse rit van huis naar PSV. ,,Als ze daar een probleem mee hadden gehad, hadden we het daar over kunnen hebben. Ik kan me voorstellen dat je voor je achterban een mooi verhaal wilt ophangen, maar dit was een populistische uitspraak.’’

Perez wilde ook reageren op Ten Cate. De inmiddels naar Chelsea vertrokken coach zei dat Perez bij hem uit de gratie was geraakt omdat hij de garantie op een basisplaats wilde. Bovendien lag hij volgens Ten Cate slecht in de groep. ,,Dat heb ik nooit gedaan, zoiets kun je nooit eisen in de voetballerij. Pure onzin, die verklaring. Je krijgt een kans en die moet je pakken. En lig ik slecht in de groep? Als je ziet hoe ik vandaag ben opgevangen, als je weet hoeveel felicitaties ik heb gekregen, dan weet ik wel beter.’’

Met Perez in de gelederen wordt Ajax kampioen, beweren vele kenners. ,,Dat hangt niet van één persoon af,’’ glimlachte Perez. ,,Zoiets doe je als team.’’

Trainer Adrie Koster zal Perez vanavond tegen Inter opstellen met Gabri en Davids op het middenveld. ,,Dan is dat het meest in balans. Perez is iemand voor de nummer tien- positie, hij durft de bal te vragen en laat anderen beter spelen. Precies zo iemand ontbrak het laatste halfjaar.’’

Ajax is nog niet uitgewinkeld, zei Van Geel gisteravond nog. Een ervaren kracht achterin heeft prioriteit. ,,Het elftal is nog niet in balans. Voor Babel hebben we Suárez gehaald, voor Sneijder is Perez nu gekomen. Alleen voor Stam zoeken we nog iemand. We stuiten alleen op veel weerstand. Clubs zeggen vaak: wij doen niets, net zo min als wij Emanuelson en Heitinga in de winterstop aan respectievelijk Tottenham Hotspur en Atletico Madrid wilden verkopen. Maar we blijven bezig.’’
quote:
KENNETH PEREZ: PSV AAN BASIS TRANSFER NAAR AJAX

DUBAI, zaterdag
Wat je allemaal niet moet doen om op oudejaarsdag een transfer rond te breien. Koortsachtig verzamelde Martin van Geel per fax de noodzakelijke handtekeningen van directieleden in Peru (Jan Reker/PSV), Zwitserland (Marcel van den Bunder/ PSV) en Oostenrijk (Maarten Fontein/Ajax). Van Geel nam vervolgens de digitale snelweg naar Frankrijk, waar Kenneth Perez en zijn zaakwaarnemer nog een krabbel onder het contract moesten zetten. Om het circus compleet te maken vloog de Deen gisteren door naar Dubai. Pas tegen middernacht (lokale tijd) overhandigde Van Geel hem daar zijn nieuwe shirt. Vandaag, tegen Internazionale, wordt Perez op het veld herboren als Ajacied.

„Anders dan anders”, omschreef de routinier droog zijn geruchtmakende ommezwaai. PSV was met een versie van het verhaal gekomen die hem niet bekend in de oren klonk. Niet Perez, maar de landskampioen liet eind november weten dat zijn toekomst er na het vertrek van Ronald Koeman niet rooskleurig uitzag. Dus na krap vier maanden is een nieuwe speler al uitgerangeerd? „Dat kun je raar noemen. Het was in elk geval niet leuk om te horen, maar je moet het respecteren. Ook na dat gesprek ben ik me blijven inzetten. Ik ben blij dat mijn laatste balcontact een goal is geweest.”

Ook het argument dat het woon-werkverkeer hem steeds meer tegenstond, noemt hij vergezocht. „Als dat zo zou zijn, kan een club dat toch eerst bespreekbaar maken? Misschien moest PSV het wel zo uitleggen, vanwege de achterban. Dat kan ik me nog wel voorstellen.”

Op dat moment kwam Van Geel in beeld. „Je vangt wel eens wat op. Ik hoorde van zijn zaakwaarnemer dat PSV wilde meewerken. Omdat het om een precaire situatie ging, hebben we het intern eerst uitvoerig besproken. We hebben alles zorgvuldig afgewogen. Er was inmiddels veel veranderd. Toen we Kenneth in de zomer lieten gaan, wilden Wesley Sneijder en Ryan Babel allebei graag bij Ajax blijven. Anders zouden we nooit akkoord gegaan zijn met de overgang van Kenneth naar PSV.”

Hij hoorde collega Reker van PSV zeggen dat Ajax lang achter Ismail Aissati heeft aangezeten, maar uiteindelijk het vizier op Perez richtte toen de kleine middenvelder zijn contract alsnog verlengde. „Dat is pertinent onwaar”, reageerde Van Geel. „In de zomer hebben we onze belangstelling voor Aissati kenbaar gemaakt. In de winter niet meer. Door alle verschuivingen, het plotselinge afscheid van Jaap Stam en de langdurige blessures van Edgar Davids en Thomas Vermaelen hadden we veel behoefte aan ervaring. Je mist nogal wat. De balans was zoek en dat hebben we in de afgelopen maanden onvoldoende kunnen compenseren.”

Volgens Van Geel wordt Ajax steeds nadrukkelijker geconfronteerd met de realiteit. Luka Modric wilde hij best hebben, graag zelfs, maar serieus praten begint in Zagreb pas bij de ondergrens van 25 miljoen euro. Denny Landzaat (Wigan) is recentelijk benaderd, maar had er geen oren naar. „In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden. De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn.”

Vandaar dat Ajax blij is met Perez en Perez blij met Ajax. „Ik heb altijd een speciaal gevoel gehad bij deze club, als kind al. Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. En wat al die verhalen over mijn onvrede met een reserverol betreft: ik word er een beetje moe van. Het is pure onzin. Je krijgt een kans en die moet je gewoon pakken. Ik weet heel goed dat je geen basisplaats kunt eisen in het voetbal.”
pi_56002128
Terug met een goal en een publiekswissel.
pi_56002167
Perez

Speelde wat mij betreft een goede wedstrijd.
pi_56002188
Hij is terug, en hoe
pi_56002204
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terug met een goal en een publiekswissel.
En een assistje meegepakt.
  zondag 13 januari 2008 @ 17:00:25 #119
51286 w00h00
Digital man!
pi_56002282
Wat een geweldig overzicht, passing en loopacties.

Hij doet me denken aan Jari..
  zondag 13 januari 2008 @ 17:03:35 #120
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56002370
Ten Cate: "Perez is geen nummer 10"
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_56002380
Wat ben ik blij dat hij weer terug is
pi_56002502
Geweldig weer vandaag
AFC AJAX
pi_56004591
Held
pi_56004696
speelde redelijk vandaag, kwam pas echt door toen hij ruimte kreeg in de 2e helft na de rode kaart!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56018709
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:03 schreef BigFire het volgende:
Ten Cate: "Perez is geen nummer 10"
Ten Cate eat your heart out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')