of in de nachturen op de commerciele zenders bij de 0900-reclames?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:15 schreef DrsH het volgende:
Haar maten zijn toch echt niet in de juiste proporties voor een carrière op de catwalk. Alhoewel ik er niet van zou opkijken als ze over een jaartje opeens de bladzijdes van de Pabo-gids siert.
aha, jawel daar hoort aDELquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef De_Moester het volgende:
[..]
of in de nachturen op de commerciele zenders bij de 0900-reclames?
En da's niet te hardenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
We moeten de laatste tijd zo vaak kijken naar B en A die relatietje spelen.......... blegh.
Ze kunnen het de hele dag laten zien, maar dan ga ik er nog niet in geloven! Zodra ze buiten zijn is Brian klaar met Amanda, geen twijfel over mogelijk.quote:
Geweldig, we worden gelezen - nu mogen we "genieten" van Smericquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen het de hele dag laten zien, maar dan ga ik er nog niet in geloven! Zodra ze buiten zijn is Brian klaar met Amanda, geen twijfel over mogelijk.![]()
Ik weet niet waar het over gaat, maar hygiënisch zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Amanda heb jij je xxxxx ?"
Amanda : "Ja"
Natasia : "Is die schoon ?"
Amanda : "Ja"
Natasia : "Weet je het zeker ?
Amanda : "Nee"
Natasia : "OK, dan pas het maar, dan was ik het wel"
Nou, Eric achter een pc trekt volle zalen, topkeuze redactie!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geweldig, we worden gelezen - nu mogen we "genieten" van Smeric![]()
maandverbandquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar hygiënisch zal het wel niet zijn.
Er is deze week beperket uitzending ivm voetbal, dus er zal wel niet zoveel 't.v' worden gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Zo saai is het nog niet geweest.
Het is net BB
Brian praat angstvallig niet meer over zijn moeder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef milk-shake het volgende:
ja het wordt tijd dat netty er weer ff mee gaat bemoeien...................ff sentatie tussen b en a....eindelijk weer eens
Dat geloof ik niet. Wil ik niet geloven. Kan ik niet geloven.quote:
Dat zal het wel zijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is deze week beperket uitzending ivm voetbal, dus er zal wel niet zoveel 't.v' worden gemaakt.
Ik zou dan nog liever de eenden in de vijver in beeld krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, Eric achter een pc trekt volle zalen, topkeuze redactie!![]()
Meldt je aan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef DrsH het volgende:
Kunnen we voor Eric geen date regelen die van wurgsex houdt. En een stevige greep op de situatie heeft.
WIJ betalen er tenslotte voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:52 schreef milk-shake het volgende:
dgk komt idd deze week zowat niet op tv .....maar WIJ zijn er ook nog, en WIJ willen aktie![]()
Hij vertelde 'n keer dat ze te veel op straat werd aangesproken en lastig gevallen. Dat wil ze niet, daarom komt ze niet meer naar de villa en heeft Brian toegezegd haar zoveel als kan buiten het DGK-gebeuren te houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian praat angstvallig niet meer over zijn moeder.![]()
Is er uiteindelijk toch nog een dooie gevallen als hij het goed doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef DrsH het volgende:
Kunnen we voor Eric geen date regelen die van wurgsex houdt. En een stevige greep op de situatie heeft.
Stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Pff sinds die wapenstilstand is het wel heel erg rustig geworden zeg.
Hij zit op http://www.emerce.nl/ , een tijdschrift voor Marketing en Communicatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen jullie zien op welke pagina Eric zit te lurken?
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft genoeg van dat geruk van Amanda en Brian
En nu zijn de rollen omgedraaidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:01 schreef Dark het volgende:
Amanda is het kruis van Brian aan het strelen onder het ijsbeerbontje.![]()
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben
Even ruiken of ze zichzelf nog ruikt na afgelopen nachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Dark het volgende:
Amanda ruikt even onder het ijsbeerbontje en moet glimlachen.
Ohwwkeeeéquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben
o nee
Nog beter
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben![]()
3-4 heb ik maar weer stop gezetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef koejoeloek het volgende:
wat een saaie kutstreams, een op het hek, een op de tuin en 2 op een lezende huub, kan net zo goed naar me behang gaan kijken.
edit- nu een lezende eric![]()
Japio schuift daar net langs, maar dat is niet heel veel boeiender dan erikquote:
Het lijkt me wel een heel practisch kleedje. Daar kan ze een hele zwangerschap mee doorkomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef SiRojK het volgende:
Mijn god, wat heeft Lieke aan? Een zwart topje en een blauw gordijn om haar middel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |