Stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Pff sinds die wapenstilstand is het wel heel erg rustig geworden zeg.
Hij zit op http://www.emerce.nl/ , een tijdschrift voor Marketing en Communicatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen jullie zien op welke pagina Eric zit te lurken?
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef pullup het volgende:
Natasia heeft genoeg van dat geruk van Amanda en Brian
En nu zijn de rollen omgedraaidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:01 schreef Dark het volgende:
Amanda is het kruis van Brian aan het strelen onder het ijsbeerbontje.![]()
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben
Even ruiken of ze zichzelf nog ruikt na afgelopen nachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:07 schreef Dark het volgende:
Amanda ruikt even onder het ijsbeerbontje en moet glimlachen.
Ohwwkeeeéquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben
o nee
Nog beter
Hahahha, ik zou er ook gek van worden als ik daar zou wonen en geen vriendin zou hebben![]()
3-4 heb ik maar weer stop gezetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef koejoeloek het volgende:
wat een saaie kutstreams, een op het hek, een op de tuin en 2 op een lezende huub, kan net zo goed naar me behang gaan kijken.
edit- nu een lezende eric![]()
Japio schuift daar net langs, maar dat is niet heel veel boeiender dan erikquote:
Het lijkt me wel een heel practisch kleedje. Daar kan ze een hele zwangerschap mee doorkomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef SiRojK het volgende:
Mijn god, wat heeft Lieke aan? Een zwart topje en een blauw gordijn om haar middel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |