hahahahahahahahahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef cindy10 het volgende:
ik ga nu ook!
toch fijn dat er een beveiliger aanwezig is,die over mn tere lijfje waakt![]()
oww je hebt al ervaring met cossen,nou nu slaap ik helemaal rustig!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef herderdoggy het volgende:
yep heb ej mooi gedaan avonne de cos titel
De tiet is opgeborgen, we kunnen rustig gaan slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:18 schreef avonne het volgende:
In het huis slaapt iedereen.
slaap lekekr cindyquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:21 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oww je hebt al ervaring met cossen,nou nu slaap ik helemaal rustig!
trusten allemaal,en knuffie voor de doggies!![]()
Maar daar was het toch allemaal om begonnen ...... Je wilde een eigen naamtopicquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:19 schreef herderdoggy het volgende:
yep heb ej mooi gedaan avonne de cos titel
jah klopt voorheen keek ik alleen maarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef avonne het volgende:
herderdoggy,
Je bent 9 juni geregistreerd hier. Maar kom je al langer op Fok?
nee ik wou geen eigen naam topic mijn naam mocht er niet te veel opvallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar daar was het toch allemaal om begonnen ...... Je wilde een eigen naamtopic
In zijn profiel :quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:23 schreef avonne het volgende:
herderdoggy,
Je bent 9 juni geregistreerd hier. Maar kom je al langer op Fok?
zeker weten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:24 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
nee ik wou geen eigen naam topic mijn naam mocht er niet te veel opvallen
maar dit is goed zo
o ik wacht rustig op bewijs, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn profiel :
Signature: http://goudenhuuub.web-log.nl/
Beroep: security dgk nou goed hahahahahahaha
Wie zei ook al weer ..... IkWeetNiets
IkWeetNiets is een profiel naamquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In zijn profiel :
Signature: http://goudenhuuub.web-log.nl/
Beroep: security dgk nou goed hahahahahahaha
Wie zei ook al weer ..... IkWeetNiets
ik heb je toch antwoord gegevenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:41 schreef avonne het volgende:
Kom, Eend, help eens even, en stel een goeie vraag aan hem.
Je moet het eruit trekken.
smeuiïge details willen wequote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:47 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
ik heb je toch antwoord gegeven
ik ben sinds de 9de geregistreert
maar keek voor die tijd altijd wel mee
Voor welk bedrijf werk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:49 schreef herderdoggy het volgende:
ok hey slaap lekker en misschien tot zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |