Als ie af is,ben ik geinteresseerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
Work in progress, moet nog een hoop gebeuren. Uitlijnen van vinyls enzo.......
[afbeelding]
[afbeelding]
Real life versie:
[afbeelding]
Noted. Ik ga er meerdere maken, dus no worries.quote:
Machtige soundtrack heeft die bak he? Echt een jankerd, heerlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
Een paar rondes een Porsche Carrera GT op je hielen wordt je nou niet bepaald rustig vanDat geluid
![]()
Mijn penis is 30 cm. What's your point?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
mijn lancia is geweldig
Die delta?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:11 schreef Dancin_Rhino het volgende:
mijn lancia is geweldig
ik denk wel dat ze nu met iets meer plezier bovenop me knallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef xFriendx het volgende:
Kenny achterop![]()
Als er dan toch iemand dood moet bij een aanrijding van achter dan Kenny maar![]()
in onze dromenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef Markster het volgende:
Gewoon jpeggie op een USB stick, en dan ?
ik hoop het wel anders voel ik me vet genaaid! (ja ik wel ik weet niet beter dit was ook mijn eerste creatie)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef Markster het volgende:
[..]
ff serieus? Maken jullie die shit echt zoals die tutorial hierboven???
Okee, diep respect dan, ik denk die pasten gewoon plaatje van de PC af ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop het wel anders voel ik me vet genaaid! (ja ik wel ik weet niet beter dit was ook mijn eerste creatie)
wtf, ik post exact hetzelfde ontwerp gister...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
Work in progress, moet nog een hoop gebeuren. Uitlijnen van vinyls enzo.......
[afbeelding]
[afbeelding]
Real life versie:
[afbeelding]
zijn motorkap is mooierquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
wtf, ik post exact hetzelfde ontwerp gister...
[afbeelding]
gister gemaakt, maarre leuk idee![]()
ik snap er ook niks van hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Markster het volgende:
btw, kijk die auto in de OP, die kan NOOIT zelf gemaakt zijn. Dus hoe??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |