Is dat Johnny Bravo op de motorkap?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef gijsje79 het volgende:
Lamborghini Gallardo wat rijd deze strak.
[afbeelding]
maar dat is een tof ideequote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow
Misschien moet ik zelf maar gaan puzzelen op een JB
[afbeelding]
hmm tis best moeilijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat is een tof idee
ff kijken of het lukt voor de lunch, zo ja dan mag jij hem wel hebben
Late lunch heb jij... maar het plaatje is goed te doen toch!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:10 schreef kepler het volgende:
[..]
maar dat is een tof idee
ff kijken of het lukt voor de lunch, zo ja dan mag jij hem wel hebben
Dat is Guile van Street Fighterquote:
ik zit zo te kijken, ik denk dat ik hem wel kan!quote:
Thnx baasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
Wel tof trouwens hoe dit topic loopt, 1 van de weinige game topics waar iedere pagina wel wat screenshots te vinden zijn, leest en kijkt leuk weg zo.
En als iemand met een cool nieuw design komt is er gelijk weer reden voor discussie, goed bezig
kon het mij ook niet.... krijg nu een beetje de smaak te pakken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Game_Error het volgende:
pff ben ik nou de enige die rondcruised in design loze autos?
dat painten kan mij echt niet boeien
Ah hier en daar probeer ik er wel van te maken, hoewel ik wel van basic hou, striping ofzo.. ga vanavond een Taxi makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Game_Error het volgende:
Ik ben ook bezig met een auto maar ik zit al op de 250 layers en ik ben nog niet op de helftquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Late lunch heb jij... maar het plaatje is goed te doen toch!
Zoiezo zijn cartoon dingen relatief makkelijk.. denk Nijntje, 2 stupid dogs, cow&chicken, garfield.. je moet er alleen ff voor gaan zitten.
Daarnaast is reclame opzich makkelijk.. je kan een King pepermunt of een kauwgummerk auto toch ook makkelijk in elkaar hebben .
Ja die lagen tellen snel op inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met een auto maar ik zit al op de 250 layers en ik ben nog niet op de helftkost super veel tijd, maar als het resultaat goed is geeft dat niet.
Dat is het makkelijkst om de grote vormen er in te maken inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die lagen tellen snel op inderdaadMaak zelf toch ook veel gebruik van de stamp functie.. daarna beetje vorm veranderen en hoppa volgende layer.
Niet op een Enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:11 schreef niekth het volgende:
[..]
Die designs zijn normaliter wel voor minder dan 30k binnen te halen
probleem is dat er veel kromme lijnen inzitten en ik heb nog niet gevonden hoe ik die makkelijk kan makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Late lunch heb jij... maar het plaatje is goed te doen toch!
Zoiezo zijn cartoon dingen relatief makkelijk.. denk Nijntje, 2 stupid dogs, cow&chicken, garfield.. je moet er alleen ff voor gaan zitten.
Daarnaast is reclame opzich makkelijk.. je kan een King pepermunt of een kauwgummerk auto toch ook makkelijk in elkaar hebben .
een cirkel met een cirkel iets ernaast eroverheen is al een hele mooie geboogde lijnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
probleem is dat er veel kromme lijnen inzitten en ik heb nog niet gevonden hoe ik die makkelijk kan maken
Ik ben geen zwetskous, ik kan gewoon echt niet rijden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ook niet erg zonder prijzen... maar wel gaaf dat er een tournament aan komt!
kun je tenminste een keer meten aan de fokkers hier... en dan kun je ook meteen zien wie er allemaal zwetskouzen zijn en wie echt kunnen rijden...![]()
Je hebt die halve cirkel op de eerste kaart, die kun je 'skewen' en zo een andere lijn maken. Vervolgens kun je altijd met een figuurtje die dezelde kleur heeft als je ondergrond dingen makkelijk wegpoetsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
probleem is dat er veel kromme lijnen inzitten en ik heb nog niet gevonden hoe ik die makkelijk kan maken
maar als je dat weer op een auto wilt zetten met een andere kleur dan is het vet lelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt die halve cirkel op de eerste kaart, die kun je 'skewen' en zo een andere lijn maken. Vervolgens kun je altijd met een figuurtje die dezelde kleur heeft als je ondergrond dingen makkelijk wegpoetsen.
Ik leg meestal een rondje over een rondje en dan hou ik een mooie gebogen lijn overquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt die halve cirkel op de eerste kaart, die kun je 'skewen' en zo een andere lijn maken. Vervolgens kun je altijd met een figuurtje die dezelde kleur heeft als je ondergrond dingen makkelijk wegpoetsen.
Ik zag van de week een Okami auto op de AH staanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkst om de grote vormen er in te maken inderdaad.
Alleen voor het afwerken moet je veel meer moeite doen.
Dit is alleen het logo, maar de hele auto moet zoals Okami gaan worden (super game op de playstation 2)
Dit zijn geloof ik al 50 of 60 layers
[afbeelding]
Maar die wenkbrauw of haar van JB hierboven moet je toch skewen dan denk ik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik leg meestal een rondje over een rondje en dan hou ik een mooie gebogen lijn over
zomfg zijn ze me voor? heb je screens?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag van de week een Okami auto op de AH staan![]()
Ken het spel niet, wel strak design!
Je hebt een halve circel die van dun naar dik loopt, die kan je ervoor gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar die wenkbrauw of haar van JB hierboven moet je toch skewen dan denk ik?
Ja natuurlijk, ik dacht dat wil Gdemon vast zienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zomfg zijn ze me voor? heb je screens?
Je bent een schatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik dacht dat wil Gdemon vast zien![]()
Ik maak mijn auto's wel vaak zwart/wit of met lijnen iets gewoon simpel dus. Vind al die anime dingen enz wel knap gedaan maar niet mooi om te hebben op je auto.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Game_Error het volgende:
Het liefste zou ik alle auto's zwart hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik maak mijn auto's wel vaak zwart/wit of met lijnen iets gewoon simpel dus. Vind al die anime dingen enz wel knap gedaan maar niet mooi om te hebben op je auto.
Op forzamotorsport.net (ik moet die link in mn sig zetten geloof ik) staan op het forum een sticky over painting dingen. Tevens heb ik op youtube eea gezien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
D'r was laatst zo'n paint tutorial gepost, heeft iemand die link nog?
juist, een auto is op zijn mooist als hij zwart is. beetje chroom. nette velgen.... klaar .quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het liefste zou ik alle auto's zwart hebben.
je kunt ze wel helemaal zwart maken. Maar dan moet je niet verfen maar van die Decals erop leggen en dan gewoon dat vierkant pakken en helemaal uitrekken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het liefste zou ik alle auto's zwart hebben.
Maar de meeste zijn gewoon de kleur waarin ik ze gekregen heb.
De gene die ik koop koop ik wel zwart.
Maar ik vind het jammer dat de halft van de auto's niet aan te passen is.
oke bedoel je dat dat weet ik niet heb geen R wagensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:12 schreef Heintje het volgende:
Maar er zijn heel veel auto's waar je niks aan kan doen.
Alles in de R klasses bijvoorbeeld, en nog een hoop speciale uitvoeringen van wagens.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/213264.aspxquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
D'r was laatst zo'n paint tutorial gepost, heeft iemand die link nog?
Als je geld wil verdienen moet je schade ook uit zetten. Als je wil patsen moet je het aan laten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:01 schreef Game_Error het volgende:
pff, die endurances race duren echt te lang, ik ben 49 minuten bezig geweest met die van de D klasse, om er vervolgens achter te komen dat ik voor bijna 50k aan schade aan mn bak, wat meteen de helft van het prijzen geld is
dan mis je het hele idee van een race-gamequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck die endurance races, echt waar. Een uur hetzelfde rondje rijden, flikker op.
Hire Driver > %55 procent van je winnings eraf, aantal dingen op moeilijk zetten en rijden maar. Als die eerste wordt krijg je iets van 70.000 cr. Prima toch
Die auto is super licht en zit daarom zo hoog in de klasses.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef Game_Error het volgende:
ik vind de lotusd elise 135s anders ook heel erg goed rijden, hij trekt alleen zo langzaam op als je hem in de c-klasse wilt houden, heeft iemand nog tips om zowel zn topsnelheid als zn acceleratie te verhogen?
ik krijg hem met wat getun enet op een top van 200 en dat is veels te weinig voor een c-klasse, mijn d-klasse elan haalt al 235
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |